AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #421 Skrevet 4. februar 2019 Fikk de kastet god kake etter seg, etter bare en uke på Farmen? Anonymkode: 78f15...90b 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #422 Skrevet 4. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk de kastet god kake etter seg, etter bare en uke på Farmen? Anonymkode: 78f15...90b De vant den Anonymkode: 7ef71...14d 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #423 Skrevet 4. februar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker said: Fikk de kastet god kake etter seg, etter bare en uke på Farmen? Anonymkode: 78f15...90b Det er alltid en konkurranse på markedet, med en premie. Anonymkode: efa69...c85 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #424 Skrevet 4. februar 2019 Donna er kanskje hevngjerrig, men det er jo ikke så rart ettersom Trude oppførtse seg som en bedreviter og bedre enn henne iom at hun bagatelliserte følelsene hennes. Hun sier selv at hun ikke er følelsesmenneske som da Donna er. Syntes Trude fortjente litt at Donna tok ut Kathrine selvom hun brant seg på valget ettersom hun røk ut😂 det hele er ganske komisk i mine øyne Anonymkode: e4464...bb8 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #425 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Donna er kanskje hevngjerrig, men det er jo ikke så rart ettersom Trude oppførtse seg som en bedreviter og bedre enn henne iom at hun bagatelliserte følelsene hennes. Hun sier selv at hun ikke er følelsesmenneske som da Donna er. Syntes Trude fortjente litt at Donna tok ut Kathrine selvom hun brant seg på valget ettersom hun røk ut😂 det hele er ganske komisk i mine øyne Anonymkode: e4464...bb8 Trude er som en Gud for flere i tråden her 🤪 Anonymkode: 7ef71...14d 4
Zenhouse Skrevet 4. februar 2019 #426 Skrevet 4. februar 2019 På 3.2.2019 den 10.27, AnonymBruker skrev: Det samme skjedde jo ofte på "71 grader nord" også. Folk melder seg på selv om de er livredd for å bade i kaldt vann, og har ekstrem høydeskrekk. I tillegg har enkelte deltakere vært veldig mørkredde, og liker ikke å overnatte utendørs - hverken i telt, eller under åpen himmel. Altså, hva pokker er egentlig poenget med å melde seg på ett slikt konsept da? De som produserer dette programmet ønsker jo selvfølgelig å få med seg slike deltakere, og presse kamera i ansiktet på dem når de henger i fjellveggen og hylgriner. Men ettersom enkelte deltakere er SÅ hinsides redd for alt mulig, så burde de kanskje latt være å melde seg på i det hele tatt. Anonymkode: 78f15...90b Ja, det er utrolig hva «five minutes of fame» får de til å hive seg med på 🙄 3
Bimle Skrevet 4. februar 2019 #427 Skrevet 4. februar 2019 Svein gjør hele farmen i år! Smiler og ler flere ganger når jeg ser på. Han skaper mye positivitet for programmet. 22
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #428 Skrevet 4. februar 2019 Donna var akkurat slik jeg trodde hun skulle være med tanke på at nesten hver gang hun nevnes i media så er det i en negativ forbindelse. Anonymkode: c6aa2...c07 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #429 Skrevet 4. februar 2019 Kjære frk Sørland. Fjern de vippene. De ser ikke ut. Veldig ukledelig. Anonymkode: 817db...d74 12
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2019 #430 Skrevet 4. februar 2019 Ble så flau når de lirte av seg Tore Tang med hjemmesnekra tekst. Hjelp. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #431 Skrevet 4. februar 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Paradise-Erik må være den reality-deltakeren med minst selvinnsikt. Oppfører seg som om han er så reflekert og smart. Kjære Erik, du har vært med i PARADISE HOTEL (bare det sier nok) og jobber som blogger/influencer på daglig basis. At du fikk en god karakter i historie-timen på vgs forteller lite om din intellektuelle kapasitet. Han er et flott bevis på Dunning-kruger-effekten 😅Mennesker har en tendens til å ha et overdrevet syn på egne evner på mange sosiale og intellektuelle områder. Anonymkode: c7a54...fb0 Hvis du har fulgt med, så vet du at han har en Bachelor i Statsvitenskap i fra NTNU - så han er ikke så dum som du skal ha det til. Anonymkode: fb0d3...b00 11
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #432 Skrevet 4. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er alltid en konkurranse på markedet, med en premie. Anonymkode: efa69...c85 Skal det ikke være "kampen for tilværelsen" her da? Sannsynligvis kommer deltakerne til å få kastet forskjellige godsaker etter seg nesten hver eneste uke fremover. I tillegg kommer vel all denne juksingen, så de kan vel leve som konger eller grever i løpet av dette oppholdet. Og går det en eller to uker uten nok søtsaker eller kjøtt, så kommer de vel til å klage og sutre over "kjedelig" og lite varierende kosthold. Anonymkode: 78f15...90b 1
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2019 #433 Skrevet 4. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har fulgt med, så vet du at han har en Bachelor i Statsvitenskap i fra NTNU - så han er ikke så dum som du skal ha det til. Anonymkode: fb0d3...b00 Det skulle en ikke tro. Hvem melder seg på farmen når de ikke engang TØR å ta på ei ku? Jo.......... 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #434 Skrevet 4. februar 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære frk Sørland. Fjern de vippene. De ser ikke ut. Veldig ukledelig. Anonymkode: 817db...d74 Får hun bruke sminke i tilegg tro? Jeg syns det ser ut som at hun har både noe på huden og øyeskygge for cat eye look også jeg. Litt rart at hun ser mer sminket ut enn Martine som er helt sminkefri, sånn sett så viser Martine at man ikke skal forhåndsdømme. Anonymkode: 4ae1e...045 8
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2019 #435 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Får hun bruke sminke i tilegg tro? Jeg syns det ser ut som at hun har både noe på huden og øyeskygge for cat eye look også jeg. Litt rart at hun ser mer sminket ut enn Martine som er helt sminkefri, sånn sett så viser Martine at man ikke skal forhåndsdømme. Anonymkode: 4ae1e...045 Syns også det ser ut som om hun har mye sminke, trodde ikke de hadde lov til å ha med slikt inn på farmen jeg. Bare basic som deo og tannbørste og slikt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #436 Skrevet 4. februar 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har fulgt med, så vet du at han har en Bachelor i Statsvitenskap i fra NTNU - så han er ikke så dum som du skal ha det til. Anonymkode: fb0d3...b00 Har han fullført? Jeg har bare hørt at han holdt på å ta en bachelor. Og jeg får forresten ikke alderen hans i mediene til å stemme overens med utdanningsløpet. Det står jo i mediene at han er 21, men man fullfører jo en bachelor tidligst det året man fyller 22, og det var jo i fjor, samme år som PH, at han skulle fullføre. Anonymkode: 358a4...9d9 9
WhiteSwan Skrevet 4. februar 2019 #437 Skrevet 4. februar 2019 6 timer siden, Bimle skrev: Svein gjør hele farmen i år! Smiler og ler flere ganger når jeg ser på. Han skaper mye positivitet for programmet. Han har vist seg å være mer enn bare glad i å være på TV. Han virker som en snill og følsom mann 👍🏻 15
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #438 Skrevet 4. februar 2019 På 30.1.2019 den 21.20, AnonymBruker skrev: Svein er helt herlig! For en fyr! Og så åpen om den vonde barndommen sin. Jeg forstår mye bedre hvorfor han et som han er nå, han bruker humor som en flukt for at han føler seg udugelig. Håper han vinner! Det fortjener han virkelig. Kanskje faren til og med blir litt stolt av han om han er i live. Anonymkode: 3c05f...bb7 Det var så trist når han fortalte om det, en gutt i en manns kropp som bare trengte anerkjennelse fra faren sin.. Men det virker som han har blitt en bra mann! Og det står respekt av å dele noe så personlig. Anonymkode: fcbe1...4d2 17
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #439 Skrevet 4. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har fulgt med, så vet du at han har en Bachelor i Statsvitenskap i fra NTNU - så han er ikke så dum som du skal ha det til. Anonymkode: fb0d3...b00 Hvis jeg har fulgt med? Han droppet ut av studiet. Lett studie å komme inn på og lett å gjennomføre. En dropout fra et slikt studie er ikke noe geni, som han fremstiller seg selv som. Hilsen sosiologistudenten fra NTNU. (NTNU er ikke noe å skryte av med mindre du studerte realfag der - selv ikke da er det skryteverdig). Anonymkode: c7a54...fb0 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #440 Skrevet 4. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har han fullført? Jeg har bare hørt at han holdt på å ta en bachelor. Og jeg får forresten ikke alderen hans i mediene til å stemme overens med utdanningsløpet. Det står jo i mediene at han er 21, men man fullfører jo en bachelor tidligst det året man fyller 22, og det var jo i fjor, samme år som PH, at han skulle fullføre. Anonymkode: 358a4...9d9 Han har seff ikke fullført, ikke at det hadde vært en stor prestasjon. Han droppet ut, meldte seg på paradise og jobber som blogger og YouTuber i dag 🙂 Han er forøvrig veldig glad i å skryte av den gode karakteren han fikk i samfunnsfag på VGS 😉 Anonymkode: c7a54...fb0 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå