Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Charter-Svein er så morsom. Tar meg selv i å le og le av han. 

Rune Søgård, altså dette er bare bunnløse spekulasjoner men noe i meg sier at han er småpsyko. 

Anonymkode: 4bc3e...89d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Winza skrev:

Og så havner Svein i tvekamp og taper, det er alltid en deltaker som kan bidra til en artig sesong som ryker i starten, overlever Svein og Aune kommer inn etterhvert så vil vi få tidenes farmen finaleuke 😅

Ja, det pleier å være de som ser ut til å lage mest underholdning som ryker tidlig, dessverre. 

Hvis Runar fortsetter å være like irriterende for de andre, så håper jeg han blir der inne riktig lenge 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, vintage skrev:

Ja, det pleier å være de som ser ut til å lage mest underholdning som ryker tidlig, dessverre. 

Hvis Runar fortsetter å være like irriterende for de andre, så håper jeg han blir der inne riktig lenge 😅

Og så blir Han og Donna erkefiender :P og begynner med et slikt "who’s the idiot" opplegg hvor de hele tiden prøver å overgå den andre sin rampestrek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Runar virker skikkelig slesk. Fæl type. Godt Carola kom seg unna han. Han virker som en mobber som gjemmer seg bak det kristne imaget. Kvalmt det champagneskrytet hans også. Men det er vel Guds vilje da. :rolleyes: 

Anonymkode: 3c05f...bb7

Amen.

 

Anonymkode: bfb73...976

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Runar virker skikkelig slesk. Fæl type. Godt Carola kom seg unna han. Han virker som en mobber som gjemmer seg bak det kristne imaget. Kvalmt det champagneskrytet hans også. Men det er vel Guds vilje da. :rolleyes: 

Anonymkode: 3c05f...bb7

Eller vrede 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Catalina Culès skrev:

Om noen trekker seg, tror jeg det blir hun modelagenten.

Den er jeg med på! 😁

Anonymkode: d15b5...6e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 For en ufyselig fyr denne Runar er. Håper han forsvinner ut fort.

 Anonymkode: efa69...c85

 

6 timer siden, Catalina Culès skrev:

 Håper Runar blir førstekjempe, for en kvalm fyr.

Dette er vel ganske typisk for slike Farmen-tråder her på Kvinneguiden. 

De Farmen-deltakerne som skaper en god del spetakkel og bråk, de opplever også en god del pes på sosiale medier. Da klager en del TV-seere over at spetakkel-deltakerne burde fått fyken kjappest mulig.    

Men så snart disse bråkebøtte-deltakerne har forsvunnet fra TV-ruta, så kommer vel de samme TV-seerne til å klage og sutre over hvor forbanna kjedelig hele TV-programmet har blitt... 

Anonymkode: 78f15...90b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette er vel ganske typisk for slike Farmen-tråder her på Kvinneguiden. 

De Farmen-deltakerne som skaper en god del spetakkel og bråk, de opplever også en god del pes på sosiale medier. Da klager en del TV-seere over at spetakkel-deltakerne burde fått fyken kjappest mulig.    

Men så snart disse bråkebøtte-deltakerne har forsvunnet fra TV-ruta, så kommer vel de samme TV-seerne til å klage og sutre over hvor forbanna kjedelig hele TV-programmet har blitt... 

Anonymkode: 78f15...90b

Vi har Svein så vi klarer oss 😄 Jeg håper forøvrig at Runar blir værende, han klarer å provosere uten å bli fryktelig irriterende, noen er provoserende på en måte hvor man bare er veldig irriterende og ikke noe morsom slik som med Frank Løke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Aune sand:

https://www.tv2.no/v/1416509/ " 

"Mandag gjestet han God morgen Norge sammen med Farmen kjendis-deltakerne Kathrine Sørland (38) og Runar Søgaard (51), og da gjorde han noe uventet."

Uventet? 😂 det første jeg tenkte på da jeg så teksten til videoen var at her skal det fremføres noe! Tv2 har noen ganger(ofte) litt merkelig måte å legge frem ting på. 😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Annihilator skrev:

Om Aune sand:

https://www.tv2.no/v/1416509/ " 

"Mandag gjestet han God morgen Norge sammen med Farmen kjendis-deltakerne Kathrine Sørland (38) og Runar Søgaard (51), og da gjorde han noe uventet."

Uventet? 😂 det første jeg tenkte på da jeg så teksten til videoen var at her skal det fremføres noe! Tv2 har noen ganger(ofte) litt merkelig måte å legge frem ting på. 😀

Kom for å servere jordbærmus :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:

Etter farmen så lanserer han vel sin egen jordbærmusbrus :P 

"Jordbærmusbrus; som å åpne den guddommelige korken og innta den herlige nektar fra kvinnen, det suser i sivet.." tror humoren tar kveld der gitt. 😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Annihilator skrev:

"Jordbærmusbrus; som å åpne den guddommelige korken og innta den herlige nektar fra kvinnen, det suser i sivet.." tror humoren tar kveld der gitt. 😂 

Så på denne filmen så mange ganger når jeg var liten :ler:

Svein kan sammenlignes med den helsprøe padden, charterpadde hehe

Jeg kjenner at jeg begynner å bli overtrøtt nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper kathrine sørland vinner siden hun er den desidert fineste, og hun bloggern på andreplass.

Men tror Tiril sjåstad christiansen vinner. Hun er tredje finest, så helt greit.

Anonymkode: 70c62...6b5

Det er faktisk ikke innafor, eller engang morsomt. Dette er kvinneundertrykkende holdning, så ikke kom her å si at Norge har likestilling når mannfolk som deg ødelegger den! 

Anonymkode: 61417...827

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Annihilator skrev:

Om Aune sand:

https://www.tv2.no/v/1416509/ " 

"Mandag gjestet han God morgen Norge sammen med Farmen kjendis-deltakerne Kathrine Sørland (38) og Runar Søgaard (51), og da gjorde han noe uventet."

Uventet? 😂 det første jeg tenkte på da jeg så teksten til videoen var at her skal det fremføres noe! Tv2 har noen ganger(ofte) litt merkelig måte å legge frem ting på. 😀

Nettsidene til TV 2 er vel stort sett bare click bait?             

Anonymkode: 78f15...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettsidene til TV 2 er vel stort sett bare click bait?             

Anonymkode: 78f15...90b

Joda. Men synes den der var litt ekstra morsom jeg😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette kan bli en bra sesong. Mange personligheter der inne. 
Er enig i at det ikke akkurat er A-kjendiser som er med denne gang (heller), men med unntak av ho modellmammaen så har jeg da hørt om alle sammen før. 
Jeg fikk for øvrig et utrolig dårlig inntrykk av ho Donna-dama. Lurer litt på om ho er så dum, eller om det er et slags image. Det blir for teit å oppføre seg som en fjortiss når du har passert 40...
Fikk også litt dårlig inntrykk av Runar, men han har jeg egentlig aldri likt. 
Tiril er min favoritt så langt, tror ho vil nå langt. Kanskje Martine også kan overraske? 
Gleder meg til å følge med videre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte Runar og Carola en gang fordi foreldrene mine var i kristne omgangskretser, Carola var jo superkjent, men kom inn i stuen og oppførte seg som en helt vanlig jente, hilste på meg først og ville se lekehestene mine. Runar kom inn,  stilte seg midt i rommet med hendene på hoftene og begynte å preke, ja preke, han kunne ikke gjort seg selv til et større midtpunkt om han så hadde stått i sentrum av universet. Han var helt uspiselig og tok SÅ mye plass! Ser på farmen at han ikke har forandret seg de siste årene.....

Anonymkode: 70ac8...326

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...