Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er hun blonde dama som kommer inn? 

Anonymkode: 323a1...731

Hun som fødte på TV for noen år siden, Johanna Grønneberg Mesa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Winza skrev:

Skulle trodd at Trude fortsatt storbonde

Ja, hun blir jo heller aldri ferdig med å pjatte om da "jeg var storbonde ...bla, bla, bla..."

Skulle tro det var det største som har skjedd i livet hennes. Hun virker i allefall livredd for at de andre skal glemme det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Og det jeg antar er at det å være sammen med noen døgnet rundt gir et mye riktigere bilde av den personen enn de redigerte minuttene vi får servert på tv.

Å legge er dødt dyr på en pute er kanskje ikke det morsomste eller smarteste som er gjort, men det bør ikke forfølge fyren heller. En og annen uheldig vurdering gir oss ikke rett til å kalle ham ekkel etc, synes jeg. Dessuten må du tenke over at han har et annet syn på dyr enn det kanskje du har. Han ser det som en ressurs og mat. 

 

Anonymkode: 1130b...773

Jeg skjønner hva du mener men det er altså ikke bare derfor jeg er imot han. Jeg tok også til meg det at Mina sitt valg av han som førstekjempe var noe i duren "han prøver å skape noe uhyggelig noen ganger." Nå tror jeg du ikke har rett av meg angående dyresyn, da jeg har vokst opp på gård og har det i meg at det er nettopp ressurser og mat. Men på grunn av (altså ikke til tross for) dette har jeg en type respekt for dyr som jeg mener de som skal håndtere dyr burde ha. Grunnen til at jeg synes det ble litt vel feil det stuntet der var fordi de tross alt skal oppholde seg på en gård og håndtere både levende dyr og slakt. Men videre diskusjon om dette blir sikkert dørgende kjedelig for mange så beklager avsporing men følte for å forklare det med forskjellig syn. 😊 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Mina virker som et varmt og snilt menneske :)

Det er hun, og.

Anonymkode: a9367...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Catalina Culès said:

Hvorfor flørter Kathrine sånn med mannfolka, egentlig ?

For å få de til å jobbe max

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Hvorfor flørter Kathrine sånn med mannfolka, egentlig ?

Det er jo innlysende.  Hun vil at de gjør en god jobb slik at de får godkjent og at hun skal få kniv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvis de tenker på trivsel tror jeg de velger å beholde Alex, men tenker de kamp tror jeg de velger å beholde Johanna. Alex kan jo være en trussel, men det er bare synsing i fra min side. 

Anonymkode: fb0d3...b00

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det burde vært en liten tvekamp for å bestemme hvem som får komme inn, det blir bare feil at de som viser at de kan mest ender opp med å ikke bli stemt inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...