Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

1 time siden, Jens skrev:

Jeg trodde Ole skulle ryke ut pga hele episoden med smuglingen av Pizza inn på farmen. Dette var det jo Runar og Svein som stod bak. Skjedde dette allerede i løpet av de to første ukene?

Hadde håpet vi ville få se utskjellingen fra Gaute.

https://www.seher.no/kjendis/smuglet-inn-pizza-og-brus-til-farmen---gaute-skrek-og-kjeftet/70718581

Hadde vært helt konge å få se Gaute i fyr og flamme 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye personangrep på Runar Sørgaard her. Si meg, forstår dere ikke at dette er redigert? Dersom han hadde vært så ufyselig som dere mener han er så ville jo de andre deltagerne også mislikt ham, men det gjør de jo ikke. Tvert i mot forteller de at de setter pris på fyren. Det burde fortelle de av dere som er så kritiske at vi får et helt feil bilde av ham.

Anonymkode: 1130b...773

Skulle til å skrive noe lignende selv. Jeg forstår heller ikke kritikken mot han. Nå har jeg sett alle episodene, og han skiller seg da ikke ut i noe negativ retning.  

Anonymkode: 9072f...fab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hva dere prater om. Hun ser ti ganger finere ut uten sminke, hun er jo naturlig pen, men med den sminken ender hun opp med å se ut som en bimbo. Et perfekt eksempel på jenter som ser penere ut uten sminke. 

image.png.384454f3195705b792e875c9d9911c14.png

image.thumb.png.1190fe13fd3e869609619f99e19fe91e.png

  image.png.56bc08a4af69a1900db2271682edbe3f.png

Anonymkode: c7a54...fb0

Hun er verken pen eller stygg uten sminke, bare helt ordinær.   Den sminkestilen hun har på bloggen er så erketypisk bloggere, de ser jo helt like ut alle sammen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å gjenta meg selv. Dette er klippet og redigert. De andre deltagerne setter jo pris på fyren. Det burde fortelle kritikerne her at de minuttene vi ser av Runar på TV kanskje ikke nødvendigvis representerer ham så veldig godt.

Anonymkode: 1130b...773

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun antagelser fra din side. Forhold deg heller til det de virkelig sier. Det har ikke vært noe spesielt med konflikter rundt Runar. Selvfølgelig har han sagt det har har sagt, men det er bare en liten del av det hele som TV2-produksjonen tydeligvis vil ha med.

Anonymkode: 1130b...773

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes egentlig ikke han har gjort et veldig dårlig inntrykk. Er det likevel ikke naturlig å tro at de som bor dammen med fyren 24/7 vet noe mer omhvordan han er fremfor vi som ser et par timers redigert opptak?

Anonymkode: 1130b...773

Men det du skriver er jo også bare antagelser fra din side. Ja, det er fakta at vi ikke får se hele døgnet. Nei, det at vi ikke ser hele døgnet kan ikke ta bort det faktum at han har drevet og dinglet døde dyr, lagt hodet til et dødt dyr på puta til en samt vært en del bastant og krass i uttalelser. 

Man må da få lov å reagere negativt på slike ting som for min del er ganske grovt gjort og respektløst ovenfor dyr. Om man skal spise det dyret eller ikke har ikke en dritt å si, sånt er bare ikke humor og jeg forbeholder meg retten til å bli negativt ladet mot en person som han.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye personangrep på Runar Sørgaard her. Si meg, forstår dere ikke at dette er redigert? Dersom han hadde vært så ufyselig som dere mener han er så ville jo de andre deltagerne også mislikt ham, men det gjør de jo ikke. Tvert i mot forteller de at de setter pris på fyren. Det burde fortelle de av dere som er så kritiske at vi får et helt feil bilde av ham.

Anonymkode: 1130b...773

Å tiltale en med Sami-ædnan og Kautokeino er innafor mener du? 

Anonymkode: bfb73...976

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å tiltale en med Sami-ædnan og Kautokeino er innafor mener du? 

Anonymkode: bfb73...976

Vil kalle det rasistisk, syns det var merkelig ingen sa noe når han holdt på slik.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår meg ikke på de som ikke liker Trude 😀 Jeg syns hun virker jordnær, arbeidssom og veldig rett fram. Hun er jo den med mest erfaring på gården og det kommer godt fram og det er vel ikke merkelig av henne å påpeke det? Hun er en ressurs på farmen og veldig flink med dyrene. 

Anonymkode: c7a54...fb0

Enig med deg og synes ikke hun er hoven. Når man er veterinær  så er det veldig innenfor å komme med sterke meninger om hvordan man skal behandle dyr der inne . 

De gutta som skulle bygge brygge første uka hadde vel holdt på enda om ikke Tiril kom og hjalp dem - synes vel Trude var ganske mild mot de før det.  r 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å tiltale en med Sami-ædnan og Kautokeino er innafor mener du? 

Anonymkode: bfb73...976

Ja, det er jo ikke vondt ment. Jeg syns faktisk det var litt gøy. Absolutt ikke rasistisk.  

Anonymkode: 9072f...fab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å tiltale en med Sami-ædnan og Kautokeino er innafor mener du? 

Anonymkode: bfb73...976

Han sa også til kameraene at Svein var «lilla flicka» på grunn av at han var følsom. En oppegående person oppfører seg ikke slik. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Vil kalle det rasistisk, syns det var merkelig ingen sa noe når han holdt på slik.

Ikke for å sette ting opp mot hverandre, men lurer på vist det hadde vert en med feks. pakistansk opprinnelse og han hadde kalt han for pakkis om det ikke hadde blitt reaksjoner.

Anonymkode: bfb73...976

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo ikke vondt ment. Jeg syns faktisk det var litt gøy. Absolutt ikke rasistisk.  

Anonymkode: 9072f...fab

Men det er vel ikke opptil deg å avgjøre det? Jeg ville aldri fått til å være så nedlatende mot noen, for ja, det er ganske nedlatende å gi slike kallenavn til folk. At du syns det var «gøy» sier litt om deg. Mobbere syns også det er gøy å gi ufine kallenavn til folk.

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo ikke vondt ment. Jeg syns faktisk det var litt gøy. Absolutt ikke rasistisk.  

Anonymkode: 9072f...fab

Ikke vondt ment??? Du fremstår jo som dom og ondskapsfull.

Anonymkode: bfb73...976

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vondt ment??? Du fremstår jo som dom og ondskapsfull.

Anonymkode: bfb73...976

Ronald Pulk ER fra Kautokeino.  Ikke rasistisk å gi han kallenavnet Kautokeino.  Og dum staves med u. 

Anonymkode: 9072f...fab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ronald Pulk ER fra Kautokeino.  Ikke rasistisk å gi han kallenavnet Kautokeino.  Og dum staves med u. 

Anonymkode: 9072f...fab

Jeg ville aldri likt det om en random person hadde begynt å kalle meg for «Bærum.» «Hun derre Bærum», «Hei Bærum!» Gir meg  flashback til smågutter på ungdomsskolen som ikke er tørr bak ørene. Jeg forventer litt mer fra voksne mennesker. «Samiædnan» og «flicka lille» er enda verre. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville aldri likt det om en random person hadde begynt å kalle meg for «Bærum.» «Hun derre Bærum», «Hei Bærum!» Gir meg  flashback til smågutter på ungdomsskolen som ikke er tørr bak ørene. Jeg forventer litt mer fra voksne mennesker. «Samiædnan» og «flicka lille» er enda verre. 

Anonymkode: c7a54...fb0

Det forstår jeg. Det kan oppfattes nedlatende og barnslig.  Men rasistisk er ikke ordet jeg ville ha brukt. 

Anonymkode: 9072f...fab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det forstår jeg. Det kan oppfattes nedlatende og barnslig.  Men rasistisk er ikke ordet jeg ville ha brukt. 

Anonymkode: 9072f...fab

Enn hva med Sami-ædnan?

Anonymkode: bfb73...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo ikke vondt ment. Jeg syns faktisk det var litt gøy. Absolutt ikke rasistisk.  

Anonymkode: 9072f...fab

Gøyt? Så når folk kritiserer Runar så er det rene alvor siden han er såpass "grei" men når vi nevner alt han har sagt til de andre som faktisk ikke har vært noe fint så er det bare gøy og morro? Lenge leve dobbeltmoralen :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ronald Pulk ER fra Kautokeino.  Ikke rasistisk å gi han kallenavnet Kautokeino.  Og dum staves med u. 

Anonymkode: 9072f...fab

Ha ha, motbydelig nettroll. Du kan jo ikke selv skriver er riktig.

Anonymkode: bfb73...976

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...