Gå til innhold

Merkelige nummer,tror mannen er utro akuratt nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har også sperre for skjult nr. Har du prøvd å søke nr opp på Facebook eller vipps?

Anonymkode: b18cb...ef5

Vipps hadde jeg ikke tenkt på! Men nei sjekket nå ingen treff :(

Anonymkode: b286d...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Vipps hadde jeg ikke tenkt på! Men nei sjekket nå ingen treff :(

Anonymkode: b286d...97a

Får så vondt av deg. Har vært der du er nå hvor jeg har saumfart alt av tlflogger. Man kan jo bli gal av mindre. Klem til deg ❤ prøv å ringe fra en annen tlf, kjøp deg et simkort på butikken evnt og ordne det slik at du har hemmelig nr så vedkommende i andre enden ikke finner ut hvem du er. 

Anonymkode: b18cb...ef5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Kan du spørre et familiemedlem av han om det har vært familieselskap i dag? Da får du iallefall løst noen tråder. Hvis det ikke har vært selskap, lyver han jo deg rett opp i trynet.

Anonymkode: f9b19...016

Ser på fb det har vært feiring men ingen bilder så aner ikke om han faktisk var der. Føler det er litt for kontrollerende å spørre familien om det

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Kanskje han har et barn han ikke har fortalt om? Ungarsk mor?

Anonymkode: e9541...571

Nei, da ville isåfall dette dukka opp lenge før og ikke bare akuratt i dag. 

Gir ingen mening å si det bare er meg han pleier å tekste når han har tekstet et annet nr masse akuratt i det siste, også tekste det nr i dag minuttet før han ringte opp et helt nytt ungarsk nummer. Også rett etter det et nytt norsk nummer + sms og når jeg prøvde å ringe det noen timer  senere var det hans stemme som svarte. Herlighet begynner å rable for meg! 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du hyre en privatetterforsker? Da får du bevis med en gang, siden hen kan følge etter han. 

Evt noen du kjenner som kan følge etter han? 

Anonymkode: 35dbc...ee7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Får så vondt av deg. Har vært der du er nå hvor jeg har saumfart alt av tlflogger. Man kan jo bli gal av mindre. Klem til deg ❤ prøv å ringe fra en annen tlf, kjøp deg et simkort på butikken evnt og ordne det slik at du har hemmelig nr så vedkommende i andre enden ikke finner ut hvem du er. 

Anonymkode: b18cb...ef5

Ja uff 😥 Kjenner jeg må gjøre det ja og komme til bunns i dette. Var jævlig å snakke med han istad å føle noe er så galt men sitte å svare på pusesnakket hans som om ingenting har hendt. Føles så surrealistisk er inne i en boble av vakuum nå føles det som! 

Føler at jeg vil slå opp for det går ikke an å ha det sånn men tenk om han oppfører seg og det bare er jeg som er paranoid og selv ødelegger forholdet! 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Kan ikke du hyre en privatetterforsker? Da får du bevis med en gang, siden hen kan følge etter han. 

Evt noen du kjenner som kan følge etter han? 

Anonymkode: 35dbc...ee7

Jeg er så besatt av dette nå at det kunne jeg funnet på å gjøre om jeg hadde hatt råd! Uff! Har desverre ingen venner i byen han bor i... 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Vi bodde sammen før og han ga meg det for å følge med på telefontrafikken som et tiltak for å bygge tillitt etter utroskapet han gjorde for lenge siden. Han mener han har renskrivd seg siden da og gjort det han kan for å bygge tillitt og det har han(endret omgangskrets, slutta å feste, slettet tidligere sexvenninder fra facebook, gitt meg login til alt) . Men nå grep magefølelsen tak i meg og jeg begynte å følge med igjen. Han har skiftet nummer siden den gang men fortsatt samme login der.

Anonymkode: b286d...97a

Forstår😊

Anonymkode: f4d94...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det går dit at du blir besatt av alt dette sier det seg selv at dette forholdet ikke er godt for deg. Uavhengig av om han er utro eller ei.

Forsåvidt slår det sjeldent feil at det er de sketchy folkene som har behov for å si "du kan være trygg på meg/stole på meg/osv osv". En person en virkelig kan stole på behøver ikke si slikt, for en vet det bare gjennom handling og tillit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve appen Truecaller? Altså nå vet jeg ikke om det fungerer, men jeg leste en artikkel om denne appen (https://www.google.no/amp/s/www.dinside.no/mobil/denne-funksjonen-skal-beskytte-deg-fra-plagsomme-telefonsamtaler/65078855/amp) - og ser at den at har fått 4,5 stjerner i App Store. Appen skal «identifisere og blokker spammere, søk etter ukjente nummer, ring venner og mye mer.»

Finn ut navnet på hvem som ringer:

- Skriv et nummer for å søke opp etter navn og annen kontaktinformasjon

- Slå opp telefonsamtaler rett fra din samtalelogg ved hjelp av del forlengelse

- Kopier et nummer og se på Truecaller-widgeten for å se kontaktinformasjon

Anonymkode: f9b19...016

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal følge magefølelsen din, dessverre. Og det er uansett ikke du som er gal, du hadde ikke vært så bestatt hvis han ikke hadde ødelagt tilliten din tidligere! 

Sikker på at du skal vente på svaret? Kanskje du bare skal si rett ut at du ikke stoler på han og at det ødelegger deg, så du kan ikke være sammen med han lenger?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Husk at det er fortsatt muligheter for at du tar feil! La oss krysse fingrene for det.

Men jeg synes ikke at du skal konfrontere han/ta det opp før du er sammen med han face to face. Du bør kunne lese av ansiktet hans, for å få et bedre inntrykk av om han blir stresset, lyver eller noe. 

Er det noe nytt, forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2018 den 20.39, AnonymBruker skrev:
 

Ja han er etnisk norsk. Jeg vet at eskorter ikke svarer skjult nummer og det kan tenkes at de har blokkert det helt. Men jeg kom jo gjennom den ene gangen på et nytt norskt nummer som han ringte opp rett før det ungarske og sendte sms til noen timer senere, hvor det hørtes ut som han som svarte når jeg ringte opp. 

Syns det er rart om eksorter ber kunder svare for de men frykter at det kan ha vært en sexvenninde han dro til siden han ikke fikk tak i den ungarske! Og at denne venninden ba han svare når jeg ringte fra skjult nr for jeg vet jeg selv også helst kan be andre om å svare for meg om noen ringer med skjult nr... 

Dette er til å bli gal av, men jeg vet ikke om det er jeg som er gal og mistenkeliggjør en som ofte hevder han er forandret og at jeg ikke må mistenkeliggjøre han mer når han ikke gjør noe galt, eller om jeg er på snusen av å avsløre at han bare juger og er utro igjen.. Synd å ødelegge et forhold om han ikke er det men forjævlig om han er det. 

Anonymkode: b286d...97a

Her finnes det to mulige svar (egentlig ti tusen) og du vil ikke like noen av de. Ene er jo om han har en ekstra telefon han og noen andre deler på, som de bruker til salg. Og da snakker vi ikke telefonsalg her... Hasj, piller, etc. Andre er en «sexvenninne» som du så fint kaller det, som jeg da heller vil kalle et sidesprang.

Men her henger det ikke på greip at han da skal finne på å svare. Ikke om hun er prostituert, ikke om hun vil skjule for noen, enten andre venner eller hennes egen mann, at hun har en annen mann der. At han faktisk svarte, gir da mer mening på min første konklusjon. Eller hei, kanskje han faktisk driver en hallikvirksomhet. Dette merkelige mysteriet kan ikke engang hobby-Nancy få klarhet i. 

 

Jeg vil råde deg til en ting. Kan gi deg to, men førstnevnte vil ikke gi deg fred. Det er å ringe han - men hva enn han forteller deg, vil du egentlig tro på det? Vil det gi deg en indre ro? Jeg hadde ikke fått det. Han virker ikke som han er noe å tape. Jeg hadde dratt. 

Endret av NancyDrew
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.10.2018 den 8.18, Sokkar skrev:
 

Neste gang kan du sende meg en pm, så kan eg og typen ringe ;)

Takk 🌷

Anonymkode: b286d...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2018 den 8.29, Ella Ellefantella skrev:
 

Tror du skal følge magefølelsen din, dessverre. Og det er uansett ikke du som er gal, du hadde ikke vært så bestatt hvis han ikke hadde ødelagt tilliten din tidligere! 

Sikker på at du skal vente på svaret? Kanskje du bare skal si rett ut at du ikke stoler på han og at det ødelegger deg, så du kan ikke være sammen med han lenger?

Jeg vet ikke... det er utrolig vanskelig å ikke brøle ut med anklager og direkte spørsmål på hvem faen disse nummerne er! Men om han er trofast så ønsker jeg jo å ha han som kjæresten min. Jeg har sagt før at jeg ikke kan være i et forhold uten tillitt men han sier bare at da er det jeg som ødelegger for han "kunne aldri funnet på å vært utro igjen"..

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Tibbie skrev:
 

Uff. Husk at det er fortsatt muligheter for at du tar feil! La oss krysse fingrene for det.

Men jeg synes ikke at du skal konfrontere han/ta det opp før du er sammen med han face to face. Du bør kunne lese av ansiktet hans, for å få et bedre inntrykk av om han blir stresset, lyver eller noe. 

Er det noe nytt, forresten?

Det nye er at jeg sa rett ut at jeg hadde en dårlig følelse på søndag og spurte rolig og ydmykt om han hadde truffet noen venninder eller damer. I stedet for å si nei på normal måte går han rett i forsvarsposisjon å sier "NEI jeg har IKKE møtt NOEN damer overhodet jeg har ikke vært utro eller møtt noen hvorfor tror du det?!"

Jeg sa ikke noe om nummerne men sa "hmm hvorfor hisser du deg opp og går i forsvarsposisjon? Det kan jo være min paranoia bare så da er det fint å snakke åpent om det, men det er rart du reagerer sånn" og da sa han at det er klart han reagerer sånn når han "hele tiden" skal bli anklagd for å være utro (er minst 5 mnd siden sist jeg ytret usikkerhet). Vet ikke jeg om reaksjonen hans er avslørende eller om den ble sånn fordi han er oppgitt over at jeg tenker så stygt om han.. 

 

13 timer siden, NancyDrew skrev:
Jeg vil råde deg til en ting. Kan gi deg to, men førstnevnte vil ikke gi deg fred. Det er å ringe han - men hva enn han forteller deg, vil du egentlig tro på det? Vil det gi deg en indre ro? Jeg hadde ikke fått det. Han virker ikke som han er noe å tape. Jeg hadde dratt. 

Nei det er vanskelig å tro på han uansett hva han ville sagt, jeg drømte i natt at jeg var dum som trodde på bortforklaringene hans. Derfor er jeg så besatt av å prøve å finne ut på egenhånd om det er mann eller dame i andre enden av nummerne og jeg tror ikke jeg får ro før jeg finner ut av det. 

Innbiller meg at om det er menn som svarer telefonen så vil jeg stole på han og forholdet bli bra igjen , men tillitten tror jeg aldri vil være helt full samme hvor bra vi har det.. 

Anonymkode: b286d...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så mye usikkerhet! Orker du virkelig å være i et forhold med dette rotet?? Det å være kjærester handler om å være bestevenner, støtte hverandre, være snille med hverandre.

Hos deg er det usikkerhet og følelsen av at han lyver. Tilliten er borte. Ikke et sunt forhold.

 

Anonymkode: c645a...516

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det nye er at jeg sa rett ut at jeg hadde en dårlig følelse på søndag og spurte rolig og ydmykt om han hadde truffet noen venninder eller damer. I stedet for å si nei på normal måte går han rett i forsvarsposisjon å sier "NEI jeg har IKKE møtt NOEN damer overhodet jeg har ikke vært utro eller møtt noen hvorfor tror du det?!"

Jeg sa ikke noe om nummerne men sa "hmm hvorfor hisser du deg opp og går i forsvarsposisjon? Det kan jo være min paranoia bare så da er det fint å snakke åpent om det, men det er rart du reagerer sånn" og da sa han at det er klart han reagerer sånn når han "hele tiden" skal bli anklagd for å være utro (er minst 5 mnd siden sist jeg ytret usikkerhet). Vet ikke jeg om reaksjonen hans er avslørende eller om den ble sånn fordi han er oppgitt over at jeg tenker så stygt om han.. 

 

Nei det er vanskelig å tro på han uansett hva han ville sagt, jeg drømte i natt at jeg var dum som trodde på bortforklaringene hans. Derfor er jeg så besatt av å prøve å finne ut på egenhånd om det er mann eller dame i andre enden av nummerne og jeg tror ikke jeg får ro før jeg finner ut av det. 

Innbiller meg at om det er menn som svarer telefonen så vil jeg stole på han og forholdet bli bra igjen , men tillitten tror jeg aldri vil være helt full samme hvor bra vi har det.. 

Anonymkode: b286d...97a

Hans reaksjon tyder på at han har ting å skjule. Og i tillegg legger han skyld på deg for hvordan han reagerer. Dump han.

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hans reaksjon tyder på at han har ting å skjule. Og i tillegg legger han skyld på deg for hvordan han reagerer. Dump han.

Anonymkode: 9d956...6b9

Eller så er han sliten og lei av den paranoide dama si. 

Anonymkode: 7344f...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

klart han reagerer sånn når han "hele tiden" skal bli anklagd for å være utro (er minst 5 mnd siden sist jeg ytret usikkerhet). Vet ikke jeg om reaksjonen hans er avslørende eller om den ble sånn fordi han er oppgitt over at jeg tenker så stygt om han.. 

 

5 månede er ikke lenge, hvis det var mye bråk og beskyldninger om utroskap. Det kan ha satt spor som gjør at han reagerer kraftig nå, selv om han skulle være uskyldig. Jeg ville ikke taklet et forhold der jeg måtte forsvare meg mot beskyldninger om utroskap to ganger i året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...