Gå til innhold

Merkelige nummer,tror mannen er utro akuratt nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den siste uka har jeg sett på telefonutskrift at mannen har sendt mange sms med et nummer, men når jeg ringer opp dette nummeret får jeg at nummeret ikke er i bruk. Er det mulig å innstille en telefon i bruk på å gi denne beskjeden om man ringer fra skjult nummer? Gir jo ikke mening å ha sendt 20+ sms uten svar.. 

Så ringte jeg et annet nummer han har ringt i dag rett etter det står han har prøvd å ringe det første nummeret som han har sendt meldinger til hele uka og det hørtes ut som mannen min som svarte!!! Akuratt som han er hos en dame som ikke turte å svare på skjult nummer selv og det var lav type forførerisk musikk i bakgrunnen.  

Rett før han ringte dette nummeret har han også prøvd å ringe et ungarsk nummer som gikk til telefonsvarer og jeg sitter med følelsen av at dette er en eskorte han har prøvd å få tak i, men hatt gammelt nummer på og til slutt funnet riktig og nå er med!!! Går frem og tilbake her hjemme å rister! Hva gjør jeg??? 

Han svarer ikke på sin egen mobil, den er avslått! 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finner du navn og adressen til det telefonnr som din mann  svarte på? Evt  dra dit

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Finner du navn og adressen til det telefonnr som din mann  svarte på? Evt  dra dit

Anonymkode: 9d956...6b9

Nei finner ingen info har saumfarta nettet i søk 😨

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å spørre han om disse numrene da?  Da vil du vel få en pekepinn. Bedre å gjøre det enn å gå sånn og lure.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at eskorter ikke svarer på skjult nummer men tror dere de ville bedt en kunde om å svare? Kan ikke vite om det nødvendigvis er eskorte heller, tenkte bare det pga det ungarske nr oppringt rett før dette. Han har nevnt at "venninder spør etter han men han er trofast fordet" (som om det var noe å skryte av) 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Muskath skrev:
 

Har du prøvd å spørre han om disse numrene da?  Da vil du vel få en pekepinn. Bedre å gjøre det enn å gå sånn og lure.

Nei jeg vil ikke at han skal vite at jeg følger med på telefonutskrift for da vil han skjule sporene bedre og ringe de fra en annen telefon og jeg mister oversikten?! 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Muskath skrev:
 

Har du prøvd å spørre han om disse numrene da?  Da vil du vel få en pekepinn. Bedre å gjøre det enn å gå sånn og lure.

Enig. Og spør han ansikt til ansikt, for da får du se hans reaksjon, og reaksjonen hans forteller mye. Blir han sint, er det stor sjanse for urent mel i posen.

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei finner ingen info har saumfarta nettet i søk 😨

Anonymkode: b286d...97a

Får du låne telefonen til en singel mannlig venn, for å sende melding til dette nummeret, for å finne ut mer?

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Får du låne telefonen til en singel mannlig venn, for å sende melding til dette nummeret, for å finne ut mer?

Anonymkode: 9d956...6b9

Og late som om du er en mann, så klart :) 

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøjjemeg, har han vært utro før siden du sjekker tlf-utskriften hans? Ville kommet meg ut av det forholdet om det der er hverdagen for dere. Det finnes bedre menn der ute. Tenk på deg selv, du fortjener bedre. 

Anonymkode: 99163...ebf

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller få en singel mannlig venn til å ta kontakt med personen bak dette nummeret for å spørre om et møte, og se hva vedkommende svarer? Her trenger vi kanskje også @NancyDrew for å løse saken :) 

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å ringe opp igjen og si navnet hans for å høre om det virkelig er han er 99% sikker men da avslører jeg meg jo. Kommer til å ringe samme nr på et senere tidspunkt å høre om det er en annen stemme da. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Enig. Og spør han ansikt til ansikt, for da får du se hans reaksjon, og reaksjonen hans forteller mye. Blir han sint, er det stor sjanse for urent mel i posen.

Anonymkode: 9d956...6b9

Vi har avstandsforhold og jeg skulle egentlig til han denne helgen men plutselig var det ikke så viktig for han allikevel med denne helgen. Planen er at jeg skal dit neste helg istedet men vet ærlig talt ikke om jeg gidder å bruke penger på det om han er utro! 

2 minutter siden, Muskath skrev:
 

Det er jo merkelig. Hva slags venninner er det han har da? Kjenner du dem?

Nei kjenner de ikke men han har masse jenter han har festet med og vært pulevenn med før vi ble sammen. Tok han i utroskap da og etter det kuttet han kontakt med alle venninder og sluttet å feste. 

Anonymkode: b286d...97a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Får du låne telefonen til en singel mannlig venn, for å sende melding til dette nummeret, for å finne ut mer?

Anonymkode: 9d956...6b9

Nei jeg har ingen mannlige venner å spørre :(

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Har lyst til å ringe opp igjen og si navnet hans for å høre om det virkelig er han er 99% sikker men da avslører jeg meg jo. Kommer til å ringe samme nr på et senere tidspunkt å høre om det er en annen stemme da. 

1) Vi har avstandsforhold og jeg skulle egentlig til han denne helgen men plutselig var det ikke så viktig for han allikevel med denne helgen. Planen er at jeg skal dit neste helg istedet men vet ærlig talt ikke om jeg gidder å bruke penger på det om han er utro! 

Nei kjenner de ikke men 2) han har masse jenter han har festet med og vært pulevenn med før vi ble sammen. Tok han i utroskap da og etter det kuttet han kontakt med alle venninder og sluttet å feste. 

Anonymkode: b286d...97a

1) Jeg ville dumpet han.

2) Dette er også dumpegrunn. Ingen mann med respekt for sin kjæreste dyrker "vennskap" med tidligere pulevenninner.

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du om han er utro? Går det bra å gjøre det slutt med han? 

Anonymkode: 94dcc...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei jeg har ingen mannlige venner å spørre :(

Anonymkode: b286d...97a

Ikke en bror, kollega, slektning, nabo el.l. som  er singel?

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forholdet hadde jeg ikke orket. Han er ikke verdt det at du går og tviler og har det vondt! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jøjjemeg, har han vært utro før siden du sjekker tlf-utskriften hans? Ville kommet meg ut av det forholdet om det der er hverdagen for dere. Det finnes bedre menn der ute. Tenk på deg selv, du fortjener bedre. 

Anonymkode: 99163...ebf

Ja det har han... Er så lenge siden nå så tror ikke han husker at jeg fortsatt har den tilgangen og ting har vært i vater en god stund så dette er ikke hverdagen, men de siste ukene har jeg hatt en dårlig magefølelse og begynt å sjekke igjen for å bekrefte eller avkrefte for å få det ut av verden igjen. 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok han i utroskap da og etter det kuttet han kontakt med alle venninder og sluttet å feste.

Han har allerede vært utro. Da kan du aldri stole på han. Dump han. Ta vare på deg selv.

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...