Gå til innhold

Torpet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

På 11.11.2018 den 23.13, AnonymBruker skrev:

Syns det er skikkelig idiotisk at de har lov å holde på sånn som de gjør der inne på Torpet. Syns at alle som kommer inn der skal ha samme mulighet som de andre og ikke vil hjem pga.at noen lyver til dem. Denne oppførselen til spesielt Lasse,burde TV2 nektet. Såååå barnslig og urettferdig ovenfor de som kommer inn!!!!

Anonymkode: b6906...8e9

Mye som er urettferdig og barnslig på farmen også, men så lenge det ikke strider mot reglementet der inne så kan de jo ikke ta dem for noe som helst:) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såklart går Sumoen min ut i dag 😓 Gidder ikke å kjøpe nytt nå som finalen er på søndag, så da må dere beskrive episodene i detalj for meg, haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det ikke Torpet i dag? 

Anonymkode: a144c...703

Vet ikke :(  Skulle så gjerne ønske at episodene varte lenger også. I og med at det kun sendes på sumo, så har dem jo ikke noen tidsbegrensning, sånn egentlig. Og materiale til episodene burde ikke være noe problem :P

Anonymkode: 39c66...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer noen fra Torpet over til Farmen-gården denne uken, eller iløpet av neste uke?  

Deltakeren som forsvinner fra Farmen denne uken, forsvinner hun fra hele opplegget for godt? Eller er det fremdeles mulig å komme inn igjen på Farmen via Torpet? :P                          

Anonymkode: f2dd7...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel være finale på Torpet på fredag, og deltakeren som vinner kommer inn på Farmen på mandag. Uvisst hva som skjer med den neste som ryker fra Farmen, det har det ikke blitt sagt noe om. 

Anonymkode: a144c...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvem er igjen på torpet nå? 

Anonymkode: 53c2b...73c

Charlie, Lasse og Sølvi.

De var på markedet i går. Det var kjempemorsomt.

Anonymkode: e1a50...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Charlie, Lasse og Sølvi.

 De var på markedet i går. Det var kjempemorsomt.

 Anonymkode: e1a50...a15

En av de lesbiske på Farmen fortalte vel om dette "hemmelige forholdet" sitt til Sølvi? Eller til en eller annen deltaker som nettopp hadde røket ut fra Farmen. Så hele gjengen på Torpet vet om dette nå, og kan røpe denne "hemmeligheten" så snart de kommer inn på Farmen-gården? 

Eller er det INGEN av Torpet-deltakerne som vet om denne hemmeligheten nå? :klo:  

Anonymkode: f2dd7...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle på Torpet vet at Tonje og Lene er et par, og de var enige om at den som kommer inn på Farmen skal avsløre det.

Anonymkode: a144c...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En av de lesbiske på Farmen fortalte vel om dette "hemmelige forholdet" sitt til Sølvi? Eller til en eller annen deltaker som nettopp hadde røket ut fra Farmen. Så hele gjengen på Torpet vet om dette nå, og kan røpe denne "hemmeligheten" så snart de kommer inn på Farmen-gården? 

Eller er det INGEN av Torpet-deltakerne som vet om denne hemmeligheten nå? :klo:  

Anonymkode: f2dd7...7a3

Sølvi fortalte det til Lasse og Charlie, så de på Torpet vet.

Anonymkode: afd25...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke fordra Lasse. Han er så kvalm at jeg sitter i sofaen og blir så provosert! Jeg tåler egentlig ikke å se torpet ene og alene pga han. For et kvalmt og usympatisk menneske han er! 

Og hver gang han sier CHECK får jeg lyst til å gå gjennom ruta og spytte på fyren. 

Håper inderlig ikke han vinner noe som helst, han er en feig dritt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Elektra skrev:

Jeg kan virkelig ikke fordra Lasse. Han er så kvalm at jeg sitter i sofaen og blir så provosert! Jeg tåler egentlig ikke å se torpet ene og alene pga han. For et kvalmt og usympatisk menneske han er! 

Og hver gang han sier CHECK får jeg lyst til å gå gjennom ruta og spytte på fyren. 

Håper inderlig ikke han vinner noe som helst, han er en feig dritt. 

Det var da voldsomt til sterke følelser for en som er med i et realityprogram på TV 😂

Anonymkode: 1dad0...88d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Elektra skrev:

Jeg kan virkelig ikke fordra Lasse. Han er så kvalm at jeg sitter i sofaen og blir så provosert! Jeg tåler egentlig ikke å se torpet ene og alene pga han. For et kvalmt og usympatisk menneske han er! 

Og hver gang han sier CHECK får jeg lyst til å gå gjennom ruta og spytte på fyren. 

Håper inderlig ikke han vinner noe som helst, han er en feig dritt. 

Heller han ganger hundre enn en viss manipulerende bimbo. 

Anonymkode: d3f2a...888

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var da voldsomt til sterke følelser for en som er med i et realityprogram på TV 😂

Anonymkode: 1dad0...88d

Jeg vet! Blir altfor engasjert, kan ikke se på det vettu 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Elektra skrev:

Jeg kan virkelig ikke fordra Lasse. Han er så kvalm at jeg sitter i sofaen og blir så provosert! Jeg tåler egentlig ikke å se torpet ene og alene pga han. For et kvalmt og usympatisk menneske han er! 

Og hver gang han sier CHECK får jeg lyst til å gå gjennom ruta og spytte på fyren. 

Håper inderlig ikke han vinner noe som helst, han er en feig dritt. 

Jeg har det på samme måte 😂 Lyst å hive telefonen min på han, gjennom tvn 😂 Håper han ikke vinner noe som helst. 

Anonymkode: 10576...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det på samme måte 😂 Lyst å hive telefonen min på han, gjennom tvn 😂 Håper han ikke vinner noe som helst. 

Anonymkode: 10576...66f

Ser for meg en støttegruppe dersom han vinner og når han vinner så bare: CHECK! 

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2018 den 11.39, AnonymBruker skrev:

.....var nok litt mer enn dette som skjedde. Lasse sa klart og tydeligst der inne var det han som var sjefen og alle skulle høre på han. Han hadde også ordnet hyssing til en gammel gyngestol og balje som han skulle bevege på etterhvert,slik at Andrea skulle tro det spøkte der. (Lasse skulle ha hyssingen fra stolen,gjennom nøkkelhullet og inn på et annet rom der han skulle stå og dra i den). Alt dette for å prøve å få Andrea til å frivillig dra hjem fra Torpet. Usmakelig syns jeg!!!

Anonymkode: b6906...8e9

Er hun så dum at hun tror på det spøker, så er det like greit hun drar hjem 😂

Anonymkode: 29c5c...705

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Elektra skrev:

Jeg kan virkelig ikke fordra Lasse. Han er så kvalm at jeg sitter i sofaen og blir så provosert! Jeg tåler egentlig ikke å se torpet ene og alene pga han. For et kvalmt og usympatisk menneske han er! 

Og hver gang han sier CHECK får jeg lyst til å gå gjennom ruta og spytte på fyren. 

Håper inderlig ikke han vinner noe som helst, han er en feig dritt. 

For noe tull. Lasse er en bra fyr, og en av de mest underholdende personene i Farmen-historien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hamhamham skrev:

For noe tull. Lasse er en bra fyr, og en av de mest underholdende personene i Farmen-historien.

Du skal fortelle meg at mine følelser, meninger og tanker er tull? 

Skjønner godt hvorfor du liker han. 👍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...