Gå til innhold

Torpet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Salka skrev:

Haha, tidenes episode av Torpet! :hoho: jeg lo så tårene trillet! :hoho: 

Jeg så for meg Lasse på rom 513 på Hotel Cæsar som driver gjøn med gjestene 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns faktisk ikke måten de holdt på da Andrea kom inn var noe grei, det er skittent spill. Lasse var nesten 30 år da Andrea ble født, og Sølvi over 30 år. For en patetisk måte å oppføre seg på av voksne folk. Ufint og lavmål å gjøre slikt mot andre mennesker. 

Anonymkode: a144c...703

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg misliker eller elsker Lasse. Husker jeg hata han i sesongen han var med, men håper litt at han kommer med nå for å skape litt drama i den harmoniske gjengen 

Anonymkode: 309a1...cec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns faktisk ikke måten de holdt på da Andrea kom inn var noe grei, det er skittent spill. Lasse var nesten 30 år da Andrea ble født, og Sølvi over 30 år. For en patetisk måte å oppføre seg på av voksne folk. Ufint og lavmål å gjøre slikt mot andre mennesker. 

Anonymkode: a144c...703

De bare tullet, det skal mer til å jage vekk en motivert deltaker. Andrea hadde nok veldig lyst å reise hjem uansett 

Anonymkode: cecac...82e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns faktisk ikke måten de holdt på da Andrea kom inn var noe grei, det er skittent spill. Lasse var nesten 30 år da Andrea ble født, og Sølvi over 30 år. For en patetisk måte å oppføre seg på av voksne folk. Ufint og lavmål å gjøre slikt mot andre mennesker. 

Anonymkode: a144c...703

Veldig enig med deg. 

Anonymkode: e1a50...a15

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er skikkelig idiotisk at de har lov å holde på sånn som de gjør der inne på Torpet. Syns at alle som kommer inn der skal ha samme mulighet som de andre og ikke vil hjem pga.at noen lyver til dem. Denne oppførselen til spesielt Lasse,burde TV2 nektet. Såååå barnslig og urettferdig ovenfor de som kommer inn!!!!

Anonymkode: b6906...8e9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Syns det er skikkelig idiotisk at de har lov å holde på sånn som de gjør der inne på Torpet. Syns at alle som kommer inn der skal ha samme mulighet som de andre og ikke vil hjem pga.at noen lyver til dem. Denne oppførselen til spesielt Lasse,burde TV2 nektet. Såååå barnslig og urettferdig ovenfor de som kommer inn!!!!

Anonymkode: b6906...8e9

De holder på alle 3 så, ro deg ned

Anonymkode: cecac...82e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er skikkelig idiotisk at de har lov å holde på sånn som de gjør der inne på Torpet. Syns at alle som kommer inn der skal ha samme mulighet som de andre og ikke vil hjem pga.at noen lyver til dem. Denne oppførselen til spesielt Lasse,burde TV2 nektet. Såååå barnslig og urettferdig ovenfor de som kommer inn!!!!

Anonymkode: b6906...8e9

Helt enig. Det er feigt spilt

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sitronmelis skrev:

Helt enig. Det er feigt spilt

Det er humor

Anonymkode: cecac...82e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er humor

Anonymkode: cecac...82e

Jeg ser ikke humoren i hvordan de driver på der inne. Det er rett og slett ubehagelig å se på.

Vurderer å slutte helt å se på denne dritten de holder på med. Forstår ikke, som andre her, at de får lov å drive på som de gjør.

 

Anonymkode: e1a50...a15

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke humoren i hvordan de driver på der inne. Det er rett og slett ubehagelig å se på.

Vurderer å slutte helt å se på denne dritten de holder på med. Forstår ikke, som andre her, at de får lov å drive på som de gjør.

 

Anonymkode: e1a50...a15

😂

Anonymkode: cecac...82e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes dagens episode var usmakelig.

Anonymkode: b0c19...c60

Den var morsom 😹😹😹

Anonymkode: cecac...82e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er humor

Anonymkode: cecac...82e

Det der er jo ikke humor - humor hadde vært om de hadde holdt på slik litt først, hadde det litt moro en stund, men så sagt de bare tulla og så fortsatt på vanlig måte. Det der var feigt og skittent spill, alle skulle fått samme mulighet til å få bli med videre.

Anonymkode: f5b3a...9db

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det der var usmakelig. Skjønner godt at Andrea syntes det der var ubehagelig, hadde nok også trukket meg om jeg havnet i den der situasjonen. Det er feigt spill, lurer på hvorfor TV2 lar de holde på sånn der. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg misliker eller elsker Lasse. Husker jeg hata han i sesongen han var med, men håper litt at han kommer med nå for å skape litt drama i den harmoniske gjengen 

Anonymkode: 309a1...cec

Jeg har gått fra å mislike til å digge han skikkelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan noen forklare i korte trekk hva som skjedde med Andrea ? Har ikke mulighet og se torpet 🙁

Anonymkode: 7d0b3...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes dagens episode var usmakelig.

Anonymkode: b0c19...c60

Dere tar dette altfor alvorlig 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare i korte trekk hva som skjedde med Andrea ? Har ikke mulighet og se torpet 🙁

Anonymkode: 7d0b3...516

Lasse fremsto som en sjef som bare kunne banke koppen i bordet, så løp Sølvi og Charlie og hentet kaffe til han. Samt at de sa at de ikke hadde mat, og at Andrea måtte sove for seg selv 😂

Anonymkode: 1dad0...88d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lasse fremsto som en sjef som bare kunne banke koppen i bordet, så løp Sølvi og Charlie og hentet kaffe til han. Samt at de sa at de ikke hadde mat, og at Andrea måtte sove for seg selv 😂

Anonymkode: 1dad0...88d

Takk 😊 oki, så da ble hun skremt hjem altså? 

Anonymkode: 7d0b3...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...