Gå til innhold

Torpet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte bare at kanskje ikke alle hadde sett dagens episode 😬 

Anonymkode: 309a1...cec

Da leser de ikke tråden slik som med de som ikke har sett farmen episode enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Winza skrev:

Da leser de ikke tråden slik som med de som ikke har sett farmen episode enda :)

Jaja, men har det noe å si at jeg brukte spoilertag da? Bedre å gjøre det og ikke trenge det enn omvendt synes nå jeg 😊

Anonymkode: 309a1...cec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, men har det noe å si at jeg brukte spoilertag da? Bedre å gjøre det og ikke trenge det enn omvendt synes nå jeg 😊

Anonymkode: 309a1...cec

Det er opp til deg, bare sa i fra slik at du ikke trodde du måtte :)

Hadde det ikke vært for torpet så hadde denne sesongen vært tidenes kjedeligste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ordentlige Farmen må mannlige førstekjemper velge andre menn som andre-kjempe, og kvinnelig førstekjempe kan bare velge blant andre kvinner som sin andrekjempe.                             

Fungerer det sånn inne på Torpet også? Hvis det bare finnes EN kvinne på Torpet, er hun da fritatt fra samtlige tvekamper frem til det kommer inn noen kvinner fra Farmen? Eller har Torpet ett helt annet opplegg enn på Farmen? 

Anonymkode: f2dd7...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På ordentlige Farmen må mannlige førstekjemper velge andre menn som andre-kjempe, og kvinnelig førstekjempe kan bare velge blant andre kvinner som sin andrekjempe.                             

Fungerer det sånn inne på Torpet også? Hvis det bare finnes EN kvinne på Torpet, er hun da fritatt fra samtlige tvekamper frem til det kommer inn noen kvinner fra Farmen? Eller har Torpet ett helt annet opplegg enn på Farmen? 

Anonymkode: f2dd7...7a3

Det er ingen regler på det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På ordentlige Farmen må mannlige førstekjemper velge andre menn som andre-kjempe, og kvinnelig førstekjempe kan bare velge blant andre kvinner som sin andrekjempe.                             

Fungerer det sånn inne på Torpet også? Hvis det bare finnes EN kvinne på Torpet, er hun da fritatt fra samtlige tvekamper frem til det kommer inn noen kvinner fra Farmen? Eller har Torpet ett helt annet opplegg enn på Farmen? 

Anonymkode: f2dd7...7a3

Så du ikke dagens episode? Der ser du jo at Vidar og Sølvi var i tvekamp mot hverandre. Ulike kjønn kan møte hverandre på Torpet, men ikke i øvelser som går på styrke. Øvelser som går på kunnskap og presisjon kan de derimot møte hverandre i.

Anonymkode: a144c...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så du ikke dagens episode? Der ser du jo at Vidar og Sølvi var i tvekamp mot hverandre. Ulike kjønn kan møte hverandre på Torpet, men ikke i øvelser som går på styrke. Øvelser som går på kunnskap og presisjon kan de derimot møte hverandre i.

Anonymkode: a144c...703

Jeg gidder ikke å betale for "TV2 Sumo" bare for å følge med på Torpet! Dette er jo uansett bare noe piss TV 2 har funnet på for å skrape til seg flest mulig nye abbonementer...  

Anonymkode: f2dd7...7a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gidder ikke å betale for "TV2 Sumo" bare for å følge med på Torpet! Dette er jo uansett bare noe piss TV 2 har funnet på for å skrape til seg flest mulig nye abbonementer...  

Anonymkode: f2dd7...7a3

For noe tull... :klaske:

Ingen som tvinger deg til å være her!

Anonymkode: cecac...82e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel bare og erkjenne at Sølvi er ikke den en skal betro sine innerste tanker med, vet Sølvi så vet alle 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladrepeis er det man kaller sånne som Sølvi. Er hun same forresten, noen som vet? 

Anonymkode: d3f2a...888

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza skrev:

Tenk om Irene taper tvekampen og blir gjenforent med Sølvi på torpet? Gleder meg til å se hvordan det vil utspille seg 😅

Det kan bli smått spennende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Apis skrev:

Det kan bli smått spennende 

Håper stemningen mellom dem fortsatt er dårlig slik at det blir krangling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Apis skrev:

Da er det vel bare og erkjenne at Sølvi er ikke den en skal betro sine innerste tanker med, vet Sølvi så vet alle 

Sølvi brenner jo alle som snakker med henne.

Hun sviktet jo Vidar første uka og sørget for at han ble førstekjempe. 

Tipper han ergrer seg skikkelig når han får se hva hun har sagt/gjort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Syntes dere det var litt dårlig gjort av Sølvi å avsløre for de to andre at Lene og Tonje er kjærester etter at Lene fortrodde seg til henne? Eller er jeg hypersensitiv nå? 😂

 

Anonymkode: 309a1...cec

Når gjorde hun det?

Anonymkode: d38d5...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når gjorde hun det?

Anonymkode: d38d5...d56

I gårsdagens episode, gleder meg til den som kommer inn på farmen avslører de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Winza skrev:

I gårsdagens episode, gleder meg til den som kommer inn på farmen avslører de

Kansje på tide at dem blir avslørt, men klart da havner en av dem kjapt i tvekamp. 

Anonymkode: 10576...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...