Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Så delvis første episode men begrepet kjendis har tydeligvis fått ny mening.  Aner ikke hvem flere av dem er.

I tillegg syntes jeg det var lavmål denne gangen, blir nok ikke å følge med her.

Endret av Stina234
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en gjeng! Altså, når Charter-Svein fremstår som en av de med mest normale så sier det litt.

Jeg synes Paradise-Erik er litt irriterende, han er for arrogant for sitt eget beste. Hersketeknikkene hans fungerte sånn noenlunde blant jevnaldrende idioter på Paradise Hotel, men han skal nok slite med å bruke den taktikken på folk som er dobbelt så gamle som han og har masse livserfaring og mer omløp i hodet. Han er også en hissigpropp som broren Erlend Elias så tror nok han kommer til å klikke på samtlige der inne og ryke ut fort.

Jeg husker godt hun Donna fra Top Model, der var hun ganske så krass, men hadde kanskje fått beskjed om å være "den onde" dommeren. Her fremstår hun til nå bare som litt sutrete og utilpass. Men hun tar ikke fem flate øre for å bite hodet av folk hun der. 

Syntes også Trude virket litt aggressiv og i forsvarsposisjon bak det søte smilet. Tror det blir full slåsskamp der inne ganske fort, haha.

Anonymkode: 21d5e...45c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbauser meg ikke at Runar Sørgård  allerede fremstår som ondskapsfull han er jo tross alt en slik kristen hykler, og har flere søksmål mot seg.

Anonymkode: bfb73...976

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvor mange uker skal dette gå på TV? 

Kanskje vi skal begynne ett lite veddemål i denne tråden? Hvor mange (og hvilke) deltakere kommer sannsynligvis til å trekke seg fra hele programmet, før det faktisk er ferdig? :phaedra:                  

Anonymkode: 78f15...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I hvor mange uker skal dette gå på TV? 

Kanskje vi skal begynne ett lite veddemål i denne tråden? Hvor mange (og hvilke) deltakere kommer sannsynligvis til å trekke seg fra hele programmet, før det faktisk er ferdig? :phaedra:                  

Anonymkode: 78f15...90b

Jeg tipper at de to fra paradise hotel trekker seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I hvor mange uker skal dette gå på TV? 

Kanskje vi skal begynne ett lite veddemål i denne tråden? Hvor mange (og hvilke) deltakere kommer sannsynligvis til å trekke seg fra hele programmet, før det faktisk er ferdig? :phaedra:                  

Anonymkode: 78f15...90b

Om noen trekker seg, tror jeg det blir hun modelagenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ufyselig fyr denne Runar er. Håper han forsvinner ut fort.

Anonymkode: efa69...c85

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runar virker skikkelig slesk. Fæl type. Godt Carola kom seg unna han. Han virker som en mobber som gjemmer seg bak det kristne imaget. Kvalmt det champagneskrytet hans også. Men det er vel Guds vilje da. :rolleyes: 

Anonymkode: 3c05f...bb7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne sesongen blir actionfylt 😀 - Mange rare personligheter, og ekstra morsomt at få av mennene er handy så syns det er gøy å se dem i snekker arbeid. 

Jeg heier foreløpig på Svein og Kathrine. De virker som veldig joviale mennesker. Hun Trude ser jeg allerede blir en vanskelig deltaker. Å modellagenten tror jeg kan bli morsom å følge med på. 

Han svenske Runar eller hva han heter er en ustabil type. Syns han er litt ekkel. Forteller kanskje litt om Carola også som var gift med han. 

Han paradise duden virker utrolig sær å barnslig. Men hun freestyle jenta (sorry husker ikke navnet) virker utrolig hyggelig. 

Resten har jeg ennå ikke fått så mye inntrykk av så får vente å se. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sool skrev:

Tror denne sesongen blir actionfylt 😀 - Mange rare personligheter, og ekstra morsomt at få av mennene er handy så syns det er gøy å se dem i snekker arbeid. 

Jeg heier foreløpig på Svein og Kathrine. De virker som veldig joviale mennesker. Hun Trude ser jeg allerede blir en vanskelig deltaker. Å modellagenten tror jeg kan bli morsom å følge med på. 

Han svenske Runar eller hva han heter er en ustabil type. Syns han er litt ekkel. Forteller kanskje litt om Carola også som var gift med han. 

Han paradise duden virker utrolig sær å barnslig. Men hun freestyle jenta (sorry husker ikke navnet) virker utrolig hyggelig. 

Resten har jeg ennå ikke fått så mye inntrykk av så får vente å se. 

Så lenge den ikke blir actionfrankfylt :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også bare si at jeg syns synd på Svein da Runar spøkte med han 😅 - Han var så brydd på en måte.

«Jeg vet ikke om jeg syns dette var så morsomt jeg» Da syns jeg litt synd på han for virket som han vegret seg for å si at han syns det var ubehagelig. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Sool skrev:

Vil også bare si at jeg syns synd på Svein da Runar spøkte med han 😅 - Han var så brydd på en måte.

«Jeg vet ikke om jeg syns dette var så morsomt jeg» Da syns jeg litt synd på han for virket som han vegret seg for å si at han syns det var ubehagelig. 

Som en annen her skrev, hvis Svein av alle ikke synes noe er morsomt (og dette er en med en humor uten like) så sier det sitt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kathrine sørland vinner siden hun er den desidert fineste, og hun bloggern på andreplass.

Men tror Tiril sjåstad christiansen vinner. Hun er tredje finest, så helt greit.

Anonymkode: 70c62...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper kathrine sørland vinner siden hun er den desidert fineste, og hun bloggern på andreplass.

Men tror Tiril sjåstad christiansen vinner. Hun er tredje finest, så helt greit.

Anonymkode: 70c62...6b5

Håper du folk vinner basert på utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, vintage skrev:

Etter å ha sett første episode så har jeg trua på denne sesongen :)

Og så havner Svein i tvekamp og taper, det er alltid en deltaker som kan bidra til en artig sesong som ryker i starten, overlever Svein og Aune kommer inn etterhvert så vil vi få tidenes farmen finaleuke 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Stina234 skrev:

Så delvis første episode men begrepet kjendis har tydeligvis fått ny mening.  Aner ikke hvem flere av dem er.

I tillegg syntes jeg det var lavmål denne gangen, blir nok ikke å følge med her.

De er jo kjendiser, jeg visste hvem flere av de var :) Trude tror jeg at jeg kjenner fra god morgen Norge, er vel hun som har hatt med seg en hund til studioet ofte

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper kathrine sørland vinner siden hun er den desidert fineste, og hun bloggern på andreplass.

Men tror Tiril sjåstad christiansen vinner. Hun er tredje finest, så helt greit.

Anonymkode: 70c62...6b5

Hahahahah håper du kødder???? Det er vel ikke en skjønnhetskonkurranse

Anonymkode: fb0d3...b00

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...