Gå til innhold

Torpet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Synes det er morsomt det de gjør på Torpet. Hadde de ikke fått lov hadde de jo blitt stoppet og opptaket tatt en gang til. Det blir litt tull og tøys, synes det bare er gøy.

De gjør jo tull og tøys inne på farmen også. Ikke alt som kommer på film har jeg forstått....

 

Anonymkode: 70ab8...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.11.2018 den 22.50, Elektra skrev:

Jeg kan virkelig ikke fordra Lasse. Han er så kvalm at jeg sitter i sofaen og blir så provosert! Jeg tåler egentlig ikke å se torpet ene og alene pga han. For et kvalmt og usympatisk menneske han er! 

Og hver gang han sier CHECK får jeg lyst til å gå gjennom ruta og spytte på fyren. 

Håper inderlig ikke han vinner noe som helst, han er en feig dritt. 

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker han eller ikke 😂 I det ene øyeblikket syns jeg at han er dritkul og morsom, men i det andre øyeblikket syns jeg at han er en stor dust. Som f.eks i starten av Torpet, digga jeg han. Men da Vidar kom inn og de to nærmest frøs ut Camilla, syns jeg han var en uempatisk drittsekk. Nei, jeg blir rett og slett ikke klok på ham! Og den "checklista" hans, den er bare irriterende. Den var irriterende allerede den gangen han var med i den ordentlig farmen :P

Anonymkode: 39c66...311

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finalen blir sendt i morgen, og det betyr jo at vi som har Sumo vet hvem som kommer inn en hel dag før. Føler det ødelegger Farmen episoden på tirsdag litt? Finnes jo mennesker som ikke klarer å holde kjeft 😅

Anonymkode: afd25...b6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sannsynligvis ikke Lasse som kommer inn på Farmen iallefall. 

Ut ifra klippene fra neste Farmen-episode så virker det som utfordreren er en person som de andre deltakerne allerede kjenner fra tidligere. 

Anonymkode: f2dd7...7a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som irriterer seg over at Irene ble tatt så godt imot på Torpet enn de andre deltakerene tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2018 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Er hun så dum at hun tror på det spøker, så er det like greit hun drar hjem 😂

Anonymkode: 29c5c...705

Det var jo ikke dét som skremte henne vekk da - det var jo oppførselen til Lasse, ideen om at Torpet skulle være verre, og tror hun var klar for å dra hjem igjen til 2018 uansett. 

Anonymkode: f5b3a...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, BMW 5-serie 535D said:

Flere enn meg som irriterer seg over at Irene ble tatt så godt imot på Torpet enn de andre deltakerene tidligere?

De visste jo at det var siste kvelden på Torpet.

Anonymkode: e1a50...a15

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir sannsynligvis ikke Lasse som kommer inn på Farmen iallefall. 

Ut ifra klippene fra neste Farmen-episode så virker det som utfordreren er en person som de andre deltakerne allerede kjenner fra tidligere. 

Anonymkode: f2dd7...7a3

Tror du det er lett å se forskjell på Lasse og Vidar på avstand? Det er tydelig at du Lene ser han på avstand, siden hun løper av gårde. Det kan fint ha vært Lasse og så har hun trodd det var Vidar.

Anonymkode: a144c...703

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Apis skrev:

Håper Lasse vinner og håper de kan lage en årgang med bare Farmen legender 

Jeg håper Lasse ikke vinner, men jeg tror det hadde blitt bra med en årgang med bare legender 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven han Kjetil ble flat når disse to blondinene stod frem og avslørte at de var kjærester og homosexuelle.

Anonymkode: e8f7d...f89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, æøå* skrev:

Må Irene ut i kamp på torpet før finalen?

Hun var i kamp i dagens episode. 

Anonymkode: 1dad0...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun var i kamp i dagens episode. 

Anonymkode: 1dad0...88d

Hvordan gikk det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir sannsynligvis ikke Lasse som kommer inn på Farmen iallefall. 

Ut ifra klippene fra neste Farmen-episode så virker det som utfordreren er en person som de andre deltakerne allerede kjenner fra tidligere. 

Anonymkode: f2dd7...7a3

Og nettopp ut fra hva TV2 får det til å "virke som", så betyr dette at det fint kan være Lasse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Hamhamham skrev:

Og nettopp ut fra hva TV2 får det til å "virke som", så betyr dette at det fint kan være Lasse. 

Det kan jo være at han blir oppdaget på avstand og at de tror han er broren som ikke er bror, Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Apis skrev:

Det kan jo være at han blir oppdaget på avstand og at de tror han er broren som ikke er bror, Vidar

Ikke umulig. Uansett finner jeg det merkelig at TV2 så åpenbart går inn for å få oss ti lå tro at det ikke er Lasse. Hvorfor skulle de gjøre det, om det ikke er Lasse? For å "finte" de av oss som tenker slik jeg gir uttrykk for å gjøre her, altså en slags "dobbelfinte"? Ikke umulig det heller, naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Torpet er noe gøy etter Lasse begynte å oppføre seg jævlig mot de andre. Selv om det er et TV-program er det ekte mennesker med følelser han gjør sånne ting mot.

Anonymkode: 3ab96...f26

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes ikke Torpet er noe gøy etter Lasse begynte å oppføre seg jævlig mot de andre. Selv om det er et TV-program er det ekte mennesker med følelser han gjør sånne ting mot.

Anonymkode: 3ab96...f26

Ja, han er bare ufyselig.

Anonymkode: e1a50...a15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...