Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Det var produksjonen som bestemte at Mina skulle konfrontere Trude i plenum. Les litt på Trude og Mina sin FB. Trude kommer blant annet med en laaang forsvarstale om seg selv.

Anonymkode: de3a1...71b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Du trenger ikke gjøre narr av stemmen hennes. Du har neppe noe finere stemme (eller dialekt) selv. Jeg er langt fra enig i alt mina sier, spesielt ikke det at mennesker er viktigere enn å melke kua, for det er det ikke. Men jeg liker henne likevel, kul dane som tør si fra. At hun er litt tøff og direkte er nok litt fordi hun jobber i fengsel. Men Trude er langt mer bitchy enn henne, gitt. 

Stemmen min er finere da den ikke høres innrøykt ut, jo! Dialenta hennes har jeg nå vel ingenting i mot. Er heller ikke stor fan av Trude, men mer bitchy enn Mina er hun ikke. 

Anonymkode: d3234...eb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erik ble førstekjempe!

Anonymkode: efa69...c85

Nei, det ble Ole!

Anonymkode: de3a1...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det ble Ole!

Anonymkode: de3a1...71b

Hva har du røyka da?

Anonymkode: fcccb...c38

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var produksjonen som bestemte at Mina skulle konfrontere Trude i plenum. Les litt på Trude og Mina sin FB. Trude kommer blant annet med en laaang forsvarstale om seg selv.

Anonymkode: de3a1...71b

Dumt at de ikke bestemte at Alex skulle få bli da

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det ble Ole!

Anonymkode: de3a1...71b

Ole Brumm? Han velger vel Nasse Nøff som andrekjempe da og han velger honningkrukke holding som gren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du røyka da?

Anonymkode: fcccb...c38

Sorry, my bad :( Jeg husket helt feil, selvfølgelig var det Erik :)

Anonymkode: de3a1...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, my bad :( Jeg husket helt feil, selvfølgelig var det Erik :)

Anonymkode: de3a1...71b

😂😂😂 også så bastant du ble 🙈 takk for en god latter her i influensa-rusen min 😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Summ skrev:

😂😂😂 også så bastant du ble 🙈 takk for en god latter her i influensa-rusen min 😂

Haha, og jeg kan ikke skylde på influensarus engang :ler: Skjønner ikke at jeg kunne huske såå feil. Jeg følte meg helt sikker på at det ble Ole :overrasket: Men bra det ble latter ut av det da :) 

Anonymkode: de3a1...71b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmen min er finere da den ikke høres innrøykt ut, jo! Dialenta hennes har jeg nå vel ingenting i mot. Er heller ikke stor fan av Trude, men mer bitchy enn Mina er hun ikke. 

Anonymkode: d3234...eb9

Jeg vet ikke om hun røyker/har røyket eller ikke, men det er mange som har hes/mørk stemme og ikke kan noe for det. Syns bare det blir litt teit å disse stemmen til folk uansett hva slags stemme de har. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Trude er enkel å ha som kollega eller arbeidsgiver

Anonymkode: 93d1e...1dc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Jeg vet ikke om hun røyker/har røyket eller ikke, men det er mange som har hes/mørk stemme og ikke kan noe for det. Syns bare det blir litt teit å disse stemmen til folk uansett hva slags stemme de har. 

Det er teit å kalle folk bitch også., men folk gjør det likevel.... Og jo hun røyker, går hvertfall og sutter på pipe inne på farmen. De får tobakk til å røyke i pipa leste jeg. 

Men,ja .. det var teit av meg.  Det bare høres slik ut. Og jeg fikk litt avsmak på henne etter episodene på farmen. Og så googlet jeg dama og ble ikke videre imponert. 

Sjekket forresten facebooksiden til Trude også. Imponerer lite hun også. Framstår som litt dum. Og det lange forsvarsinnlegget. Og skjer med at alle sier de tapte med vilje i tvekamp og all blesten rundt alt. Alle sier at det er så tøft og klager i etterkant.  

Anonymkode: d3234...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er teit å kalle folk bitch også., men folk gjør det likevel.... Og jo hun røyker, går hvertfall og sutter på pipe inne på farmen. De får tobakk til å røyke i pipa leste jeg. 

Men,ja .. det var teit av meg.  Det bare høres slik ut. Og jeg fikk litt avsmak på henne etter episodene på farmen. Og så googlet jeg dama og ble ikke videre imponert. 

Sjekket forresten facebooksiden til Trude også. Imponerer lite hun også. Framstår som litt dum. Og det lange forsvarsinnlegget. Og skjer med at alle sier de tapte med vilje i tvekamp og all blesten rundt alt. Alle sier at det er så tøft og klager i etterkant.  

Anonymkode: d3234...eb9

Vi er ihvertfall enige ang.Trude. :) Hun har skuffet meg stort siden det egentlig var henne jeg hadde gledet meg mest til å se. 

Enig i at det er teit at så mange sier at de tapte med vilje. Men at det er tøft der inne tror jeg på. Bo oppå så mange folk og så mange personligheter, ikke rart det går en kule varmt av og til. Og det blir jo morsomt for oss seere, er jo ikke noe gøy uten litt drama og bråk av og til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Vi er ihvertfall enige ang.Trude. :) Hun har skuffet meg stort siden det egentlig var henne jeg hadde gledet meg mest til å se. 

Enig i at det er teit at så mange sier at de tapte med vilje. Men at det er tøft der inne tror jeg på. Bo oppå så mange folk og så mange personligheter, ikke rart det går en kule varmt av og til. Og det blir jo morsomt for oss seere, er jo ikke noe gøy uten litt drama og bråk av og til. 

Det er jeg klar over, men de klager jo på produksjonen og tv2 i etterkant. Og de klager på at det ringte psykolog etterpå som de selv sa nei til å snakke med. (Trenger man virkelig psykologhjelp etter innspillingen?)

Anonymkode: d3234...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også skuffet over hvordan Trude framstår som person.

Jo, hun "legger seg flat", eller innimellom "innrømmer" at hun har tråkket litt feil, men det bare skinner så igjennom at det ikke kommer fra hjertet! 

your lips are moving but all i hear is blah blah blah

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Trude er besserwisser og fremstår som en bitch, ja. Alltid likt henne, men ikke nå mer. Hun er besserwisser, sjefete og høy på seg selv. Jeg sier ikke at jeg er enig i alt mina sier og gjør, men jeg liker henne bedre enn Trude. Hun har ikke gjort narr av dialekten, de snakker jo samme dialekt. Mulig Trude snakker litt penere, men ikke mye. Er vel fra Oslo begge to. 

Jeg har mine tanker om folk som kaller andre for "bitch." At du liker Mina bedre betyr har ikke noe å si, hun oppfører seg mye verre enn Trude. 

Og jo, hun har gjort narr av måten Trude snakker på, hun gjorde det mens hun baksnakket henne med den nye deltakeren. Selv om folk har samme dialekt, har alle sin egen måte å snakke på. Å ha samme dialekt betyr ikke at en snakker helt likt. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var produksjonen som bestemte at Mina skulle konfrontere Trude i plenum. Les litt på Trude og Mina sin FB. Trude kommer blant annet med en laaang forsvarstale om seg selv.

Anonymkode: de3a1...71b

Å konfrontere er ikke det samme som å skjelle ut noen. Folk som konfronterer andre på den måten er ikke de hyggeliste menneskene, en elendig måte å ta en konfrontasjon. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, NullHull skrev:

Jo, hun "legger seg flat", eller innimellom "innrømmer" at hun har tråkket litt feil, men det bare skinner så igjennom at det ikke kommer fra hjertet! 

your lips are moving but all i hear is blah blah blah

Det er jeg enig i, men det er sikkert veldig merkelig å beklage fordi en ville melke kuene istedenfor å ta helt av eller beklage fordi en ble litt for ivrig med å gi råd, etc. Men man kan ikke si at hun er spesielt pedagogisk når hun skal hjelpe til eller gi råd, da andre oppfatter henne som belærende.

Anonymkode: c7a54...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke Trude er enkel å ha som kollega eller arbeidsgiver

Anonymkode: 93d1e...1dc


Det kan jeg avkrefte :) Hun er veldig allright, kunnskapsfull, lærerik og inspirerende :)

Anonymkode: 6b616...7d6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:


Det kan jeg avkrefte :) Hun er veldig allright, kunnskapsfull, lærerik og inspirerende :)

Anonymkode: 6b616...7d6

Jeg har ikke jobbet med henne, men har vært kunde. Virker trivelig og søt og har ett stort hjerte for dyrene☺️

Anonymkode: cb418...4ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎2‎/‎12‎/‎2019 at 10:26 AM, AnonymBruker said:

Jeg oppfattet ikke Trude som masete. Hun ville jo bare hjelpe og som hun sa var anbefalt i gardsboka. 

Martine har vel aldri hatt en jobb med en sjef over seg? Da hadde hun fått seg en overraskelse.

Anonymkode: cb418...4ac

Hun hadde ikke overlevd en uke i en vanlig jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...