Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Winza skrev:

Hehe, kg blir plutselig et mye artigere forum å henge på når farmen er i gang 😄 

Ikke glem PH!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært så sykt. 😅

Anonymkode: 33f71...a7d

Da hadde jeg sluttet å se tror jeg.  Hu ler jo hysterisk av alt HELE tiden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt vanskelig å si hva man mener om personene etter første program.. men kan si noe uansett :P Har jo et forhold til de fleste fra før. 

Trude - Har bein i nesa og virker som en kul dame forsåvidt. Synes hun blir litt bessewisser og tror det kan bli litt drama rundt henne i år. 


Mina - Liker at hun er ganske ærlig, tror hun blir en sentral rolle på godt og vondt. 

Erik - Fulgte med han på Paradise så vet hvem han er. Usikker på hva jeg synes, han blir jo litt sånn ''jeg vet alt type''. 

Martine - Synes hun er søt og jordnær, og har sansen for henne. 

Donna - Visste ikke hvem hun var fra før. Må jo alltid ha med en som synes synd på dyrene og sånn, ble jo litt sutrete kanskje!? Skjønner allikevel at hun reagerer på spøkene til Runar når det er sagt.

Tiril - Så ikke så mye av henne i dag, men synes hun er en kul dame! Er nok en av favorittene. 

Ole - Har alltid likt han, rett frem og ærlig. Virker ikke som han gidder så mye drama og tror han kommer til å stå på. 

Svein - Har alltid likt han (også), synes han er en flott fyr. Kan skjønne at han blir mye for folk i Chartefeber, men får nok en litt annen rolle her. Er jo en veldig jovial og herlig type.

Christer - Aldri hørt om. Virker som en litt stille type som ikke gjør så mye ut av seg.

Katrine - Har vel egentlig alltid likt hun også, er jo også en dame som sier i fra hva hun mener. Kan jo bli litt drama rundt henne.

Ronald - Vet ikke helt hvem han er, men virket jo ganske kul. Blir sikkert en spennende type å følge. 

Runar - Synes han ble litt drøy, første spøken var grei nok. Andre spøken var over streken. Har ikke hørt om han før, fikk ikke det beste inntrykket. Tror og håper han blir førstekjempe.

Anonymkode: a1953...3d9

Har bestandig likt Trude etter jeg så henne i veterinærserie for mange år siden.😊 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Svein vinner, men oddsen for det er veldig lav. Dessverre.

Jeg trur det blir mye drama denne gangen.

De jeg vil ha ut i første tvekamp er Erik sim første og Runar som andre. Da vinner Runar. Runar kan ryke en annen gang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Summ skrev:

Ja sier litt om moroklumpen, når charter-Svein fremstår som voksen og reflektert 😂 

aldri sett charterfeber, har bare sett bilder av han. Men utifra det som blir sagt om han, så virker det ikke som om han er 100% lik seg selv her som i charterfeber?

Haha ja tenkte det samme! 😂 

Jeg har jo ikke stor kjennskap til han men har sett glimt fra serien når jeg har vært på besøk hos noen, tenkte med en gang at da er det kanskje mer en slags figur han spiller i den serien, og nå er han mer sånn som vanlig. Men hvem vet. Er bra mannen har en lavere hastighet enn spinnvill iallefall 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Summ skrev:

Ikke glem PH!!!

Jeg gjør helst det 😂 Hehe, ser ikke på pH :) Farmen er den eneste realityserien jeg har følgt med på de siste årene. Før fulgte jeg også med på Robinsonekspedisjonen men så kjøpte tv2 serien og avlivet den etter at de hadde laget bare en sesong 😒

Akkurat nå, EvaLena skrev:

Håper Svein vinner, men oddsen for det er veldig lav. Dessverre.

Jeg trur det blir mye drama denne gangen.

De jeg vil ha ut i første tvekamp er Erik sim første og Runar som andre. Da vinner Runar. Runar kan ryke en annen gang.

Lav odds hvordan? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Annihilator skrev:

Haha ja tenkte det samme! 😂 

Jeg har jo ikke stor kjennskap til han men har sett glimt fra serien når jeg har vært på besøk hos noen, tenkte med en gang at da er det kanskje mer en slags figur han spiller i den serien, og nå er han mer sånn som vanlig. Men hvem vet. Er bra mannen har en lavere hastighet enn spinnvill iallefall 😊 

Ja, slik som lothepus, fikk fra å være barsk og tøff, til edru, sjenert kattepus i farmen 😂 spent på å se hvordan dette blir! Bygges opp til bra sesong! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Annihilator skrev:

Haha ja tenkte det samme! 😂 

Jeg har jo ikke stor kjennskap til han men har sett glimt fra serien når jeg har vært på besøk hos noen, tenkte med en gang at da er det kanskje mer en slags figur han spiller i den serien, og nå er han mer sånn som vanlig. Men hvem vet. Er bra mannen har en lavere hastighet enn spinnvill iallefall 😊 

Det føltes veldig rart ut å se Svein seriøs, jeg har helt ærlig aldri på noe av det jeg har sett han i sett han i noe annet enn kjempe humør 😅 Blir interessant å se rolige Svein sånn som han er i hverdagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Summ skrev:

Ja, slik som lothepus, fikk fra å være barsk og tøff, til edru, sjenert kattepus i farmen 😂 spent på å se hvordan dette blir! Bygges opp til bra sesong! 

Charterpus? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Charterpus? 

😂😂😂 Beste jeg har lest! Den MÅ jo bli det nye hvis han fortsetter slik 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Summ skrev:

😂😂😂 Beste jeg har lest! Den MÅ jo bli det nye hvis han fortsetter slik 😂

Heller det enn Lothefeber :P Nei uff nå får jeg vel kjeft som vanlig får å nevne en tidligere farmen deltaker 🤭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:

Det føltes veldig rart ut å se Svein seriøs, jeg har helt ærlig aldri på noe av det jeg har sett han i sett han i noe annet enn kjempe humør 😅 Blir interessant å se rolige Svein sånn som han er i hverdagene

Håper dette blir en bra sesong. Den eneste jeg ikke liker så godt fra før og ikke har så lyst å se mer av er Erik fra paradise hotel. Opplevde han som en som likte å bruke hersketeknikker i diskusjoner der, men han blir muligens å møte motstand i farmen dersom han prøver seg på det samme på farmen der det er større forskjeller i alder, livserfaring osv enn på paradise hotel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Annihilator skrev:

Håper dette blir en bra sesong. Den eneste jeg ikke liker så godt fra før og ikke har så lyst å se mer av er Erik fra paradise hotel. Opplevde han som en som likte å bruke hersketeknikker i diskusjoner der, men han blir muligens å møte motstand i farmen dersom han prøver seg på det samme på farmen der det er større forskjeller i alder, livserfaring osv enn på paradise hotel. 

Med tanke på hvor veldig lite jeg likte Erlend Elias så overrasker det ikke meg at Erik ikke faller i smak hos meg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Winza skrev:

Jeg gjør helst det 😂 Hehe, ser ikke på pH :) Farmen er den eneste realityserien jeg har følgt med på de siste årene. Før fulgte jeg også med på Robinsonekspedisjonen men så kjøpte tv2 serien og avlivet den etter at de hadde laget bare en sesong 😒

Lav odds hvordan? 

Lave odds fordi Svein ikke er så flink til praktiske oppgaver og på mat er han helt elendig. Om han kommer til finalen så kommer han til å stresse så jævlig at det ødelegger for han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, EvaLena skrev:

Lave odds fordi Svein ikke er så flink til praktiske oppgaver og på mat er han helt elendig. Om han kommer til finalen så kommer han til å stresse så jævlig at det ødelegger for han.

Får håpe han later som for å ikke virke som en trussel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2019 den 19.25, AnonymBruker skrev:

Er jo bare be moderator slå den sammen med den andre tråden om det plager deg

Anonymkode: 28d7e...028

Tviler på at den plager @Catalina Culès, Hvorfor ikke kommentere på en hyggeligere måte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Winza skrev:

Får håpe han later som for å ikke virke som en trussel

Jeg har sett han i feks Camp Culinaris og der var han så stresset og måtte ha mye hjelp for å klare lage noe mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, EvaLena skrev:

Jeg har sett han i feks Camp Culinaris og der var han så stresset og måtte ha mye hjelp for å klare lage noe mat.

Jeg håper han vinner i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dem som ikke vet hvem Runar er, så var han en predikant som giftet seg med svenskenes sangstjerne Carola.
De har en sønn sammen og Carola er veldig glad for å ikke være gift med ham mer. Helt sant. Jeg forstår henne.
                   sz81f83b.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...