Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Han må vel gi opp når siste planken han sitter på er saget over....

 

Anonymkode: 3b53e...b12

Men Erik måtte jo sage litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Winza skrev:

Hvorfor ga Christer opp? Han hadde jo fortsatt sjans 

Syntes det var feigt å velge den som er spedest i kroppsbygning. Ujevn match og dårlig gjort å ikke velge en mer likestilt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justlooking skrev:

Syntes det var feigt å velge den som er spedest i kroppsbygning. Ujevn match og dårlig gjort å ikke velge en mer likestilt.

 

Det er en konkurranse dette med ganske stor premie.. Du har fått med deg det?

 

Anonymkode: 3b53e...b12

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Hvorfor ga Christer opp? Han hadde jo fortsatt sjans 

Det var jo utklassing, så han hadde uansett ikkesjans. filmingen som liksom skal gjøre det «spennende» 

Anonymkode: 93d1e...1dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er en konkurranse dette med ganske stor premie.. Du har fått med deg det?

 

Anonymkode: 3b53e...b12

Joda, har fått med meg det siden jeg har sett på farmen siden Gaute vant i første sesong 😊 Synes likevel det er mer realt å velge en mer likestilt som faktisk mange har gjort gjennom årene. Da er det også mer rettferdig og gjevt å vinne - det ville i alle fall jeg selv følt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en konkurranse dette med ganske stor premie.. Du har fått med deg det?

 

Det er vel totalt irrelevant?

Anonymkode: db32c...014

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og der kalte Svein Ronald for Sámiid Ædnan. 😞

Anonymkode: 358a4...9d9

Kan ikke folk slutte å bli krenka på andres vegne? 🙄 har ikke hørt Ronald reagere på å bli kalt det, og såvidt jeg vet er ikke Sàmiid Ædnan noe stygt/skjellsord. Tvilsomt at det er ment som det også, i hvertfall når det kommer fra Svein. 

Anonymkode: 323a1...731

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Justlooking skrev:

Joda, har fått med meg det siden jeg har sett på farmen siden Gaute vant i første sesong 😊 Synes likevel det er mer realt å velge en mer likestilt som faktisk mange har gjort gjennom årene. Da er det også mer rettferdig og gjevt å vinne - det ville i alle fall jeg selv følt.

 

Det er jeg enig i, men samtidig velger jo folk både 1. og  2.kjempe ut fra relasjoner. Og Erik har blitt bedre kjent med Ole og Ronald enn Christer og Svein, så da falt valget hans på en av de to siste. Og da tok han den ene som han kanskje enklest kunne ta av disse to... Sånn er det alltid synes jeg. 

Like idiotisk synes jeg det er at alle jentene velger guttekamper for å få ut gutta. Får håpe det blir gutt som blir storbonde nå og at det blir jentekamp neste uke.

 

Anonymkode: 3b53e...b12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SupaWoman skrev:

Hadde du likt å bli kalt for f,eks hvitingen?  

Men har mottager ytret at han bryr seg? Hva vet vi om han omtalte seg selv som sami ædnan først?

Anonymkode: 35162...d41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er den giftige slangen på farmen? Jeg gadd ikke å se på opptaket av Christer.

Anonymkode: cb418...4ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er den giftige slangen på farmen? Jeg gadd ikke å se på opptaket av Christer.

Anonymkode: cb418...4ac

Tiril er det han snakker om der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så irritert når de sa at de med handikap burde være fredet.. hva har øyebetennelse å gjøre med handikap? Blir irritert. Hvis man føler at man har så stort handikap kan man heller dra hjem... 

jeg vokste opp på bygda, og alle i en mils omkrets var en gjeng, 10-20stk. Der sa vi alltid «den som er med på leken, må tåle steken». 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.tv2.no/underholdning/10351575/

Døøør av dette intervjuet😂😂

Christer: Erik har nok en diagnose han ikke har fått sjekket ut enda. Ligger og slapper av i solen hele dagen og bruker alt kruttet i ett og samme øyeblikk mens jeg fordeler energien jevnt utover hele dagen.

intervjuer: var det noe du kunne gjort annerledes for å slå Erik?

Christer: Jeg kunne ligget sammen med Erik dagen lang og slappet av i solen, og fått energi fra den.

Anonymkode: 4f2ae...a58

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Justlooking skrev:

Syntes det var feigt å velge den som er spedest i kroppsbygning. Ujevn match og dårlig gjort å ikke velge en mer likestilt.

Da kunne han valgt kunnskap da, men det ville han ikke fordi det var for pinlig om han tapte mot en 22-åring... 

Anonymkode: 95fd0...e0b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da kunne han valgt kunnskap da, men det ville han ikke fordi det var for pinlig om han tapte mot en 22-åring... 

Anonymkode: 95fd0...e0b

Haha det turte han ikke fordi Erik manipulerte han... 

hatet Erik i paradise, men fikk sansen for han etter denne episoden. Kanskje han er er verdt en sjanse. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synd Erik vant. Glætt type som tror han er storkar. Fysj! Har lyst til å klippe av han det Harry hårbåndet og han kan tørke av seg det gliset. Håper ikke Krister holder ord ang valget av storbonde. Håper han velger Cathrine eller Mina. Hadde vært kult om han valgte Svein og. 

Anonymkode: 3c05f...bb7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si mye om Erik, men taktiker er han. Det er ikke dumt å få ut en som ville stått sterkt i en finale.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Like idiotisk synes jeg det er at alle jentene velger guttekamper for å få ut gutta. Får håpe det blir gutt som blir storbonde nå og at det blir jentekamp neste uke.

Tviler på at Christer holder løftet sitt... Velger nok Cathrine.

Anonymkode: 55448...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, The Kitten skrev:

Man kan si mye om Erik, men taktiker er han. Det er ikke dumt å få ut en som ville stått sterkt i en finale.

 

Han er god taktiker, men den det med trippelpsykologi skjønte jeg ikke. Ble ikke det han holdt på med enkeltpsykologi? 😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...