AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2261 Del Skrevet 19. november 2018 1 minutt siden, Delgado skrev: Dette med oppringing til feil mann er av typen "Tore Sandberg - bevis", så det bruker jeg ikke tid på Enig med deg. Ikke verdt noe hodebry. Anonymkode: 4df74...520 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2262 Del Skrevet 19. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo egentlig i utgangspunktet helt merkelig at noen ringer fra en fasttelefon om det så er for å villede, forsøke stanse eller informere om det som skal skje. Denne personen risikerer faktisk å bli dratt inn i saken uansett hva meningen med samtalen var. Det som er litt påfallende er at han ikke starter truslene før han vet at hun har taushetsplikt. Så inntil da snakker han vel kun om løst og fast og spør om tlfnr og slikt. Kanskje vedkommende ikke hadde tenkt til å informere om drapene, men at han underveis i samtalen blir litt løsmunnet etter at han er forsikret om at hun har taushetsplikt? Det er jo nevnt at han kan fremstå som ruspåvirket. I ruspåvirket tilstand kan ting som kjent fort skli litt ut. Når det gjelder oppringningen til feil mann så tror jeg du kan være inne på noe. Det er forsøkt «plante» en del i denne saken i ettertid tror jeg. Vi vet jo ikke en gang om denne samtalen faktisk har funnet sted eller gjør vi? Anonymkode: 4df74...520 Takk for svar og takk for at du deler av dine tanker! 😊 Jeg er enig med deg. Jeg tenker at hvis han ringte for å forsøke å stanse morderne, uten å selv ringe direkte til politiet, kunne han jo bare ha ringt fra en telefonkiosk langt unna sitt hjem og gitt 180-operatøren beskjed om å varsle politiet om saken. Om oppringningen til feil mann, så ble det ikke sporet hvor oppringningen kom fra (noe som kunne ha blitt sporet (selv om det var ringt fra skjult nr) dersom vitnet hadde varslet politiet innen en viss tid), men jeg vet ikke om det er bevist at vitnet har mottatt oppringninger fra skjult nr den dagen eller om man kan bevise at samtalene har funnet sted. Anonymkode: d551b...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2263 Del Skrevet 19. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar og takk for at du deler av dine tanker! 😊 Jeg er enig med deg. Jeg tenker at hvis han ringte for å forsøke å stanse morderne, uten å selv ringe direkte til politiet, kunne han jo bare ha ringt fra en telefonkiosk langt unna sitt hjem og gitt 180-operatøren beskjed om å varsle politiet om saken. Om oppringningen til feil mann, så ble det ikke sporet hvor oppringningen kom fra (noe som kunne ha blitt sporet (selv om det var ringt fra skjult nr) dersom vitnet hadde varslet politiet innen en viss tid), men jeg vet ikke om det er bevist at vitnet har mottatt oppringninger fra skjult nr den dagen eller om man kan bevise at samtalene har funnet sted. Anonymkode: d551b...45b Bare hyggelig. Sandberg har mange teorier og mye info som kan føre til gjenopptagelse, men vi blir aldri gitt noe med ordentlig kjøtt på beinet. Han holder kortene tett til brystet den karen. Jeg tror 180-mannen kan ha ringt for at det i ettertid kan fjerne mistanken fra de involverte eller så var han rett og slett involvert i drapene selv. Anonymkode: 4df74...520 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2264 Del Skrevet 19. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: om man kan bevise at samtalene har funnet sted. Hvis han som mottok oppringningene fortalte til noen om innholdet i telefonsamtalene før det ble opplyst om trippeldrapet i media, så er det jo eventuelt vitne(r) på at vitnet mottok beskjeden om Anne på telefon. Men igjen, man har ikke garanti for at vitner snakker sant. Anonymkode: d551b...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2265 Del Skrevet 19. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han som mottok oppringningene fortalte til noen om innholdet i telefonsamtalene før det ble opplyst om trippeldrapet i media, så er det jo eventuelt vitne(r) på at vitnet mottok beskjeden om Anne på telefon. Men igjen, man har ikke garanti for at vitner snakker sant. Anonymkode: d551b...45b Jeg synes det har vært påfallende mye vitner og brev sendt i hytt og pine i årene etter drapene. Og det gjør at jeg tenker at det er noen som forsøker å fjerne mistanken fra de involverte. Anonymkode: 4df74...520 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2266 Del Skrevet 19. november 2018 Hva er bakhistorien til Lars Grønnerød? fant denne artikkelen for mens han var i fengsel : https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qnnXaz/narkolager-i-groenneroeds-celle Anonymkode: b1e0a...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2267 Del Skrevet 19. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er bakhistorien til Lars Grønnerød? fant denne artikkelen for mens han var i fengsel : https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qnnXaz/narkolager-i-groenneroeds-celle Anonymkode: b1e0a...dfa Han var vel både langer og bruker slik jeg har forstått det. Anonymkode: 4df74...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2268 Del Skrevet 19. november 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar og takk for at du deler av dine tanker! 😊 Jeg er enig med deg. Jeg tenker at hvis han ringte for å forsøke å stanse morderne, uten å selv ringe direkte til politiet, kunne han jo bare ha ringt fra en telefonkiosk langt unna sitt hjem og gitt 180-operatøren beskjed om å varsle politiet om saken. Om oppringningen til feil mann, så ble det ikke sporet hvor oppringningen kom fra (noe som kunne ha blitt sporet (selv om det var ringt fra skjult nr) dersom vitnet hadde varslet politiet innen en viss tid), men jeg vet ikke om det er bevist at vitnet har mottatt oppringninger fra skjult nr den dagen eller om man kan bevise at samtalene har funnet sted. Anonymkode: d551b...45b "oppringningen til feil mann" om det er en person som har blitt "oppringt feil" to ganger etter drapene har funnet sted så lurer jeg på om dette vitnet kommer med "feil informasjon" evt. Anonymkode: b1e0a...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2269 Del Skrevet 19. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var vel både langer og bruker slik jeg har forstått det. Anonymkode: 4df74...520 han tok jo også imot dynamitt istedenfor penger fra en person som hadde gjeld til ham. Anonymkode: b1e0a...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2270 Del Skrevet 19. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: han tok jo også imot dynamitt istedenfor penger fra en person som hadde gjeld til ham. Anonymkode: b1e0a...dfa Ja det var vel denne dynamitten som mulig ble brukt under et av attentatforsøkene. Anonymkode: 4df74...520 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2271 Del Skrevet 19. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det var vel denne dynamitten som mulig ble brukt under et av attentatforsøkene. Anonymkode: 4df74...520 vi vet egentlig ganske lite om Lars Grønnerøds kriminelle fortid Anonymkode: b1e0a...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2272 Del Skrevet 19. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: vi vet egentlig ganske lite om Lars Grønnerøds kriminelle fortid Anonymkode: b1e0a...dfa Ja det har vel kanskje ikke vært så relevant for saken, den mediefremstilte delen av det. Jeg antar politiet kan sitte på en del mer info. Anonymkode: 4df74...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2273 Del Skrevet 19. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: "oppringningen til feil mann" om det er en person som har blitt "oppringt feil" to ganger etter drapene har funnet sted så lurer jeg på om dette vitnet kommer med "feil informasjon" evt. Anonymkode: b1e0a...dfa Mulig. Men jeg tenker at det er mer sannsynlig at samtalene fant sted og at det var han som ringte som prøvde å manipulere, fordi han som ringte er anonym mens han som sa han mottok samtalene ikke er anonym. Anonymkode: d551b...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2274 Del Skrevet 19. november 2018 1 time siden, Delgado skrev: Hei Anonymkode: bb132...be4 Du virker å være meget godt satt inn i saken, og samtidig gjennomgående, i svært mange innlegg her, opptatt av å formidle at Per og Veronica ikke var involvert. Har mange spørsmål jeg kunne tenkte meg å stille deg, men her ett: Hvorfor tror du Per og Veronica fra første stund viste liten eller ingen interesse for hva som hadde skjedde med dere slektninger, og senere var helt passive når det gjaldt å finne hvem som hadde sto bak drapene? F.eks. har Per ikke lurt på hvem Grønnerød leverte våpenet til, ettersom Per sier at han ikke har mottatt våpenet, som beviselig ble brukt i drapene av hans tre nærmeste slektninger. Dette vil nok ikke ......be4 svare på. Mange har stilt spørsmål vedr h*ns ensidige forsvar av Veronica, men de forblir ubesvart! 😂😂 Anonymkode: 05c37...b11 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2275 Del Skrevet 19. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig. Men jeg tenker at det er mer sannsynlig at samtalene fant sted og at det var han som ringte som prøvde å manipulere, fordi han som ringte er anonym mens han som sa han mottok samtalene ikke er anonym. Anonymkode: d551b...45b Det beviser ingenting. Da flyangrepene i usa skjedde var det en nordmann som hevdet at han hadde hatt flyveopplæring med noen av de antatte teroristene. Dette var bare løgn. Og han var ikke anonym. Det at personen som "ble oppringt" ikke er anonym beviser ikke at det har funnet sted. Anonymkode: b1e0a...dfa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2276 Del Skrevet 19. november 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig. Men jeg tenker at det er mer sannsynlig at samtalene fant sted og at det var han som ringte som prøvde å manipulere, fordi han som ringte er anonym mens han som sa han mottok samtalene ikke er anonym. Anonymkode: d551b...45b om oppringningen skjedde så har de hvertfall navnet til personen som skulle ha oppringningen siden dette vitnet hadde samme navn. Det burde lette noe for etterforskningen nå hvertfall angående. Anonymkode: b1e0a...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2277 Del Skrevet 19. november 2018 Kan noen hjelpe med med link til den siden man kan stille spm til Milli, han som holder på med denne TV serien akkurat nå? Jeg hadde den, men finner den ikke igjen. Jeg har funnet noe interessant jeg gjerne vil få lenket til dem. Anonymkode: 4df74...520 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2278 Del Skrevet 19. november 2018 https://orderudsaken.no/contact/ kanskje denne linken. Kan du ikke lenke det inn her også :D Anonymkode: b1e0a...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2279 Del Skrevet 19. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://orderudsaken.no/contact/ kanskje denne linken. Kan du ikke lenke det inn her også 😄 Anonymkode: b1e0a...dfa Den du lenker til må man oppgi fullt navn, det er en annen hvor man kan spørre/tipse anonymt. Jeg skal selvfølgelig lenke het, men først etter at de har mottatt infoen. Kan du se om du finner den andre for meg, jeg finner den ikke..... Anonymkode: 4df74...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2280 Del Skrevet 19. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den du lenker til må man oppgi fullt navn, det er en annen hvor man kan spørre/tipse anonymt. Jeg skal selvfølgelig lenke het, men først etter at de har mottatt infoen. Kan du se om du finner den andre for meg, jeg finner den ikke..... Anonymkode: 4df74...520 kanskje denne: https://www.nrk.no/orderudnyheter/trippeldrapet-pa-orderud_-forbloffet-over-mulig-fluktrute-1.14291686#/ Anonymkode: b1e0a...dfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå