Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Winza skrev:

Jeg reagerer på all form for utseendefokus på deltakere noe du vil se hvis du blar et par sider tilbake, du burde skamme deg over å prate om utseende til folk på den måten...

Men på en og samme side nå nylig var det kun Svein som man ikke skulle kommentere utseendet til. Jeg synes da det er like relevant at en mann som en kvinne tar vare på eget utseendet og forebygger rynker.

4 minutter siden, Winza skrev:

Du bør da uansett passe på dine egne saker 😒

Bruker rynkekrem hver natt jeg. Og C-vitamin serum. Anbefales! ;) 

Anonymkode: 8ab12...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men på en og samme side nå nylig var det kun Svein som man ikke skulle kommentere utseendet til. Jeg synes da det er like relevant at en mann som en kvinne tar vare på eget utseendet og forebygger rynker.

Bruker rynkekrem hver natt jeg. Og C-vitamin serum. Anbefales! ;) 

Anonymkode: 8ab12...2c2

Dette blir for dumt 🙈🙈🙈

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza skrev:

Jeg reagerer på all form for utseendefokus på deltakere noe du vil se hvis du blar et par sider tilbake, du burde skamme deg over å prate om utseende til folk på den måten...

Jeg synes heller folk som sier at andre burde skamme seg, burde skamme seg selv, jeg! 

Anonymkode: 8ab12...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Winza skrev:

Dette skjedde vel etter innspillingen var over? Vi vet hvordan de håndterer deltakere med kriminell bakgrunn så de ville nok ikke hatt han med om han var kriminell

han har mange dommer for økonomisk underslag bak seg om du klikker deg videre i linken du la ut. Ble bla dømt til å betale 500 000. Og er også saksøkt for å ha skrevet et stygt innlegg om en journalist på facebook, som han og la ut bilde av. Journalisten dekket en sak der han var tiltalt for å ikke ha betalt husleie til kirken på over 1år. Så han har ganske langt kriminelt rulleblad. Helte ut  50øringer verdt 13 000 på gulvet i en bryllupsbutikk fordi han nektet å betale den opprinnelige regningen. Og the story goes on.. 

Anonymkode: f2d3f...175

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

han har mange dommer for økonomisk underslag bak seg om du klikker deg videre i linken du la ut. Ble bla dømt til å betale 500 000. Og er også saksøkt for å ha skrevet et stygt innlegg om en journalist på facebook, som han og la ut bilde av. Journalisten dekket en sak der han var tiltalt for å ikke ha betalt husleie til kirken på over 1år. Så han har ganske langt kriminelt rulleblad. Helte ut  50øringer verdt 13 000 på gulvet i en bryllupsbutikk fordi han nektet å betale den opprinnelige regningen. Og the story goes on.. 

Anonymkode: f2d3f...175

Dæven O: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Winza skrev:

Ja pirkete, irriterende dame. Håper hun ryker snarest mulig 👌

Jeg er så enig med deg. 

Har sett Trude bittelitt på TV skjermen før. Jeg trodde hun var mer sympatisk enn som så. Det er meg, meg, meg... er så slitsomt med slike mennesker som «kan ALT, vet ALT». Hun må jekke den selvtilliten sin et par hakk ned........ 

Virker som om Donna har et stort hjerte. Håper virkelig ikke hun ryker. :( 

 

Anonymkode: a6d2e...687

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude skaper jo litt liv og engasjement! Det er viktig i et sånt program som dette. mens Donna er mer typisk dame som gråter over dyra og ikke tåler så mye. Det blir fort opplevd som sutring. Samtidig er det fint i et sånt program at det er mange ulike typer med, ellers skjer det ikke så mye. Konflikt og diskusjon er jo god tv i et sånt program!

Jeg håper at Donna velger Katrine og at hun ryker ut...

 

 

Anonymkode: 3b53e...b12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en idiot han der Erik er! Ekkelt å melke, faktisk. Da er det vel ekkelt å drikke melk og da. 

Anonymkode: 3c05f...bb7

Erik byr meg i mot. Altfor lik broren sin i væremåte og jeg tåler ikke broren heller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si at Donna holder seg veldig godt til å være snart 50 år. Knapt en rynke å se! 

Anonymkode: 9072f...fab

Hun har lagt seg under kniven:) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Winza skrev:

Hvem tror dere blir andrekjempe?

Martine eller Katrine. Tror nok ihvertfall ikke hun velger en av de sterkeste 

Anonymkode: baef5...77e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker at Trude blir riktig lenge. Det tror jeg vil skape mye god irritasjon. 😆

Ellers enig med @Winza. Hvorfor dette voldsomme fokuset på utseendet til deltakerne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan var egentlig seertallene til disse første episodene av Kjendis-Farmen? 

I "mesternes mester" på NRK så hadde de over EN MILLION seere som var innom programmet. bare i første episode. 

Dersom TV 2 hadde opplevd noen lignende tall for sine TV-programmer, så ville de sannsynligvis publisert en skryte-artikkel for å vise hvor populære de og Farmen fremdeles er. Men dersom seer-tallene har vært temmelig lave, så ville de vel neppe ha skrevet noe som helst om dette.      

Anonymkode: 78f15...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Martine eller Katrine. Tror nok ihvertfall ikke hun velger en av de sterkeste 

Anonymkode: baef5...77e

Trude sa vel at hun håpet Katrine eller Tiril ble andrekjempe fordi de er de sterkeste.

Anonymkode: 33f71...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også Trude er litt belærende, men når man ser gårdskunnskapen til flere av de andre deltakerne, så forstår jeg det 😂. Også liker jeg at hun holder hodet kaldt og legger en plan. Virka jo om om Donna mente alle bare skulle fly hysterisk rundt og lete etter kalven. Hun evnet jo ikke å ta selvkritikk på at det var en dårlig idé heller. Hun har kanskje hjertevarme, men kunne vært ganske mye mere ydmyk, og litt mindre dramatisk.

Anonymkode: 306a1...7cd

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor var det så kort episode i dag?

Anonymkode: 0b453...3ac

Fordi det ikke har vært noen episode idag. 

Anonymkode: 3c05f...bb7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Donna er lite løsningsorientert... 

altså hvordan kan en voksen dame ha en jobb der man ikke trenger å legge seg et mål uten diverse delmål? Det må være flaut for henne å se dette... 

et barn skal lære å kle på seg. Man finner ut hvilken vei den skal være. Man tar hodet igjennom, og først en arm, og så den andre armen, deretter drar man den ned, så retter man på den så den sitter skikkelig. Delmål lærer man seg å bruke hele livet. Man løper ikke inn i en brennende bygning for å redde menneskene inni, man skaffer oversikt! Hva om alle var i kjelleren, og de løp til loftet for å lete alle sammen? 

Altså herregud jeg håper hun drar hjem...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske komisk når Trude sitter på huk i skogen og stryker over et spor i gjørma. Rene indianeren! 😂

Anonymkode: 583e9...3bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...