Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Da følger du dårlig med eller må være veldig ung. Jeg kjenner alle uten om hu motedama. 
Flere var noen av Norges største kjendiser på 90 og 2000 tallet. 
Til og med han fra Paradise visste jeg hvem var til tross for at jeg aldri har sett på det. 

Anonymkode: 61417...827

Hu freestyleutøveren aldri sett, modelmamma aldri sett, han blonde som ville bli storbonde aldri sett, samen aldri sett, kokken aldri sett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt teit at han som la dyrehodet på puta til Svein sier at han trodde Svein var mer vant med dyr og slakt og at han mente Svein hadde en kraftig reaksjon. Merkelig, jeg kjenner flere folk som jakter og parterer men aldri opplevd at man skal lage humor av døde dyr. De fleste opptrer med mer respekt ovenfor liv og død selv om det "bare" er et dyr.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hu freestyleutøveren aldri sett, modelmamma aldri sett, han blonde som ville bli storbonde aldri sett, samen aldri sett, kokken aldri sett.

Hvilket årstall er du født i? 😊 Jeg visste hvem alle er, bortsett fra kokken Christer og radiodama Mina. Er født i 1996.

Anonymkode: fb0d3...b00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket årstall er du født i? 😊 Jeg visste hvem alle er, bortsett fra kokken Christer og radiodama Mina. Er født i 1996.

Anonymkode: fb0d3...b00

Radio-Mina var rå på radio ca fra da du ble født og litt utover 2000-tallet. Jeg digger den dama. Syns NRK ikke tålte at hun snakket rett fra levra. 

Anonymkode: 3c05f...bb7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hatt 2 tidligere sesonger med kjendis-farmen, og de har jo vært bra, selvom det hver eneste gang har vært diskusjon om hvor lite kjente de er... 

blir jo som et koldtbord. Jeg spiser eggerøre, potetsalat, majones, fenalår og laks. Mens kjæresten spiser kylling, karbonader, potetsalat, kabaret og brød. Og for å sette det i perspektiv; kjæresten ser charterfeber, sport og slikt. Jeg ser paradise. Mamma ser kokkekamp programmer... folk ser ikke det samme, mamma visste ikke hvem paradisefolkene er, men for meg er de kjendis. Hun visste hvem kokken er... 

kan vi vær så snill og komme oss videre...? Blir kjipt å diskutere dette når programmet har startet.. 

mer nysgjerrig på hva folk har som første inntrykk av folka, hvem folk tror blir 1. Kjempe og hvem de håper blir det, og hva folk mener om ukes oppdraget

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper Rune blir førstekjempe, om han ryker og ender opp på torpet så kommer nok han og Aune til å komme godt overrens 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Tipper Rune blir førstekjempe, om han ryker og ender opp på torpet så kommer nok han og Aune til å komme godt overrens 😜

Han heter Runar.

Anonymkode: 33f71...a7d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket årstall er du født i? 😊 Jeg visste hvem alle er, bortsett fra kokken Christer og radiodama Mina. Er født i 1996.

Anonymkode: fb0d3...b00

73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gumman87 skrev:

Svein er SÅ herlig! ❤️  Runar er SÅ dust! 

Fikk et godt inntrykk av Svein. Jeg har skydd unna charterferie og slikt for jeg synes det blir så hektisk og voldsomt med all den fliringen. Var godt å se at han hadde en mer rolig side og da likte jeg han godt. 😊

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Summ skrev:

mer nysgjerrig på hva folk har som første inntrykk av folka, hvem folk tror blir 1. Kjempe og hvem de håper blir det, og hva folk mener om ukes oppdraget

Litt vanskelig å si hva man mener om personene etter første program.. men kan si noe uansett :P Har jo et forhold til de fleste fra før. 

Trude - Har bein i nesa og virker som en kul dame forsåvidt. Synes hun blir litt bessewisser og tror det kan bli litt drama rundt henne i år. 


Mina - Liker at hun er ganske ærlig, tror hun blir en sentral rolle på godt og vondt. 

Erik - Fulgte med han på Paradise så vet hvem han er. Usikker på hva jeg synes, han blir jo litt sånn ''jeg vet alt type''. 

Martine - Synes hun er søt og jordnær, og har sansen for henne. 

Donna - Visste ikke hvem hun var fra før. Må jo alltid ha med en som synes synd på dyrene og sånn, ble jo litt sutrete kanskje!? Skjønner allikevel at hun reagerer på spøkene til Runar når det er sagt.

Tiril - Så ikke så mye av henne i dag, men synes hun er en kul dame! Er nok en av favorittene. 

Ole - Har alltid likt han, rett frem og ærlig. Virker ikke som han gidder så mye drama og tror han kommer til å stå på. 

Svein - Har alltid likt han (også), synes han er en flott fyr. Kan skjønne at han blir mye for folk i Chartefeber, men får nok en litt annen rolle her. Er jo en veldig jovial og herlig type.

Christer - Aldri hørt om. Virker som en litt stille type som ikke gjør så mye ut av seg.

Katrine - Har vel egentlig alltid likt hun også, er jo også en dame som sier i fra hva hun mener. Kan jo bli litt drama rundt henne.

Ronald - Vet ikke helt hvem han er, men virket jo ganske kul. Blir sikkert en spennende type å følge. 

Runar - Synes han ble litt drøy, første spøken var grei nok. Andre spøken var over streken. Har ikke hørt om han før, fikk ikke det beste inntrykket. Tror og håper han blir førstekjempe.

Anonymkode: a1953...3d9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Annihilator skrev:

Fikk et godt inntrykk av Svein. Jeg har skydd unna charterferie og slikt for jeg synes det blir så hektisk og voldsomt med all den fliringen. Var godt å se at han hadde en mer rolig side og da likte jeg han godt. 😊

Tenk om Hilde fra charterfeber dukker opp som utfordrer? Da ville det blitt party på gården 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Tenk om Hilde fra charterfeber dukker opp som utfordrer? Da ville det blitt party på gården 😅

Det hadde vært så sykt. 😅

Anonymkode: 33f71...a7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Tenk om Hilde fra charterfeber dukker opp som utfordrer? Da ville det blitt party på gården 😅

De har jo han der moroklumpen som liker å leke med daue dyr med, så kanskje de hadde kranglet om å være gjengens klovn da. 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært så sykt. 😅

Anonymkode: 33f71...a7d

Jeg ser for meg Hilde og Svein i badedrakt og de hopper uti vannet og tuller og tøyser 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Annihilator skrev:

De har jo han der moroklumpen som liker å leke med daue dyr med, så kanskje de hadde kranglet om å være gjengens klovn da. 🤣 

Og så har Hilde med seg de brillene hun bruker som skal beskytte øynene hennes mot fettet som spretter fra stekepannen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Annihilator skrev:

De har jo han der moroklumpen som liker å leke med daue dyr med, så kanskje de hadde kranglet om å være gjengens klovn da. 🤣 

Ja sier litt om moroklumpen, når charter-Svein fremstår som voksen og reflektert 😂 

aldri sett charterfeber, har bare sett bilder av han. Men utifra det som blir sagt om han, så virker det ikke som om han er 100% lik seg selv her som i charterfeber?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...