AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #8601 Del Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, grds skrev: Orderudsaken er ingen komedie Begynner å ligne farlig på en farse 😊 Anonymkode: 5e7b2...957 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #8602 Del Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, grds skrev: Jeg sliter veldig med det. En av de vanskelige nøttene. Men jeg tror KK er involvert Per og Veronica var sett på spaning der, det var ikke KK. Anonymkode: 5e7b2...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grds Skrevet 19. februar 2019 #8603 Del Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du må ikke forvirre oss, vi som var helt overbevist om at politiet er bad guys her og vil klistre alt mulig og umulig på Peren og Veroen. Enda enklere: Man droppet bare å legge vekt på attentatene i trippeldrapsdommen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dressing Skrevet 19. februar 2019 #8604 Del Skrevet 19. februar 2019 Har lest litt på VGD igjen og en tanke har slått meg. Kamerat Bresjnev og hans kumpaner nærer en klokkertro på det norske rettsvesenet. PO/VO delte ifølge eget utsagn den samme naive tro på rettsvesenet. De var overbevist om at politiets etterforskning ville vise at de var uskyldige og at pinlige hemmeligheter som falsk underskrift og vådeskudd fra den ustabile søsteren ikke behøvde komme fram i lyset. Vi lærte jo på skolen at den ufeilbarlige norske rettsstaten heller ville la 10 skyldige gå fri enn å dømme en uskyldig. Noen av oss har dessverre mistet sin "barnetro" På VGD har tydeligvis flere "debattanter" fremdeles sin barnetro i behold. Det blir sjelden noen fruktbare diskusjoner ut av det når noen mener å besitte SANNHETEN. Enten sannheten er ; Jesus er Guds sønn, eller POVO er skyldige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grds Skrevet 19. februar 2019 #8605 Del Skrevet 19. februar 2019 Just now, AnonymBruker said: Per og Veronica var sett på spaning der, det var ikke KK. Det er ikke bevist. Jeg har ikke funnet ett eneste bilde av POs "eldre mercedes". Jeg tenker at hvis den var lik den som var observert ved Gabels gate, ville vi visst om det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #8606 Del Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, grds skrev: Enda enklere: Man droppet bare å legge vekt på attentatene i trippeldrapsdommen Av den enkle grunn at man ikke kunne bevise hvem som stod bak, og/eller utførte dem. Anonymkode: 5e7b2...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #8607 Del Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, grds skrev: Det er ikke bevist. Jeg har ikke funnet ett eneste bilde av POs "eldre mercedes". Jeg tenker at hvis den var lik den som var observert ved Gabels gate, ville vi visst om det Det var et vitne, du tror jo vitner som har noe negativt å si om Kristin. Da er det ikke mye "Det er ikke bevist" å høre fra deg. Anonymkode: 5e7b2...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grds Skrevet 19. februar 2019 #8608 Del Skrevet 19. februar 2019 Just now, AnonymBruker said: Av den enkle grunn at man ikke kunne bevise hvem som stod bak, og/eller utførte dem. Uten den versjonen av forklaringene fra KK som påtalemyndigheten til slutt la vekt på, ville det nok ikke vært nok i trippeldrapssaken heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grds Skrevet 19. februar 2019 #8609 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det var et vitne, du tror jo vitner som har noe negativt å si om Kristin. Da er det ikke mye "Det er ikke bevist" å høre fra deg. Nei, jeg har ikke blind tro på noen som helst vitner. Man må ta det de sier med en klype salt. Men når flere sier det, fra forskjellige parter i saken, f.eks. at KK var ganske vill av seg. Dette har så og si hele Kristins familie sagt, i tillegg til Arman Vestad og Lars Grønnerød. Da tenker jeg at uttalelsene kan vektlegges i større grad. Endret 19. februar 2019 av grds 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpson Skrevet 19. februar 2019 #8610 Del Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av den enkle grunn at man ikke kunne bevise hvem som stod bak, og/eller utførte dem. Anonymkode: 5e7b2...957 De 4 ble dømt for medvirkning til 3 drap, uten bevis for hvem som utførte dem. Da henger det ikke på greip at ingen ble dømt for attentatsakene. KK fikk strafferabatt på 5 år for sine stadig bedre forklaringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #8611 Del Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, grds skrev: Nei, jeg har ikke blind tro på noen som helst vitner. Man må ta det de sier med en klype salt. Men når flere sier det, fra forskjellige parter i saken, f.eks. at KK var ganske vill av seg. Dette har så og si hele Kristins familie sagt, i tillegg til Arman Vestad og Lars Grønnerød. Vill av seg betyr ikke at man også er trippeldrapsmorder. Vi har mange narkomane i landet, veldig få av dem dreper, og om de dreper så henretter de ikke 3 uskyldige mennesker sånn helt uten videre, de ble ikke ranet engang. Anonymkode: 5e7b2...957 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #8612 Del Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, Simpson skrev: De 4 ble dømt for medvirkning til 3 drap, uten bevis for hvem som utførte dem. Da henger det ikke på greip at ingen ble dømt for attentatsakene. KK fikk strafferabatt på 5 år for sine stadig bedre forklaringer. For mange av oss henger det på greip. Og det skulle da bare mangle at hun ikke fikk uttelling for å bidra til oppklaringen av trippeldrapet. Anonymkode: 5e7b2...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grds Skrevet 19. februar 2019 #8613 Del Skrevet 19. februar 2019 Just now, AnonymBruker said: Vill av seg betyr ikke at man også er trippeldrapsmorder. Vi har mange narkomane i landet, veldig få av dem dreper, og om de dreper så henretter de ikke 3 uskyldige mennesker sånn helt uten videre, de ble ikke ranet engang. Nå er det jo mer enn bare vitneuttalelser om hennes personlighet, som gjør at jeg tror KK har noe med drapene å gjøre da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dressing Skrevet 19. februar 2019 #8614 Del Skrevet 19. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 3) Pengene: Flere har stusset på at hun hadde et stort beløp i kontanter i vesken. Og dette er ikke noe jeg spekulerer i. Det kan, som noen andre skrev, ha vært grunnet at hun måtte være forberedt på å reise på kort varsel. Det samme kan være årsak til at hun hadde smykkene sine i vesken. Jeg er av de som har stusset på dette. Å reise bort i all hast har jeg ikke vurdert. Eirik Jensen hadde et mye større beløp gjemt bort . Han forklarte det med at han kunne bli nødt til å stikke av på kort varsel, i forbindelse med sitt hemmelige oppdrag. Flere har jo nevnt at PP/AOP var knyttet til etterretningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dressing Skrevet 19. februar 2019 #8615 Del Skrevet 19. februar 2019 3 timer siden, Simpson skrev: Jeg har heller ikke sett noen som lanserer flere konspirasjosteorier i sakens anledning Dette er etter min mening et slag under beltestedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grds Skrevet 19. februar 2019 #8616 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) 5 minutter siden, Dressing said: Jeg er av de som har stusset på dette. Å reise bort i all hast har jeg ikke vurdert. Eirik Jensen hadde et mye større beløp gjemt bort . Han forklarte det med at han kunne bli nødt til å stikke av på kort varsel, i forbindelse med sitt hemmelige oppdrag. Flere har jo nevnt at PP/AOP var knyttet til etterretningen. Noe av det verste med Annes veskeinnhold er notatblokken hennes som politiet på utrolig vis klarte å miste. Jeg tenker at hvis hun var livredd PO ville hun notert seg dette i boken. Gårdstvisten skal ha nærmet seg et forlik denne dagen, ser for meg at Anne også diskuterte dette med KO den ettermiddagen/kvelden, og at hun noterte seg noe om det. Ja, mange svar kunne vi fått fra de notatene. Endret 19. februar 2019 av grds 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpson Skrevet 19. februar 2019 #8617 Del Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For mange av oss henger det på greip. Og det skulle da bare mangle at hun ikke fikk uttelling for å bidra til oppklaringen av trippeldrapet. Anonymkode: 5e7b2...957 Du ser bort fra usikkerheten om at forklaringene hennes er korrekte eller stadig tilpasset/endret. Er du ikke redd for rettssikkerheten når politi og påtalemyndigheter opererer på den måten? Leser stadig om at de største kriminelle kjøpslår om strafferabatt. Det er ikke noen god utvikling. Bedre om politiet gjorde jobben sin skikkelig i første omgang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dressing Skrevet 19. februar 2019 #8618 Del Skrevet 19. februar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan hende at det var penger hun hadde fått tilbakebetalt fra sine foreldre. KO hadde også en safe. Jeg vet ikke hva han lagret i denne safen. Tror du Kristian Orderud hadde lånt penger av sin datter ? Det synes jeg virker usannsynlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #8619 Del Skrevet 19. februar 2019 11 minutter siden, grds skrev: Nå er det jo mer enn bare vitneuttalelser om hennes personlighet, som gjør at jeg tror KK har noe med drapene å gjøre da. Det samme mener jeg om Veronica, det er ikke bare vitneuttalelsene om henne. Anonymkode: 5e7b2...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #8620 Del Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, Dressing skrev: Tror du Kristian Orderud hadde lånt penger av sin datter ? Det synes jeg virker usannsynlig. AOP lånte bort en større sum penger til sine foreldre i ca 1979. Anonymkode: d551b...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå