Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det hørtes jo helt ut som om han sa lillepenis da! Skjønner godt at teksteren hørte feil der, for når jeg hører på klippet om igjen så hører jeg penisen selv om jeg VET at han sier prinsen. Burde tatt seg en tur til logoped, han Ole. 

Anonymkode: 33f71...a7d

Hørte også tydelig lillepenisen, er jo forskjell på hvordan man sier lillepenisen og lilleprinsen selv om Ole har skarre-r.  Er to helt ulike ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.2.2019 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Mina og Martine håper jeg ryker fort som fy🤨

Anonymkode: b6fd7...9fd

Enig. De gjør også minst mulig, samme med Erik. Kjedelig hvis slike deltakere vinner! Mina er bare irritererende der hun sitter på kjøkkenet og sier at hun er lei av å arbeide så mye, hun kan jo bare dra hjem da. Å drive gård er tungvint og hvis en ikke vil gjøre en ordentlig innsats så kan en bare reise hjem. Kvalmende å sitte og slappe av og snakke om at "en vil gjøre minst mulig" mens resten av gjengen jobber. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har link til klipp der Mina får fullstendig latterkrampe av den selvlagde hesten? ;)

Anonymkode: 1130b...773

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tenk om de dro den spøken med brevet såpass langt at de skrev flere liksom hjemmefra brev og fikk alle til å tro det var brev hjemmefra :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

Haha, tenk om de dro den spøken med brevet såpass langt at de skrev flere liksom hjemmefra brev og fikk alle til å tro det var brev hjemmefra :P 

Det hadde egentlig bare vært slemt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes de tok spøken bra. Så for meg dårlig stemning etterpå, men virket som alle fikk seg en god latter. 

Anonymkode: 93d1e...1dc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Winza said:

Haha, tenk om de dro den spøken med brevet såpass langt at de skrev flere liksom hjemmefra brev og fikk alle til å tro det var brev hjemmefra :P 

Det hadde ikke vært mulig.

Anonymkode: efa69...c85

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, The Kitten skrev:

Det hadde egentlig bare vært slemt.

Det hadde det men det hadde ikke overrasket meg

For et fint vennskap mellom Ronald og Svein :rodmer:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har link til klipp der Mina får fullstendig latterkrampe av den selvlagde hesten? ;)

Anonymkode: 1130b...773

Håper det er mulig! Det er noe av det beste jeg har sett på TV 🤩😂 Og jeg har sett MYE TV, sofagris som jeg er 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...