Gå til innhold

Torpet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

De kattungene er så søte. :ninuskapus: Jeg lo godt når de lekte med garnet til Sølvi, hehe. Jeg elsker det når de viser mye av pusene. Er det finale på Torpet neste uke? Håper Lasse vinner og kommer inn på farmen! Det kan bli moro! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Salka skrev:

De kattungene er så søte. :ninuskapus: Jeg lo godt når de lekte med garnet til Sølvi, hehe. Jeg elsker det når de viser mye av pusene. Er det finale på Torpet neste uke? Håper Lasse vinner og kommer inn på farmen! Det kan bli moro! 

Ja og siste torpet episode er på mandag 19 november, spurte tv2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Winza skrev:

Ja og siste torpet episode er på mandag 19 november, spurte tv2

Kjedelig at det er så få episoder igjen. Men håper vi får se Lasse på farmen. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Winza skrev:

Ja og siste torpet episode er på mandag 19 november, spurte tv2

Betyr det da at Søvi og Lasse er sikret finaleplass? Sølvi er vel immun fra neste tvekamp, og det er jo Charlie sin tur nå, i følge avtalen mellom han, Vidar og Lasse. 

Anonymkode: a144c...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det da at Søvi og Lasse er sikret finaleplass? Sølvi er vel immun fra neste tvekamp, og det er jo Charlie sin tur nå, i følge avtalen mellom han, Vidar og Lasse. 

Anonymkode: a144c...703

Jepp, og den som ryker ut på søndagen blir vel sendt hjem som vanlig og blir den eneste som ikke får vite om torpet da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det da at Søvi og Lasse er sikret finaleplass? Sølvi er vel immun fra neste tvekamp, og det er jo Charlie sin tur nå, i følge avtalen mellom han, Vidar og Lasse. 

Anonymkode: a144c...703

Lasse var klar på at han ikke synes Sølvi var sikker på finale plass, nå som Vidar måte reise hjem 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Apis skrev:

Lasse var klar på at han ikke synes Sølvi var sikker på finale plass, nå som Vidar måte reise hjem 

Hun er immun neste uke så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Apis skrev:

Lasse var klar på at han ikke synes Sølvi var sikker på finale plass, nå som Vidar måte reise hjem 

Ja, fikk med meg at han sa det, men alle har jo vært immune første uka de har vunnet en tvekamp på Torpet. Det må bety at Lasse ikke aner når finalen er? Har Gaute med vilje sagt feil, så han plutselig kan dukke oppe og bare "Finalen på Torpet...startar NO!"

Anonymkode: a144c...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg døde av kommentaren til Lasse «Kjenner ikke til noe allianse. Kjenner jo ikke til verken Per eller Pål der borte» 😂😂

Anonymkode: afd25...b6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir jo en av disse tre som kommer inn da 😅 Lasse, Sølvi og Charlie

Anonymkode: afd25...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir jo en av disse tre som kommer inn da 😅 Lasse, Sølvi og Charlie

Anonymkode: afd25...b6f

Tipper Sølvi. Brenner de to andre på en måte og kommer seg inn på Farmen igjen.

så blir ikke lesbene avslørt og så vinner enten Tonje eller Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, vintage skrev:

Haha, jeg elsker Torpet 😂

Samme 😄 Men hvis de ikke har torpet neste år så vil det bli en nedtur, de har satt lista høyt nå for farmen fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...