Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Martine er jo som en 5-åring i forhold til Tiril. For en personlighet den jenta har, hvem kan ikke like henne? Hun har nok vokst på å reise rundt i verden også. Da blir man lettere imøtekommende mot andre mennesker.

Anonymkode: 6922d...87c

 

Litt urettferdig å sammenlikne Martine og Tiril... de har jo levd to helt ulike liv med forskjellig innhold og utfordringer. Martine har jo først og fremst jobbet for utseendet sitt. Tiril har hatt helt annet fokus og mål i livet så langt.

Og Erik.. han har nok mer i hodet enn Martine. Men han driver med sånn ungkjekkas-atferd som fort misforstås som selvopptatt. Tuller med at han er bedre enn andre etc. De fleste vet jo at det ikke er sånn, men de tuller med det.

 

 

Anonymkode: 3b53e...b12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mina valgte ham som førstekjempe fordi han hadde det med å lage uhyggelig stemning. Mina jobber jo i fengsel så regner med hun er vant til litt tøffe karer, men hun reagerte tilogmed. Svein sa at de to var veldig forskjellige og sa han var arrogant. Jeg har aldri hørt Svein si noe negativt om en annen deltager før. Og Martine så ikke ut som om hun hadde mye til overs for mannen heller. Fyren er ikke riktig navla, han er kjent for å være økonomisk svindler og manipulerende. 

Heier på Tiril. Ronald synes jeg vi har sett altfor lite til, han er så anonym. Ole ble jeg skuffa over, klager over at oppholdet var et fengsel, at det var forferdelig. Du får betalt for å leve som i gamle dager, er det ikke 20 000 de får hver uke? De har smuglet inn 12 pizzaer, brus og div, vunnet hvert ukesoppdrag og hatt kokk. Hadde ikke trodd Ole var så sytete. Tilogmed Katrine gikk ut i media og kalte de som klagde (indirekte ole) pyser. 

Anonymkode: f2d3f...175

Som jeg skulle skrevet det selv 👏👏👏

Anonymkode: 4be4e...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klippet der Mina får latterkrampe av tøyhesten ligger på hennes instakonto. Enjoy!!

Anonymkode: 7f79a...e07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du han oppfører seg sånn utenfor Farmen, men egentlig er en ganske snill og grei mann sånn ellers? 

Alle som leser avis med jevne mellomrom har fått med seg han og hans oppførsel. Du får begynne å følge med litt mer. 

Anonymkode: c21b8...cc1

Ja altså de fleste assholes kan oppføre seg snille og greie, til og med de fleste voldtektsmenn blir andre som kjenner han sjokka over at har en sånn side. At jeg ikke visste om hva han klysa hadde gjort før betyr ikke at jeg ikke tror på det, det er åpenbart sant og det var derfor jeg kommenterte til den som mente at det ikke kunne være sant. Etter min smak syns jeg ikke han oppfører seg snilt og greit engang der inne, men fins sikkert noen i kretsen hans som syns han er allright liksom. 

Anonymkode: a3ca0...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2019 den 15.26, AnonymBruker skrev:

det er ikke redigert at Runar skjøt katten til ex-dama (likte ikke katten), at han svindlet sin egen kirke og at han er dømt for underslag av flere hundretusen. Også sjikane ifh offentlig uthengning av en journalist, som nettopp dekket underslagssaken. Det er  bare å google. Fyren er en sosiopat. 

Anonymkode: f2d3f...175

Støttes.

Anonymkode: bfb73...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror Mina eller Tiril. Kan ikke se for meg at Trude velger Martine, for hun er det «letteste offeret». Men man vet jo aldri.

Anonymkode: fb0d3...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Martine blir valgt og ryker ut. Hu er så stakkarslig og lat. Hun har ikke noe der å gjøre.

Anonymkode: ad0fe...0d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...