Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Svein slår den champagnedrikkende pastoren ned i støvlene i kunnskap. Garantert! Så han må velge kunnskap om han blir valgt. 

Anonymkode: 3c05f...bb7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken fil kjører Tiril?

Anonymkode: 93d1e...1dc

Hun forlovet seg nylig med Stian Lauritzen, sønnen til Dag Otto Lauritzen. Det er vel svar nok.

Anonymkode: 358a4...9d9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det gjør han sikkert. Han anser sikkert Svein for den enkleste mannen å slå også....

 

Anonymkode: 3b53e...b12

Svein har desverre vist seg å være en tynnhudet kjerring så hvorfor ikke. Dame i mannedrakt. 

 

Anonymkode: baef5...77e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2019 den 21.10, Summ skrev:

Herregud... håper du får en kanin en gang og koser deg med den, steller med den og mater den en uke, og får beskjed neste mandag om at den skal bli død og spist, og avlives mens du står og ser på! 

Ja hvorfor ikke, jeg hadde spist den kaninen om jeg hadde vært inne på farmen. Og passer man griser så bør man være såpass oppegående at man har tenkt tanken at slakt faktisk kan forekomme. Og å være med på farmen er frivillig og alle vet at på et eller annet tildapunkt så slakter man en av dyrene. 

Er heller ingen som tvinger folk til å se på. Hun kunne lett gått vekk, men valgte selv å sitte der å se på. Så den biten kunne hun nå for selv. 

Anonymkode: baef5...77e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvorfor ikke, jeg hadde spist den kaninen om jeg hadde vært inne på farmen. Og passer man griser så bør man være såpass oppegående at man har tenkt tanken at slakt faktisk kan forekomme. Og å være med på farmen er frivillig og alle vet at på et eller annet tildapunkt så slakter man en av dyrene. 

Er heller ingen som tvinger folk til å se på. Hun kunne lett gått vekk, men valgte selv å sitte der å se på. Så den biten kunne hun nå for selv. 

Anonymkode: baef5...77e

For en kynisk tankegang du har!

Alle som er med på farmen vet at bestevennen der inne plutselig kan gå ut. Hvorfor bli lei seg når det skjer? 

Vi skal alle dø en dag, så hvorfor gråter du når folk dør? Vi vet jo at det kan skje...

Dette er sikkert helt uforståelig for deg, men folk har følelser, de er det umulig å styre, folk er forskjellig! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Summ skrev:

For en kynisk tankegang du har!

Alle som er med på farmen vet at bestevennen der inne plutselig kan gå ut. Hvorfor bli lei seg når det skjer? 

Vi skal alle dø en dag, så hvorfor gråter du når folk dør? Vi vet jo at det kan skje...

Dette er sikkert helt uforståelig for deg, men folk har følelser, de er det umulig å styre, folk er forskjellig! 

Nei, det er ikke umulig å styre. Man må tenke over sånt før man utvikler følelser. Det er gjerne lite reflekterte og barnslige mennesker som lar følelsene ta overhånd. 

Anonymkode: db32c...014

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Runar må virkelig ha store komplekser med seg selv, er jo ikke måte på hvordan han skal hevde seg. Han kunne slappa mye mer av og tatt det med ro. Han må ikke alltid ha oppmerksomheten.

Anonymkode: 70ac8...326

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Svein har desverre vist seg å være en tynnhudet kjerring så hvorfor ikke. Dame i mannedrakt. 

 

Anonymkode: baef5...77e

jeg synes svein virker som en utrolig fin type. Han er ærlig, genuin, følelsesmenneske og sprer masse positiv energi. Han fikk et dårlig image pga charterfeber der han fremstilte seg selv som en litt tanketom klovn. Men etter jeg hørte et radiointervju med ham fikk jeg et helt annet inntrykk. Iradiointervjuet var han for en gangs skyld helt seriøs, reflektert og åpen om mye. Flott at han ikke har latt seg styre til å opprettholde det imaget han fløt på lenge, nå viser han flere sider av seg selv. All respekt for at han er seg selv. 

Anonymkode: f2d3f...175

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk at Runar kaller Svein "Lilla flicka" når han selv tripper rundt i bleika hår, bleika tenner og er solariumsbrun året rundt. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken fil kjører Tiril?

Anonymkode: 93d1e...1dc

Hun er hetero, why? Må man være lesbisk fordi man snekrer og er grepa?

Anonymkode: 4ae1e...045

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke umulig å styre. Man må tenke over sånt før man utvikler følelser. Det er gjerne lite reflekterte og barnslige mennesker som lar følelsene ta overhånd. 

Anonymkode: db32c...014

Heller det enn uempatisk, selvgod, og kald

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke umulig å styre. Man må tenke over sånt før man utvikler følelser. Det er gjerne lite reflekterte og barnslige mennesker som lar følelsene ta overhånd. 

Anonymkode: db32c...014

Dette innlegger viser tydelig at du, som anklager andre for å være barnslige og ureflekterte, selv fremstår som primitiv i «argumentasjonen» din. Jeg spiser kjøtt og tåler sikkert å være vitne til slakting, men enhver med litt mellom ørene klarer å forstå at folk kan reagere følelsesmessig når dyr de har knyttet seg til skal slaktes. Flere av disse har ingen erfaring med gårdsdrift, så reaksjonene var ikke merkelige. Hvis du tror mennesker og følelser er rasjonelle burde du bruke litt tid på tilegne deg kunnskap om dette, slik at slutter å lire av deg nonsens. Vi mennesker liker å tro at vi er rasjonelle, men mangeårs forskning viser at vi ikke er det. Greit at noen burde lære å begrense seg, men å påstå at alle andre som ikke alltid klarer å styre følelsene er irrasjonelle mens du er kjeeemperasjobell viser din inkompetanse og irrasjonalitet.

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Runar må virkelig ha store komplekser med seg selv, er jo ikke måte på hvordan han skal hevde seg. Han kunne slappa mye mer av og tatt det med ro. Han må ikke alltid ha oppmerksomheten.

Anonymkode: 70ac8...326

Han er skikkelig nedlatende, han kaller for eksempel Ronald for samiædnan og kautokeino. Hadde jeg vært Ronald hadde jeg kalt ham for «Carolas eks» eller pengepredikanten (han er tiltalt for svindling ), hadde vært morsomt å sett reaksjonen hans.

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er skikkelig nedlatende, han kaller for eksempel Ronald for samiædnan og kautokeino. Hadde jeg vært Ronald hadde jeg kalt ham for «Carolas eks» eller pengepredikanten (han er tiltalt for svindling ), hadde vært morsomt å sett reaksjonen hans.

Anonymkode: c7a54...fb0

Hæ? Er det bare derfor han er kjent? 

Forøvrig tror jeg Martine ville slått Trude i både melkespann, saging og øks.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiril er ei super dame! Her har mange norske jenter noe å se opp til, hun banker de fleste norske jenter ned i støvlene som person.

Martine Lunde er jo en skandale i forhold, et barn på 5år. Pinlig.

Anonymkode: 6922d...87c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Trude og Runar blir satt på plass snart! Hadde det vært en avstemning hadde de røket ut fort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er skikkelig nedlatende, han kaller for eksempel Ronald for samiædnan og kautokeino. Hadde jeg vært Ronald hadde jeg kalt ham for «Carolas eks» eller pengepredikanten (han er tiltalt for svindling ), hadde vært morsomt å sett reaksjonen hans.

Anonymkode: c7a54...fb0

Skulle bare tittelert han for Hr Knuteby.

Anonymkode: bfb73...976

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte Martine å grine seg til at Trude ikke ble valgt?

Anonymkode: 35162...d41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarte Martine å grine seg til at Trude ikke ble valgt?

Anonymkode: 35162...d41

Ja. Det innrømte hun og. Temmelig manipulerende...

Anonymkode: 70ac8...326

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er skikkelig nedlatende, han kaller for eksempel Ronald for samiædnan og kautokeino. Hadde jeg vært Ronald hadde jeg kalt ham for «Carolas eks» eller pengepredikanten (han er tiltalt for svindling ), hadde vært morsomt å sett reaksjonen hans.

Anonymkode: c7a54...fb0

Det har jeg oppdaget, jeg ble litt satt ut og skjønte ingenting når ingen andre reagerte der med bordet,sami ædnan liksom? Kaller svein lilla flicka? Faen for en frekk mobber... han er blitt bare mye verre siden den gangen jeg traff ham som barn.

Anonymkode: 70ac8...326

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...