Gå til innhold

Merkelige nummer,tror mannen er utro akuratt nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

1) Jeg ville dumpet han.

2) Dette er også dumpegrunn. Ingen mann med respekt for sin kjæreste dyrker "vennskap" med tidligere pulevenninner.

Anonymkode: 9d956...6b9

Han dyrker ikke vennskap med de disse. Som sagt har han kuttet ut alle for lengst, det vet jeg med sikkerhet. Men akuratt nå føles det ut som noe skurrer,  med et nytt ukjent nummer han sender mange meldinger til på en uke, med at han ringer et ungarsk nummer som er typisk eskorte nummer, og at han avlyser helgetreffet vårt og plutselig skrur av telefonen... Har så høy puls dere aner ikke! 😨

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei kjenner de ikke men han har masse jenter han har festet med og vært pulevenn med før vi ble sammen. Tok han i utroskap da og etter det kuttet han kontakt med alle venninder og sluttet å feste. 

Anonymkode: b286d...97a

Det kan du ikke stole på at er sant.

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Han dyrker ikke vennskap med de disse. Som sagt har han kuttet ut alle for lengst, det vet jeg med sikkerhet. Men akuratt nå føles det ut som noe skurrer,  med et nytt ukjent nummer han sender mange meldinger til på en uke, med at han ringer et ungarsk nummer som er typisk eskorte nummer, og at han avlyser helgetreffet vårt og plutselig skrur av telefonen... Har så høy puls dere aner ikke! 😨

Anonymkode: b286d...97a

:hug: Har du gode venninner å snakke med og være sammen med?

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva gjør du om han er utro? Går det bra å gjøre det slutt med han? 

Anonymkode: 94dcc...c2e

Da gjør jeg det slutt tvert! Fool me once shame on you fool me twice shame on me!  Én sjanse er mer enn nok så han får ikke fler 

Anonymkode: b286d...97a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Det kan du ikke stole på at er sant.

Anonymkode: 9d956...6b9

Jo det vet jeg med 100% sikkerhet. Vil ikke gå inn på hvorfor men det er garantert. Inntil nå hvertfall 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Han har allerede vært utro. Da kan du aldri stole på han. Dump han. Ta vare på deg selv.

Anonymkode: 9d956...6b9

Det er så lenge siden nå og jeg trodde jeg kunne stole på han igjen. Jeg var sykemeldt i 6 mnd og da fikk jeg bo der og han var så super.... 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

:hug: Har du gode venninner å snakke med og være sammen med?

Anonymkode: 9d956...6b9

Nei :( Jeg har ingen venninder eller kamerater å kunne være fortrolig om med dette. Har så liten kontakt med venninder som stort sett alle har små babyer i hus og vil ikke være den som ringer å sluker de opp med egne problemer når vi sjeldent snakker ellers.. 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke rart å sende mange sms til et nummer, men når jeg ringer det nummeret kommer det beskjed om at det ikke er i bruk?! Kan man sperre en telefon for inngående anrop fra skjult nummer og gi denne beskjeden? 

Anonymkode: b286d...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er så lenge siden nå og jeg trodde jeg kunne stole på han igjen. Jeg var sykemeldt i 6 mnd og da fikk jeg bo der og han var så super.... 

Nei :( Jeg har ingen venninder eller kamerater å kunne være fortrolig om med dette. Har så liten kontakt med venninder som stort sett alle har små babyer i hus og vil ikke være den som ringer å sluker de opp med egne problemer når vi sjeldent snakker ellers.. 

Anonymkode: b286d...97a

Har du noen i din familie som du kan snakke med og  treffe?

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Er det ikke rart å sende mange sms til et nummer, men når jeg ringer det nummeret kommer det beskjed om at det ikke er i bruk?! Kan man sperre en telefon for inngående anrop fra skjult nummer og gi denne beskjeden? 

Anonymkode: b286d...97a

Men kan hende eier har blokkert nummeret ditt. Hvis det er en mannen kjenner, kan han bedt henne om å blokkere. Har du forsøkt fra et annet nummer enn ditt?

Anonymkode: d214f...77e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva er typisk eskortenr?

Anonymkode: a2b2c...406

De er typisk ungarere, russere osv og det ene nr fra i dag er ungarsk. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Men kan hende eier har blokkert nummeret ditt. Hvis det er en mannen kjenner, kan han bedt henne om å blokkere. Har du forsøkt fra et annet nummer enn ditt?

Anonymkode: d214f...77e

Jeg har ringt fra skjult nummer. Kan de blokkere mitt nummer da eller spore det til meg? 

Det nr han har sendt mange sms til har jeg aldri kommet gjennom på, får stemme med en slags musikk i bakgrunnen beskjed om at nummeret ikke er i bruk. 

Det ungarske nummeret han har ringt i dag har gått til telefonsvarer før i dag , mens de siste timene nå bare brudd, altså det kommer en rask dutdutdutdut lyd før det blir lagt på og det står på skjermen min  "oppkobling mislyktes". 

Det tredje mistenkelige nummeret som han hadde sendt sms til og ringt i dag som jeg ringte opp og det høres ut som han som svarte telefonen , går nå også rett til en rask dutdutdut lyd og det står "oppkobling mislykkes". 

Hvordan kan han isåfall vite jeg har prøvd å ringe disse nr og blokkert meg der når jeg bare har ringt med skjult nr?! 

Er det sånn lyd som kommer når man er blokkert?

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får fortsatt ikke tak i han på hans telefon og går her å river av meg håret! Hva skal jeg si når han til slutt ringer meg uten å avsløre meg selv?! 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne noen her ringt nummeret og se om de får avar? Til ett av de mistenksomme nummerne

Anonymkode: 93841...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Kunne noen her ringt nummeret og se om de får avar? Til ett av de mistenksomme nummerne

Anonymkode: 93841...12c

Vil du legge ut telefonnummeret da?

Anonymkode: 9d956...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Kunne noen her ringt nummeret og se om de får avar? Til ett av de mistenksomme nummerne

Anonymkode: 93841...12c

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Vil du legge ut telefonnummeret da?

Anonymkode: 9d956...6b9

Nei... altså en god tanke men jeg stoler ikke på fremmede folk på nettet i denne sammenhengen. Tenk om noen sier "hei kjæresten hans er gal og har postet om han på nettet" om de kommer gjennom... 

Har spurt en venninde men hun bare åpnet meldingen uten å svare meg :(

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

 

Nei... altså en god tanke men jeg stoler ikke på fremmede folk på nettet i denne sammenhengen. Tenk om noen sier "hei kjæresten hans er gal og har postet om han på nettet" om de kommer gjennom... 

Har spurt en venninde men hun bare åpnet meldingen uten å svare meg :(

Anonymkode: b286d...97a

Hva om du lager en ny tråd på et annet forum, uten å opplyse om hva saken gjelder, og spør om noen kan ringe nummeret og gi deg tilbakemelding angående om du får svar?

Eller, enda bedre: Du kan låne telefonen på en bensinstasjon, hotell el.l. og  ringe nummeret? :) 

Anonymkode: 9d956...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du lager en ny tråd på et annet forum, uten å opplyse om hva saken gjelder, og spør om noen kan ringe nummeret og gi deg tilbakemelding angående om du de får svar?

Eller, enda bedre: Du kan låne telefonen på en bensinstasjon, hotell el.l. og  ringe nummeret? :) 

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hvertfall gjerne hjulpet. Det å låne en tlf er vel det beste, hvis ikke må du bare spørre kjæresten din når du får svar

Anonymkode: 93841...12c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...