Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Marriet skrev:

Han er god taktiker, men den det med trippelpsykologi skjønte jeg ikke. Ble ikke det han holdt på med enkeltpsykologi? 😂 

Er det ikke det som er omvendt psykologi da? Han fokuserte på at Christer burde velge kunnskap, men ville ikke at han skulle velge kunnskap. 

Forøvrig sank Christer veldig i mine øyne i denne episoden. Jeg har likt han godt til nå, men i søndagens episode syns jeg det kom fram alt for mye rart. Det var ikke feigt av Erik å velge han pga en liten infeksjon på øyet, han kunne jo selv velge gren, så reaksjonen hans var helt bak mål. Så følger han opp med å ikke velge kunnskap fordi han er redd for å tape mot en 22-åring. Dette skjønte jeg i hvert fall ikke, han er bare 28 selv, ikke 40 liksom. Dessuten var det vel åpenbart at han selv hadde mer kunnskap om gårdsdrift og dyr enn Erik, så kunnskap ville vært en ganske sikker seier, men neida, han velger i stedet en fysisk gren mot en som trener mye.🤪 Og til sist omtaler han Tiril som en giftig slange, med andre ord ganske frekk uttalelse. 

Anonymkode: 358a4...9d9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, er kanskje unødvendig å bli krenket på andres vegne, men akkurat når det kommer til samer og det og kalle menn for små jenter reagerer jeg på. Den om lilla flicka tror jeg alle kan forstå. Det er generaliserende overnfor alle hunkjønn. 

Når det kommer til samer så reagerer jeg mest av alt pga historien deres. Et stolt urfolk som har blitt hetset, forfulgt og tvangskristna i sin tid. De gjøres stadig narr av, og folk mangler kunnskap som samisk kultur og tradisjon.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare med meg slutten, hvor de fikk mye god mat og drikke fra Gaute. Var deltakerne på sånn "marked" eller lignende i tillegg? 

Og på toppen av all denne maten de får, så har det vel kommet frem temmelig mye juks med pizza, brus og andre ting? Veldig latterlig "kampen for tilværelsen" det her ja.                              

Anonymkode: 78f15...90b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, her tar kamphanene hverandre i hånda på at de skal velge den seirende i tvekampen som storbonde. Så går den ene av dem ut etterpå og sier at det har han ikke tenkt å holde? Eier han ikke selvrespekt? Er det å holde ord plutselig bare noe man kan drite i selv om man er med i en konkurranse?

Anonymkode: 1130b...773

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, her tar kamphanene hverandre i hånda på at de skal velge den seirende i tvekampen som storbonde. Så går den ene av dem ut etterpå og sier at det har han ikke tenkt å holde? Eier han ikke selvrespekt? Er det å holde ord plutselig bare noe man kan drite i selv om man er med i en konkurranse?

Anonymkode: 1130b...773

Det hadde vel ingen av de tenkt å holde. 

Mina blir storbonde igjen. 

Hadde Erik røket, hadde Martine blitt storbonde. 

Anonymkode: 8a0eb...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vel ingen av de tenkt å holde. 

Mina blir storbonde igjen. 

Hadde Erik røket, hadde Martine blitt storbonde. 

Anonymkode: 8a0eb...bb2

Det er mulig du har rett, men det er trist at det som før ville vært en solid avtale nå blir redusert til et spill. En hedersmann/kvinne går ikke fra det han har lovet sånn uten videre.

Anonymkode: 1130b...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storbonde-spoiler

Spoiler

I et intervju med Se og hør sier Christer at han ble sur fordi Erik brøt avtalen de hadde om å velge hverandre som storbonde. Erik hadde skrevet Ole i brevet sitt. Christer sier han ikke var smart nok til å tenke slik selv. Med andre ord blir Erik denne ukas storbonde. 

 

Anonymkode: 358a4...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk bare med meg slutten, hvor de fikk mye god mat og drikke fra Gaute. Var deltakerne på sånn "marked" eller lignende i tillegg? 

Og på toppen av all denne maten de får, så har det vel kommet frem temmelig mye juks med pizza, brus og andre ting? Veldig latterlig "kampen for tilværelsen" det her ja.                              

Anonymkode: 78f15...90b

Og etterpå klager de over at det var tøft å være der. Dårlig vann og så videre. Og at de trebger obligatorisk psykolog enda det ringte en psykolog de sa nei til å snakke med. Så hva er egentlig greieæa? Og hvorfor trenger de psykolog etter oppholdet? 

Anonymkode: d3234...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke det som er omvendt psykologi da? Han fokuserte på at Christer burde velge kunnskap, men ville ikke at han skulle velge kunnskap. 

Forøvrig sank Christer veldig i mine øyne i denne episoden. Jeg har likt han godt til nå, men i søndagens episode syns jeg det kom fram alt for mye rart. Det var ikke feigt av Erik å velge han pga en liten infeksjon på øyet, han kunne jo selv velge gren, så reaksjonen hans var helt bak mål. Så følger han opp med å ikke velge kunnskap fordi han er redd for å tape mot en 22-åring. Dette skjønte jeg i hvert fall ikke, han er bare 28 selv, ikke 40 liksom. Dessuten var det vel åpenbart at han selv hadde mer kunnskap om gårdsdrift og dyr enn Erik, så kunnskap ville vært en ganske sikker seier, men neida, han velger i stedet en fysisk gren mot en som trener mye.🤪 Og til sist omtaler han Tiril som en giftig slange, med andre ord ganske frekk uttalelse. 

Anonymkode: 358a4...9d9

Håpet at Christer skulle vinne, for syns Erik er slitsom og høy på seg selv. 

Men Christer viser seg jo å være dum så..  

Anonymkode: d3234...eb9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd Erik vant. Glætt type som tror han er storkar. Fysj! Har lyst til å klippe av han det Harry hårbåndet og han kan tørke av seg det gliset. Håper ikke Krister holder ord ang valget av storbonde. Håper han velger Cathrine eller Mina. Hadde vært kult om han valgte Svein og. 

Anonymkode: 3c05f...bb7

Uten tvil ei ny rikslyse. Rusa på sin egen fortreffelighet.

Anonymkode: bfb73...976

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på jentekamp denne uken. Men jeg er redd for at førstekjempen velger Martine som andrekjempe.

Anonymkode: fb0d3...b00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trude er så slitsom. Håper oppdraget til slabbedasken blir underkjent. Svein er så herlig! ❤️

Anonymkode: 3c05f...bb7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Svein😂🙈 det er så rart, men for all del.

Anonymkode: 724d5...e10


Hva mener du? Jeg digger Svein! Synes det er flott at han viser følelser.

Anonymkode: 89b50...e2d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med Trude og det å undertrykke arbeidsevnen til Erik? Han prøver vel sitt beste.

Anonymkode: fb0d3...b00

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:


Hva mener du? Jeg digger Svein! Synes det er flott at han viser følelser.

Anonymkode: 89b50...e2d

For meg blir det litt for rart å måtte snakke med kalkunen før de skal slaktes. 

Anonymkode: 724d5...e10

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg blir det litt for rart å måtte snakke med kalkunen før de skal slaktes. 

Anonymkode: 724d5...e10

Det er helt normalt å bli glad i dyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...