Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er alltid den personen som skaper mest furore på gården som ryker ut i uke 1, typisk. Får håpe at Runar stepper opp og lager litt mer drama

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går Martine i jeans inne på farmen? Ser bare rart ut.

Anonymkode: 89b50...e2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Vel, forskjell på å være ufyselig og lage liv.

Hun var ikke ufyselig 🙄

Anonymkode: 7ef71...14d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går Martine i jeans inne på farmen? Ser bare rart ut.

Anonymkode: 89b50...e2d

Var vel et av kravene for å bli med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun var ikke ufyselig 🙄

Anonymkode: 7ef71...14d

Jeg syns det, 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Jeg syns det, 🙄

Runar også?

Anonymkode: 7ef71...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke Donna klarer å kjempe seg inn igjen. Hun var bare ufordragelig og irriterende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, The Kitten skrev:

Håper virkelig ikke Donna klarer å kjempe seg inn igjen. Hun var bare ufordragelig og irriterende. 

Er det Runar du tenker på nå?

Anonymkode: 7ef71...14d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det Runar du tenker på nå?

Anonymkode: 7ef71...14d

Nei, når jeg skriver Donna så mener jeg Donna. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, The Kitten skrev:

Nei, når jeg skriver Donna så mener jeg Donna. 

Hva har hun gjort? 

Anonymkode: 7ef71...14d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg alltid har likt Kathrine så syns jeg det er kjipt donna gikk da hun skaper liv 😁 å masse drama !

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sool skrev:

Selv om jeg alltid har likt Kathrine så syns jeg det er kjipt donna gikk da hun skaper liv 😁 å masse drama !

Folk flest her liker visst ikke drama, de vil bare se folk kose prate sammen 😹

Anonymkode: 7ef71...14d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2019 den 7.44, AnonymBruker skrev:

For en gjeng! Altså, når Charter-Svein fremstår som en av de med mest normale så sier det litt.

Jeg synes Paradise-Erik er litt irriterende, han er for arrogant for sitt eget beste. Hersketeknikkene hans fungerte sånn noenlunde blant jevnaldrende idioter på Paradise Hotel, men han skal nok slite med å bruke den taktikken på folk som er dobbelt så gamle som han og har masse livserfaring og mer omløp i hodet. Han er også en hissigpropp som broren Erlend Elias så tror nok han kommer til å klikke på samtlige der inne og ryke ut fort.

 

Anonymkode: 21d5e...45c

Paradise-Erik må være den reality-deltakeren med minst selvinnsikt. Oppfører seg som om han er så reflekert og smart. Kjære Erik, du har vært med i PARADISE HOTEL (bare det sier nok) og jobber som blogger/influencer på daglig basis. At du fikk en god karakter i historie-timen på vgs forteller lite om din intellektuelle kapasitet. 

Han er et flott bevis på Dunning-kruger-effekten 😅Mennesker har en tendens til å ha et overdrevet syn på egne evner på mange sosiale og intellektuelle områder.

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.1.2019 den 20.28, Winza skrev:

Jeg er oppvokst i en kristen familie og har en del kristne venner og de er alle helt vanlige folk, men så har du disse som pengepredikanten og denne tullingen som oppfører seg kvalmende, ikke akkurat noe forbilde for noen. De tror de er midtpunktet i alle settinger, snakke om sine "evner" og roper halleluja - men de dyrker ingen religiøs skikkelig, de dyrker seg selv og er dermed i følge kristendommen avgudsdyrkere. Oh the irony! :phaedra: Det er som regel tullingene som stikker seg fram og som får oppmerksomhet. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Winza skrev:

Snilt av Donna å gi henne besøket

Snilt? Fikk du med deg at hun først spurte hvem Kathrine evt ville ha besøk av? Hadde Kathrine sagt Trude skal jeg love deg hun ikke hadde fått det. Hun fikk det kun fordi Donna "godkjente" besøket. Det var så åpenbart at det var kvalmt. 

5 timer siden, Catalina Culès skrev:

Donna er så jævlig fjortis 🤮

Helt enig. Og hevngjerrig, smålig og patetisk. 

Det er en konkurranse, og Trude hadde jo rett i at Donna hadde gjort minst på gården. At hun i tillegg oppfører seg som et dramatisk fjols når kalven blir borte OG ikke skjønner hvorfor det kanskje ikke var så lurt ble jo bare spikeren i kista. Legg merke til at ikke en eneste av de gjenværende deltagerene sa noe om at de ønsket Donna tilbake, ikke en! Selv Mina, som Donna regnet som sin nærmeste heiet på Kathrine. Og da tenker jeg at Trude gjorde helt rett i sin utvelgelse. 

Men, det tar jo selvfølgelig Donna personlig og setter i gang en smålig og privat vendetta mot Trude. Det er så patetisk at jeg blir kvalm, dama eier jo ikke selvsinnsikt.. 

Og til slutt, måten hun alltid må ha håret til siden, og slenger det til sia hele tiden, er hun 15 år eller? 

Nei, jeg håper virkelig Donna satt å var flau når hun så hvor dårlig figur hun gjorde på tv, spesielt søndagen. 

Endret av Chablis
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Chablis skrev:

Snilt? Fikk du med deg at hun først spurte hvem Kathrine evt ville ha besøk av? Hadde Kathrine sagt Trude skal jeg love deg hun ikke hadde fått det. Hun fikk det kun fordi Donna "godkjente" besøket. Det var så åpenbart at det var kvalmt. 

Helt enig. Og hevngjerrig, smålig og patetisk. 

Det er en konkurranse, og Trude hadde jo rett i at Donna hadde gjort minst på gården. At hun i tillegg oppfører seg som et dramatisk fjols når kalven blir borte OG ikke skjønner hvorfor det kanskje ikke var så lurt ble jo bare spikeren i kista. Legg merke til at ikke en eneste av de gjenværende deltagerene sa noe om at de ønsket Donna tilbake, ikke en! Og da tenker jeg at Trude gjorde helt rett i sin utvelgelse. 

Men, det tar jo selvfølgelig Donna personlig og setter i gang en smålig og privat vendetta mot Trude. Det er så patetisk at jeg blir kvalm, dama eier jo ikke selvsinnsikt.. 

Og til slutt, måten hun alltid må ha håret til siden, og slenger det til sia hele tiden, er hun 15 år eller? 

Nei, jeg håper virkelig Donna satt å var flau når hun så hvor dårlig figur hun gjorde på tv, spesielt søndagen. 

Chill 👌

Anonymkode: 7ef71...14d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Chill 👌

Anonymkode: 7ef71...14d

I en tråd om Farmen Kjendis, så valgte jeg å engasjere meg i temaet. 

Liker du det ikke så er det mange andre tråder her, denne handler om farmen kjendis

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...