Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Elsker de tre jentenes taktikk 😂

Anonymkode: 7f79a...e07

Jeg synes bare de er irriterende.

Anonymkode: efa69...c85

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker de tre jentenes taktikk 😂

Anonymkode: 7f79a...e07

Enig. Uten de hadde det vært ganske så prektig og kjedelig på gården

Anonymkode: 93d1e...1dc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Uten de hadde det vært ganske så prektig og kjedelig på gården

Anonymkode: 93d1e...1dc

Ja, de skaper litt liv og røre.

Anonymkode: 7f79a...e07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bedre med liv og røre enn negativ stemning.

Anonymkode: fb0d3...b00

 

Ja, Farmen er jo en konkurranse, men det er også rom for å tulle og tøyse litt. De skal jo strengt tatt bare være der i noen uker for å skape underholdning på tv. De skal ikke drive gården videre til evig tid, så helt super-seriøse trenger de ikke å være.

 

Anonymkode: 3b53e...b12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvem Trude velger til andrekjempe 🧐

Anonymkode: 7f79a...e07

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir spennende å se hvem Trude velger til andrekjempe 🧐

Anonymkode: 7f79a...e07

Jeg tipper Martine eller Mina. 

Anonymkode: fcccb...c38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LiseTV skrev:

Håper at Tiril får vere der lenge. Fantastisk jente.   Av menn så er Svein min favoritt.

Samme her 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvordan man kan endre sitt syn på folk når man ser dem på Farmen. Både til det bedre og verre. 

Svein er jo helt herlig, det hadde jeg ikke trodd! Trodde han var bare tull og tøys og hurragutt.

Likte Martine, men hun er jo bare en sippete, bortskjemt jentunge! Irriterende.

Johanna likte jeg kjempegodt før, nå synes jeg hun virker som en flåsete «tullkjerring», lat og slitsom, jabber hele tiden. Virker helt blåst, hun forstår jo ikke den minste ting og tar tydeligvis ikke ukesoppdragene på alvor. 

Tiril er jo fantastisk, rart å tenke på at hun er på alder med Erik og Martine...

Mina virker ganske snill, om enn litt lett påvirkelig.

Trude liker jeg, hun er liksom overhodet ikke dramaqueen, beholder roen og tar kritikk med verdighet uten å ty til ufinheter.

Kathrine er jo så herlig og morsom, elsker henne.

Håper Tiril, Svein eller Ronald vinner.

Anonymkode: ccfa8...4fa

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2019 den 13.49, AnonymBruker skrev:

Det er mye personangrep på Runar Sørgaard her. Si meg, forstår dere ikke at dette er redigert? Dersom han hadde vært så ufyselig som dere mener han er så ville jo de andre deltagerne også mislikt ham, men det gjør de jo ikke. Tvert i mot forteller de at de setter pris på fyren. Det burde fortelle de av dere som er så kritiske at vi får et helt feil bilde av ham.

Anonymkode: 1130b...773

det er ikke redigert at Runar skjøt katten til ex-dama (likte ikke katten), at han svindlet sin egen kirke og at han er dømt for underslag av flere hundretusen. Også sjikane ifh offentlig uthengning av en journalist, som nettopp dekket underslagssaken. Det er  bare å google. Fyren er en sosiopat. 

Anonymkode: f2d3f...175

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart hvordan man kan endre sitt syn på folk når man ser dem på Farmen. Både til det bedre og verre. 

Svein er jo helt herlig, det hadde jeg ikke trodd! Trodde han var bare tull og tøys og hurragutt.

Likte Martine, men hun er jo bare en sippete, bortskjemt jentunge! Irriterende.

Johanna likte jeg kjempegodt før, nå synes jeg hun virker som en flåsete «tullkjerring», lat og slitsom, jabber hele tiden. Virker helt blåst, hun forstår jo ikke den minste ting og tar tydeligvis ikke ukesoppdragene på alvor. 

Tiril er jo fantastisk, rart å tenke på at hun er på alder med Erik og Martine...

Mina virker ganske snill, om enn litt lett påvirkelig.

Trude liker jeg, hun er liksom overhodet ikke dramaqueen, beholder roen og tar kritikk med verdighet uten å ty til ufinheter.

Kathrine er jo så herlig og morsom, elsker henne.

Håper Tiril, Svein eller Ronald vinner.

Anonymkode: ccfa8...4fa

Enig i alt bortsett fra Mina. Syns ikke hun framstår som snill. Jeg har litt inntrykk av at hun drar i gang faenskapet. 

Anonymkode: d3234...eb9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er ikke redigert at Runar skjøt katten til ex-dama (likte ikke katten), at han svindlet sin egen kirke og at han er dømt for underslag av flere hundretusen. Også sjikane ifh offentlig uthengning av en journalist, som nettopp dekket underslagssaken. Det er  bare å google. Fyren er en sosiopat. 

Anonymkode: f2d3f...175

Det er ikke på bakgrunn av dette han får pepper. Det er kun pga det de ser han gjør på Farmen. Hadde han vært så ille så er det rart de andre deltagerne ikke reagerer mer. Så jo, det er klippet og limt så vi får et helt annet inntrykk en det som faktisk skjer.

Anonymkode: 1130b...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke på bakgrunn av dette han får pepper. Det er kun pga det de ser han gjør på Farmen. Hadde han vært så ille så er det rart de andre deltagerne ikke reagerer mer. Så jo, det er klippet og limt så vi får et helt annet inntrykk en det som faktisk skjer.

Anonymkode: 1130b...773

Tja, var han så godt likt da? Han ble valgt til førstekjempe pga. at han kunne skape litt uhyggelig stemning og noen stemplet ham som arrogant. Han var jo ikke så lenge på gården og allerede etter så kort tid fikk folk dårlige vibber fra ham. Fyren fremsto som nedlatende og ufin, og det stemmer godt overens med det som står om ham i mediene. Han har en overfladisk sjarm, slik psykopater ofte har. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Annihilator skrev:

Hahaha-kveles av Erik som står i trusa og roper til de andre "dåkker e fan mæ dom!" Hahaha! 

Lille-penisen! 🤣

Anonymkode: a3ca0...90e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke på bakgrunn av dette han får pepper. Det er kun pga det de ser han gjør på Farmen. Hadde han vært så ille så er det rart de andre deltagerne ikke reagerer mer. Så jo, det er klippet og limt så vi får et helt annet inntrykk en det som faktisk skjer.

Anonymkode: 1130b...773


Tviler på de andre deltakerne kjente til de sakene om han mens de var på Farmen. Jeg visste ikke det om han, så ikke alle husker alle mediesaker, og kjendiser har nok med seg selv og ikke følge med på sladder om andre. Deltakerne får ikke vite på forhånd hvem andre som er med heller, så de rekker ikke ta seg en google runde. 

Anonymkode: a3ca0...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:


Tviler på de andre deltakerne kjente til de sakene om han mens de var på Farmen. Jeg visste ikke det om han, så ikke alle husker alle mediesaker, og kjendiser har nok med seg selv og ikke følge med på sladder om andre. Deltakerne får ikke vite på forhånd hvem andre som er med heller, så de rekker ikke ta seg en google runde. 

Anonymkode: a3ca0...90e

Tror du han oppfører seg sånn utenfor Farmen, men egentlig er en ganske snill og grei mann sånn ellers? 

Alle som leser avis med jevne mellomrom har fått med seg han og hans oppførsel. Du får begynne å følge med litt mer. 

Anonymkode: c21b8...cc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Tiril er jo fantastisk, rart å tenke på at hun er på alder med Erik og Martine...

 

Håper Tiril, Svein eller Ronald vinner.

Anonymkode: ccfa8...4fa

Ja, Martine er jo som en 5-åring i forhold til Tiril. For en personlighet den jenta har, hvem kan ikke like henne? Hun har nok vokst på å reise rundt i verden også. Da blir man lettere imøtekommende mot andre mennesker.

Anonymkode: 6922d...87c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke på bakgrunn av dette han får pepper. Det er kun pga det de ser han gjør på Farmen. Hadde han vært så ille så er det rart de andre deltagerne ikke reagerer mer. Så jo, det er klippet og limt så vi får et helt annet inntrykk en det som faktisk skjer.

Anonymkode: 1130b...773

Mina valgte ham som førstekjempe fordi han hadde det med å lage uhyggelig stemning. Mina jobber jo i fengsel så regner med hun er vant til litt tøffe karer, men hun reagerte tilogmed. Svein sa at de to var veldig forskjellige og sa han var arrogant. Jeg har aldri hørt Svein si noe negativt om en annen deltager før. Og Martine så ikke ut som om hun hadde mye til overs for mannen heller. Fyren er ikke riktig navla, han er kjent for å være økonomisk svindler og manipulerende. 

Heier på Tiril. Ronald synes jeg vi har sett altfor lite til, han er så anonym. Ole ble jeg skuffa over, klager over at oppholdet var et fengsel, at det var forferdelig. Du får betalt for å leve som i gamle dager, er det ikke 20 000 de får hver uke? De har smuglet inn 12 pizzaer, brus og div, vunnet hvert ukesoppdrag og hatt kokk. Hadde ikke trodd Ole var så sytete. Tilogmed Katrine gikk ut i media og kalte de som klagde (indirekte ole) pyser. 

Anonymkode: f2d3f...175

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...