Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Husker programmet, men ikke dama.

Kanskje ikke så rart da hun nå er 40 år og var i midten av 20-årene i "glansdagene" på Mess-TV. Hun forlot vel showet før de skiftet innhold som fokuserte full og helt på masete konkurranser (ble vel hetende Interaktiv Frokost-TV) for å helt tømme kontantkortene til folk. De første årene handlet programmet mer om å diskutere nyhetssaker og samfunnstemaer. Det var ikke akkurat Dagsnytt 18-nivå (dog gøy å sende inn provoserende meldinger og knise som en jentunge av responsen :Knegg:), men mer hadde jeg ikke å gjøre på om morgenene i helgene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Tullefarmen, alle deltagerne viste at Runar skulle hjem.

Anonymkode: bfb73...976

Viste? Mener du visste?

Anonymkode: efa69...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men visst han egentlig ville hjem så hadde han ikke dratt rett videre på Torpet! Han er nok bare en dårlig taper som ikke tør å innrømme at Ole var mye bedre i øksekasting rett og slett.

Anonymkode: fd1a9...6dc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Viste? Mener du visste?

Anonymkode: efa69...c85

Nei, selvfølgelig ikke. Hvorfor spør du?

Anonymkode: bfb73...976

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex og Svein kommer sikkert til å komme overrens 😄 

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men visst han egentlig ville hjem så hadde han ikke dratt rett videre på Torpet! Han er nok bare en dårlig taper som ikke tør å innrømme at Ole var mye bedre i øksekasting rett og slett.

Anonymkode: fd1a9...6dc

Virket virkelig ikke som at han prøvde da, hadde han holdt øksen med begge hendene og siktet godt så kunne han sikkert lett ha fått 2 på ene og minst 1 på den andre. Det så mer ut som at han tenkte (fuck this shit) :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tullefarmen, alle deltagerne viste at Runar skulle hjem.

Anonymkode: bfb73...976

Stusset litt på at Tiril sa at jeg hadde håpt vi skulle bli bedre kjent. For å så rette det til jeg håper...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, PoorTwistedMee skrev:

Stusset litt på at Tiril sa at jeg hadde håpt vi skulle bli bedre kjent. For å så rette det til jeg håper...

Oppfattet ikke det som at hun visste noe, men at hun rettet det fordi hun håpte de møttes igjen etter farmen og kom på at det vil de jo i forbindelse med f eks farmen fester og finalefest og at det ikke var for sent sånn sett å bli bedre kjent. 
HVORFOR hun absolutt vil bli bedre kjent med HAN det skjønner jeg ikke helt men, på måten hun sa det virket det nesten som hun beundret han litt romantisk. Kanskje hun bare er ute etter å skaffe seg et kjendisnettverk for å leve av kjendisstatus, ikke noe jeg ville tenkt om en jordnær jente som henne men smart business wise. 

Anonymkode: f58e0...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2019 den 23.56, AnonymBruker skrev:

jeg synes svein virker som en utrolig fin type. Han er ærlig, genuin, følelsesmenneske og sprer masse positiv energi. Han fikk et dårlig image pga charterfeber der han fremstilte seg selv som en litt tanketom klovn. Men etter jeg hørte et radiointervju med ham fikk jeg et helt annet inntrykk. Iradiointervjuet var han for en gangs skyld helt seriøs, reflektert og åpen om mye. Flott at han ikke har latt seg styre til å opprettholde det imaget han fløt på lenge, nå viser han flere sider av seg selv. All respekt for at han er seg selv. 

Anonymkode: f2d3f...175

Enig! Jeg likte han før men nå liker jeg han enda mer, han virker tvers igjennom som en herlig og flott person :hjerte: Håper Svein vinner hele konkurransen 👏🏻

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte før konkurransen idag at Ole kom til å vinne.

Han sto jo fram i VG og sa han gikk ned 21 kg i løpet av oppholdet.

Man går ikke ned 21 kg på 2 uker.

Anonymkode: de3a1...71b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte før konkurransen idag at Ole kom til å vinne.

Han sto jo fram i VG og sa han gikk ned 21 kg i løpet av oppholdet.

Man går ikke ned 21 kg på 2 uker.

Anonymkode: de3a1...71b


True...… Skulle tro mediene hadde lært av utallige tidligere farmen-spoiler tabber men neida…. 

Anonymkode: f58e0...d13

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:


True...… Skulle tro mediene hadde lært av utallige tidligere farmen-spoiler tabber men neida…. 

Anonymkode: f58e0...d13

Ikke sant....

Anonymkode: de3a1...71b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig ikke jeg heller hvis jeg skal være ærlig men tenkte jeg måtte skrive at hun også var søt uten sminke i tilfelle hun leste her og jeg vil ikke bidra til å skape komplekser og potensielt legge operasjonspress på unge jenter, noe vi gjør når vi skriver at de ikke ser bra ut. 

Anonymkode: f58e0...d13

Jeg forstår ikke hva dere prater om. Hun ser ti ganger finere ut uten sminke, hun er jo naturlig pen, men med den sminken ender hun opp med å se ut som en bimbo. Et perfekt eksempel på jenter som ser penere ut uten sminke. 

image.png.384454f3195705b792e875c9d9911c14.png

image.thumb.png.1190fe13fd3e869609619f99e19fe91e.png

  image.png.56bc08a4af69a1900db2271682edbe3f.png

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig ikke jeg heller hvis jeg skal være ærlig men tenkte jeg måtte skrive at hun også var søt uten sminke i tilfelle hun leste her og jeg vil ikke bidra til å skape komplekser og potensielt legge operasjonspress på unge jenter, noe vi gjør når vi skriver at de ikke ser bra ut. 

Anonymkode: f58e0...d13

Men du måtte likevel påpeke det? Jeg mistenker enkelte er litt misunnelig her, for jeg kan faktisk ikke forstå at noen mener at hun ser bedre ut med sminke. Hun trenger ikke sminke. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du måtte likevel påpeke det? Jeg mistenker enkelte er litt misunnelig her, for jeg kan faktisk ikke forstå at noen mener at hun ser bedre ut med sminke. Hun trenger ikke sminke. 

Anonymkode: c7a54...fb0

Enig! Hun ser nydelig ut uten sminke. 

 

Anonymkode: cb418...4ac

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Runar valgt en «svakere» motstander hadde det vært mye styr rundt det her inne.Synes det var tøfft å velge Ole,jeg.

Liker han ikke jeg heller,men den lynsjingen  her inne er litt voldsom.Ellers må jeg si at jeg gleder meg masse til å se Alex komme på gården,han er i hvertfall en herlig humørspreder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg skikkelig til Alex Rosen kommer inn og jeg håper det er han som får bli med videre. Hun dama kjenner jeg ikke noe til.

Dvein og Alex kommer til å lage liv i leiren på en god måte.

Runar er det bare digg å ha fått ut av Farmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...