Jump to content
Luna Llena

Farmen kjendis 2019

Recommended Posts

Luna Llena

Hvorfor, lage en lik tråd, som jeg laget i oktober ? 🙉

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Catalina Culès skrev:

Hvorfor, lage en lik tråd, som jeg laget i oktober ? 🙉

Er jo bare be moderator slå den sammen med den andre tråden om det plager deg

Anonymkode: 28d7e...028

Guest secretidentity

Jeg venter for tv-sesongen har ikke helt begynt ennå. :)

AnonymBruker
6 timer siden, Winza skrev:

Ingen som tvinger deg til å følge med ;) Ei heller å delta i denne tråden hvis farmen er så uinteressant for deg

Og som jeg allerede skrev om i den ommentaren som du siterte: 

Så ender det sannsynligvis opp med at folk får dette TV-programmet trykket langt ned i halsen. Selv om man overhodet ikke er interessert i dette konseptet lenger. Flere forskjellige nettaviser skriver om blant annet TV-serier og forskjellige "kjendiser" fordi de skjønner at slike ting kan generere en del klikk fra leserne. 

TV 2 sine nettsider er full av skriverier og / eller videoklipp av ting som skal ha skjedd i forbindelse med Farmen. Men som de viser på nettsidene sine, isteden for å ha det med i selve episodene som går på TV. Dette er jo selvfølgelig bare for å lokke flest mulig TV-seere inn på TV2.no og tyne ut mest mulig klikk til nettsiden sin.           

Forsøker man å få med seg ett eller annet program som går på en av TV2-kanalene, så kan du banne på at TV 2 kommer til reklamere for Farmen der også. For eksempel vise noen korte klipp fra noe som viss nok skal skje på Farmen, og hause opp dramatikken = skrape til seg flest mulig TV-seere som håper å få se noe spennende. 

Til og med i løpet av TV2-nyhetene så forsøker de å promotere dette showet! Husk å følge med på ditt og datt som begynner klokkeslett.                           

:bond:

Anonymkode: 3793f...467

Winza
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo bare be moderator slå den sammen med den andre tråden om det plager deg

Anonymkode: 28d7e...028

Har allerede bedt om å få de slått sammen :)

Edited by Winza

Winza

.

Edited by Winza

Annonse

AnonymBruker
På 12.1.2019 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Og som jeg allerede skrev om i den ommentaren som du siterte: 

Så ender det sannsynligvis opp med at folk får dette TV-programmet trykket langt ned i halsen. Selv om man overhodet ikke er interessert i dette konseptet lenger. Flere forskjellige nettaviser skriver om blant annet TV-serier og forskjellige "kjendiser" fordi de skjønner at slike ting kan generere en del klikk fra leserne. 

TV 2 sine nettsider er full av skriverier og / eller videoklipp av ting som skal ha skjedd i forbindelse med Farmen. Men som de viser på nettsidene sine, isteden for å ha det med i selve episodene som går på TV. Dette er jo selvfølgelig bare for å lokke flest mulig TV-seere inn på TV2.no og tyne ut mest mulig klikk til nettsiden sin.           

Forsøker man å få med seg ett eller annet program som går på en av TV2-kanalene, så kan du banne på at TV 2 kommer til reklamere for Farmen der også. For eksempel vise noen korte klipp fra noe som viss nok skal skje på Farmen, og hause opp dramatikken = skrape til seg flest mulig TV-seere som håper å få se noe spennende. 

Til og med i løpet av TV2-nyhetene så forsøker de å promotere dette showet! Husk å følge med på ditt og datt som begynner klokkeslett.                           

:bond:

Jeg ser daglig massevis av reklame for programmer, varer og tjenester jeg ikke bryr meg en støyt om. Men jeg overser det og går videre med livet mitt i stedet for å la meg irritere. Det er faktisk andre folk som er interessert i programmene, varene og tjenestene, og jeg forventer ikke at en TV-kanal, avis, nettavis osv. bare skal publisere ting jeg bryr meg om. Det er ikke sånn verden fungerer.

Anonymkode: f0847...67f

AnonymBruker

På Tv2 Sumo står det at det starter 28. Januar, altså neste mandag (om 12 dager)

Anonymkode: fb0d3...b00

AnonymBruker

Ikke lenge igjen nå 🥳

Anonymkode: 7ef71...14d

AnonymBruker

I morgen er det i gang 😍

Anonymkode: f9efe...241

Luna Llena

I morgen 21.40 starter det :) Gleder meg.

Guest Carina Maria
1 time siden, Catalina Culès skrev:

I morgen 21.40 starter det :) Gleder meg.

Jeg gleder meg jeg også :) 

Winza
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

I morgen er det i gang 😍

Anonymkode: f9efe...241

Blir morsomt dette hehe

Annonse

Hoppetaujenta

Jeg har nå satt på opptak i min lille tv-boks, så får jeg se hvor mye det fenger. :) 

Winza
9 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har nå satt på opptak i min lille tv-boks, så får jeg se hvor mye det fenger. :) 

Noen kjendiser du liker denne sesongen?

Edited by Winza

Winza

.

Edited by Winza

Hoppetaujenta

69840355.jpg?imageId=69840355&width=1024Det kommer helt sikkert til å bli en del uenigheter, tull og verbaltøys. Kjenner til de fleste her, men den jeg har mest sansen for er "Ronald Pulk" - ytterst til venstre her. Programleder som gjør en god jobb på tv og i tillegg har han et veldig stilig navn. :jepp: 

Winza
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

69840355.jpg?imageId=69840355&width=1024Det kommer helt sikkert til å bli en del uenigheter, tull og verbaltøys. Kjenner til de fleste her, men den jeg har mest sansen for er "Ronald Pulk" - ytterst til venstre her. Programleder som gjør en god jobb på tv og i tillegg har han et veldig stilig navn. :jepp: 

Charter Svein her :P Tenk om charter Hilde kommer inn som utfordrer?

Hoppetaujenta

Huff. :(  Håper virkelig ikke det.

AnonymBruker
9 timer siden, Winza skrev:

Burde vi kanskje bruke denne tråden siden den ble laget før min sin?

Visste ikke om denne tråden når jeg startet denne og tenker det er like greit å glemme av min tråd og heller bruke den :)

Da burde du kanskje slutte å bumpe denne tråden? :nisse: