Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Jeg forsøkte å følge med på denne episoden, men jeg måtte skru kraftig ned på lyden. 

Veldig mye irriterende kaklehøner, og generelt sludder og fjas. 

Anonymkode: 78f15...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner hun Trude irriterer meg fryktelig mye. Veldig arrogant og belærende ovenfor de andre. Tiril derimot imponerer stort, jeg har også tro på at Martine og han kokken kan imponere i denne sesongen

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra noen få irriterende individer, synes jeg gjengen i år er ganske OK! Er bare så ufattelig glad for å at jeg slipper å se Frank Løke igjen

Anonymkode: 106dd...ffb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skeivskank skrev:

Kjenner hun Trude irriterer meg fryktelig mye. Veldig arrogant og belærende ovenfor de andre. Tiril derimot imponerer stort, jeg har også tro på at Martine og han kokken kan imponere i denne sesongen

Forhåpentligvis så bllr hun førstekjempe neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra noen få irriterende individer, synes jeg gjengen i år er ganske OK! Er bare så ufattelig glad for å at jeg slipper å se Frank Løke igjen

Anonymkode: 106dd...ffb

Hva om han dukker opp som utfordrer, han og Jarl Goli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein er helt herlig! For en fyr! Og så åpen om den vonde barndommen sin. Jeg forstår mye bedre hvorfor han et som han er nå, han bruker humor som en flukt for at han føler seg udugelig. Håper han vinner! Det fortjener han virkelig. Kanskje faren til og med blir litt stolt av han om han er i live. 

Anonymkode: 3c05f...bb7

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude er så jævla feig som velger Donna som har bidratt og bare vært hyggelig 🤬 Hva med Runar? Han som syvsover hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svein er helt herlig! For en fyr! Og så åpen om den vonde barndommen sin. Jeg forstår mye bedre hvorfor han et som han er nå, han bruker humor som en flukt for at han føler seg udugelig. Håper han vinner! Det fortjener han virkelig. Kanskje faren til og med blir litt stolt av han om han er i live. 

Anonymkode: 3c05f...bb7

Jeg har alltid syntes han har vært veldig slitsom. Den typen som konstant må ha oppmerksomhet... Men jeg fikk mer respekt for ham nå. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, The Kitten skrev:

Jeg har alltid syntes han har vært veldig slitsom. Den typen som konstant må ha oppmerksomhet... Men jeg fikk mer respekt for ham nå. 

Jeg har også alltid syntes det. Slitsom og Harry. Vurderte å la være å se farmen i år pga han, faktisk. Men vi får se en helt annen side av han nå. 

Anonymkode: 3c05f...bb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også alltid syntes det. Slitsom og Harry. Vurderte å la være å se farmen i år pga han, faktisk. Men vi får se en helt annen side av han nå. 

Anonymkode: 3c05f...bb7

Farmen kjendis er god til å gi folk et nytt syn på kjendiser, jeg syntes Lothepus og Petter virket som to tufser før men etter farmen så hadde jeg fått veldig sansen for dem begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Riktig valg av førstekjempe! En mer sutrete dramaqueen skal man lete lenge etter 🙈 fjortis i voksen kropp.

Anonymkode: baef5...77e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Riktig valg av førstekjempe! En mer sutrete dramaqueen skal man lete lenge etter 🙈 fjortis i voksen kropp.

Anonymkode: baef5...77e

Hun har da ikke sutret :klo: Er Trude som skal være så pirkete på alt og alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg har alltid syntes han har vært veldig slitsom. Den typen som konstant må ha oppmerksomhet... Men jeg fikk mer respekt for ham nå. 

Han skriker jo fortsatt etter oppmerksomhet når han bare er nødt til å skrike ut om hvor fælt han hadde det i barndommen sin 😛 det er jo kun for å få sympati. Intet annet. 

Anonymkode: baef5...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han skriker jo fortsatt etter oppmerksomhet når han bare er nødt til å skrike ut om hvor fælt han hadde det i barndommen sin 😛 det er jo kun for å få sympati. Intet annet. 

Anonymkode: baef5...77e

Nå må du gi deg.. Folk må få lov å prate om barndommen sin uten å bli kalt for oppmerksomhetssyk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...