Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Martine er ikke til å kjenne igjen , kun stemmen som gjør at jeg skjønner det er hun. Hun er veldig søt uten sminke men det er villt hvor mye sminke kan forandre et menneske 

Anonymkode: f58e0...d13

Syns faktisk ikke hun ser bra ut i det hele tatt.

Anonymkode: e126f...694

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns faktisk ikke hun ser bra ut i det hele tatt.

Anonymkode: e126f...694

Ble så fascinert over den rosa strømpebuksa hun brukte i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende valg av Ole. Får håpe han faktisk er flink i øksekast.

Anonymkode: cb418...4ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns faktisk ikke hun ser bra ut i det hele tatt.

Anonymkode: e126f...694

Egentlig ikke jeg heller hvis jeg skal være ærlig men tenkte jeg måtte skrive at hun også var søt uten sminke i tilfelle hun leste her og jeg vil ikke bidra til å skape komplekser og potensielt legge operasjonspress på unge jenter, noe vi gjør når vi skriver at de ikke ser bra ut. 

Anonymkode: f58e0...d13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SupaWoman skrev:

Fatter ikke hvorfor Runar valgte den sterkeste motstanderen.  Han vil sikkert ut. 

Eller så er han sykt høy på seg selv , det vet vi jo han er på andre områder

Anonymkode: f58e0...d13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er vitsen med å kommentere utseende til martine? Hva har hennes utseende med farmen å gjøre? Voksne folk altså, skjerpings. 

Anonymkode: 1e8a7...a03

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløse kast av Runar. Jeg tror han røyk ut med vilje. 

Anonymkode: 724d5...e10

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Hva faen var det fra Runar? Trodde først han var et geni med etthånds-teknikken sin, men det ble virkelig flaut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herregud - Johanna Grønneberg fra gamle Mess -TV! :ohmy: Noen som husker det programmet?

Endret av Brannslangen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Brannslangen skrev:

Åh, herregud - Johanna Grønneberg fra gamle Mess TV! :ohmy: Noen som husker det programmet?

Husker programmet, men ikke dama. 

Anonymkode: 3c05f...bb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Brannslangen skrev:

:fnise:

Hva faen var det fra Runar? Trodde først han var et geni med etthånds-teknikken sin, men det ble virkelig flaut.

Merkelig valg å bruke en arm så skulle tro han ville ut med vilje men da skulle jeg trodd han hadde sagt det åpent og ærlig også for å ikke bli sett på som en taper , det er en mann med mye stolthet han der så 

Anonymkode: f58e0...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Brannslangen skrev:

Åh, herregud - Johanna Grønneberg fra gamle Mess TV! :ohmy: Noen som husker det programmet?

Nei, aldri sett henne før.  Å-kjendis.  Siste sort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Brannslangen skrev:

Åh, herregud - Johanna Grønneberg fra gamle Mess TV! :ohmy: Noen som husker det programmet?

Ja husker bare hun og hun andre blonde derfra faktisk men Johanna har visst hatt en lang og suksessrik journalist og programleder karriere i USA i etterkant også 

Anonymkode: f58e0...d13

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Nei, aldri sett henne før.  Å-kjendis.  Siste sort.

Ikke helt , hun har vært programleder i flere nasjonale og internasjonale serier 

Anonymkode: f58e0...d13

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.2.2019 den 23.56, AnonymBruker skrev:

jeg synes svein virker som en utrolig fin type. Han er ærlig, genuin, følelsesmenneske og sprer masse positiv energi. Han fikk et dårlig image pga charterfeber der han fremstilte seg selv som en litt tanketom klovn. Men etter jeg hørte et radiointervju med ham fikk jeg et helt annet inntrykk. Iradiointervjuet var han for en gangs skyld helt seriøs, reflektert og åpen om mye. Flott at han ikke har latt seg styre til å opprettholde det imaget han fløt på lenge, nå viser han flere sider av seg selv. All respekt for at han er seg selv. 

Anonymkode: f2d3f...175

Så eniiig❤❤❤

Anonymkode: 3a067...30e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så eniiig❤❤❤

Anonymkode: 3a067...30e

Enig, forfriskende å se en annen en chartersvein, her er han jo så sympatisk, reflektert, rolig og behagelig.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at Svein leser her inne eller noen samler opp komplimentene om han i tråden og sender han. Han fortjener virkelig å lese det og lære seg å bli mer glad i og tryggere på seg selv! Han trenger ikke klovne for å bli anerkjent, han er gjennomtvers mer enn god nok uansett og et veldig veldig godt forbilde for menn som den sympatiske, reflekterte, beherskede og følsomme mannen han er bak klovnemasken sin! Han skal være stolt av seg selv og jeg syns han fortjener å vite at selv om han hadde et dårlig forbilde til far så er han selv et veldig godt forbilde og det er en gave for tv seere å få se den ekte han i et program som dette i stedet for charter og tøyseskuespilleren i han! Han påvirker veldig positivt og skaper refleksjon hjemme i stua også ❤️

Anonymkode: f58e0...d13

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullefarmen, alle deltagerne viste at Runar skulle hjem.

Anonymkode: bfb73...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...