Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Litt spesiellt at Ole lykkøye sier til VG at han følte han var nær døden flere ganger der inne og at det var som et fengsel. Også leser man om Peppes pizza osv 😂🙌🏼

Tror han har fått et slag for mye mot hodet...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, PoorTwistedMee skrev:

Litt spesiellt at Ole lykkøye sier til VG at han følte han var nær døden flere ganger der inne og at det var som et fengsel. Også leser man om Peppes pizza osv 😂🙌🏼

Tror han har fått et slag for mye mot hodet...

Kanskje det var ananas på pizzaen? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, PoorTwistedMee skrev:

Litt spesiellt at Ole lykkøye sier til VG at han følte han var nær døden flere ganger der inne og at det var som et fengsel. Også leser man om Peppes pizza osv 😂🙌🏼

Tror han har fått et slag for mye mot hodet...

Jeg reagerte på det samme, er jo litt spesielt at ingen andre, siden oppstart av programmet i 2004(?) sier at de var nær døden under innspilling. Det er vanskelig for produksjonen å forutse at akkurat han skulle reagere på den måten og advare ham på forhånd, når det ikke har skjedd med noen før (eller ihvertfall ikke har vært vanlig).

Jeg syns det alltid har vært ganske åpenbart at det er tøft arbeid og sinnsykt lite mat der inne. Hvert år står det jo overskrifter om Farmen-deltakere som mister 10-20 kilo under oppholdet, man bør jo gjøre litt research selv når man sier ja til å delta på et veldig etablert TV-program..

Anonymkode: 323a1...731

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerte på det samme, er jo litt spesielt at ingen andre, siden oppstart av programmet i 2004(?) sier at de var nær døden under innspilling. Det er vanskelig for produksjonen å forutse at akkurat han skulle reagere på den måten og advare ham på forhånd, når det ikke har skjedd med noen før (eller ihvertfall ikke har vært vanlig).

Jeg syns det alltid har vært ganske åpenbart at det er tøft arbeid og sinnsykt lite mat der inne. Hvert år står det jo overskrifter om Farmen-deltakere som mister 10-20 kilo under oppholdet, man bør jo gjøre litt research selv når man sier ja til å delta på et veldig etablert TV-program..

Anonymkode: 323a1...731

Når man lever utelukkende på litt poteter og byggryn og i tillegg driver med hardt gårdsarbeid så sier det seg selv at man går ned i vekt. Det burde ikke komme som et sjokk på noen. Også har jo Farmen eksistert i åresvis så de vet jo VELDIG godt hva de går til. Har de ikke 10-15 kilo å miste så burde de ikke melde seg på. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, PoorTwistedMee skrev:

Litt spesiellt at Ole lykkøye sier til VG at han følte han var nær døden flere ganger der inne og at det var som et fengsel. Også leser man om Peppes pizza osv 😂🙌🏼

Tror han har fått et slag for mye mot hodet...

Makan til sutrediva han er 😂  

Anonymkode: 35162...d41

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, PoorTwistedMee skrev:

Litt spesiellt at Ole lykkøye sier til VG at han følte han var nær døden flere ganger der inne og at det var som et fengsel. Også leser man om Peppes pizza osv 😂🙌🏼

Tror han har fått et slag for mye mot hodet...

 

Enig! han er en stor og sterk mann, og kan ikke seriøst mene at han har trodd han har vært døden nær?? Da må han være psykisk ganske sårbar, ha angst eller annet. Ikke normalt å reagere sånn når man faktisk vet at man skal leve som folk gjorde for 100 år siden. 

 

Anonymkode: 3b53e...b12

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Enig! han er en stor og sterk mann, og kan ikke seriøst mene at han har trodd han har vært døden nær?? Da må han være psykisk ganske sårbar, ha angst eller annet. Ikke normalt å reagere sånn når man faktisk vet at man skal leve som folk gjorde for 100 år siden. 

 

Anonymkode: 3b53e...b12

Kanskje han trodde han var med på den serien hvor idrettshelter hedrer hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:

Kanskje han trodde han var med på den serien hvor idrettshelter hedrer hverandre?

 

Ja, jeg tror faktisk han må ha misforstått hva han er med på. Kanskje han faktisk er en av dem som ikke har sett Farmen før? Det er nesten litt godt gjort å ikke være forberedt på hva som møter en i dette programmet, siden det har gått i årevis.

 

Anonymkode: 3b53e...b12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, jeg tror faktisk han må ha misforstått hva han er med på. Kanskje han faktisk er en av dem som ikke har sett Farmen før? Det er nesten litt godt gjort å ikke være forberedt på hva som møter en i dette programmet, siden det har gått i årevis.

 

Anonymkode: 3b53e...b12

Synes å huske at ene deltakeren fra sist sesong hadde trodd at han skulle være med på et konsept ala hver gang vi møtes 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Synes å huske at ene deltakeren fra sist sesong hadde trodd at han skulle være med på et konsept ala hver gang vi møtes 😅

Å herregud 😂 da har vedkommede seriøst levd under en stein.. godt gjort å aldri ha hørt om konseptet Farmen!

Anonymkode: 323a1...731

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2019 den 7.44, AnonymBruker skrev:

For en gjeng! Altså, når Charter-Svein fremstår som en av de med mest normale så sier det litt.

Jeg synes Paradise-Erik er litt irriterende, han er for arrogant for sitt eget beste. Hersketeknikkene hans fungerte sånn noenlunde blant jevnaldrende idioter på Paradise Hotel, men han skal nok slite med å bruke den taktikken på folk som er dobbelt så gamle som han og har masse livserfaring og mer omløp i hodet. Han er også en hissigpropp som broren Erlend Elias så tror nok han kommer til å klikke på samtlige der inne og ryke ut fort.

Jeg husker godt hun Donna fra Top Model, der var hun ganske så krass, men hadde kanskje fått beskjed om å være "den onde" dommeren. Her fremstår hun til nå bare som litt sutrete og utilpass. Men hun tar ikke fem flate øre for å bite hodet av folk hun der. 

Syntes også Trude virket litt aggressiv og i forsvarsposisjon bak det søte smilet. Tror det blir full slåsskamp der inne ganske fort, haha.

Anonymkode: 21d5e...45c

Enig med alt du skriver.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2019 den 22.54, AnonymBruker skrev:

Jeg må si at Donna holder seg veldig godt til å være snart 50 år. Knapt en rynke å se! 

Anonymkode: 9072f...fab

Botox

Anonymkode: a3ab2...600

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, jeg tror faktisk han må ha misforstått hva han er med på. Kanskje han faktisk er en av dem som ikke har sett Farmen før? Det er nesten litt godt gjort å ikke være forberedt på hva som møter en i dette programmet, siden det har gått i årevis.

 

Anonymkode: 3b53e...b12

Det samme skjedde jo ofte på "71 grader nord" også. Folk melder seg på selv om de er livredd for å bade i kaldt vann, og har ekstrem høydeskrekk. I tillegg har enkelte deltakere vært veldig mørkredde, og liker ikke å overnatte utendørs - hverken i telt, eller under åpen himmel.                     

Altså, hva pokker er egentlig poenget med å melde seg på ett slikt konsept da? De som produserer dette programmet ønsker jo selvfølgelig å få med seg slike deltakere, og presse kamera i ansiktet på dem når de henger i fjellveggen og hylgriner. Men ettersom enkelte deltakere er SÅ hinsides redd for alt mulig, så burde de kanskje latt være å melde seg på i det hele tatt. 

Anonymkode: 78f15...90b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme skjedde jo ofte på "71 grader nord" også. Folk melder seg på selv om de er livredd for å bade i kaldt vann, og har ekstrem høydeskrekk. I tillegg har enkelte deltakere vært veldig mørkredde, og liker ikke å overnatte utendørs - hverken i telt, eller under åpen himmel.                     

Altså, hva pokker er egentlig poenget med å melde seg på ett slikt konsept da? De som produserer dette programmet ønsker jo selvfølgelig å få med seg slike deltakere, og presse kamera i ansiktet på dem når de henger i fjellveggen og hylgriner. Men ettersom enkelte deltakere er SÅ hinsides redd for alt mulig, så burde de kanskje latt være å melde seg på i det hele tatt. 

Anonymkode: 78f15...90b

Er ikke det en bra ting da, at folk utfordrer seg i det de frykter? 

Anonymkode: 35162...d41

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Tiril er min favoritt. Hvem er deres?

Til å vinne altså.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er veldig uvant å se Svein så seriøs 😆 Kjekt å se den mer seriøse og rolige siden :) Jeg så for meg at Farmen ville bli enda en sesong av charterfeber for Svein :P 

Charterfeber - Kampen for latterkrampen

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...