Gå til innhold

Dama går med cameltoe på jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke sikkert hun har lagt merke til det selv. Det går kanskje an tullespørre seg litt fram, for å finne ut om hun vet/ikke vet det selv. Du må jo bare respektere det, hvis hun synes det er greit selv. Men det er jo lov å si at du synes det er penest uten. 

Anonymkode: cebfc...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, frujeans said:

Jeg må kjøpe den liten fordi jeg har ganske tynne bein.Er det litt løs så må jeg i hvert fall dra den opp for å få rumpe i den. Jeg bruker mange forskjellige merker og det er det samme med alle merkene. Hvem liker ikke litt oppmerksomhet?

Jeg har tynne bein selv, samt en god sprettrumpe, klarer likevel å finne busker som passer. Du lager bare unsklydlinger, det er ikke derfor du drar den opp. 

Billig oppmerksomhet gjør 0 for meg, hvilken som helst jente kan kle seg slutty og seksuell oppmerksomhet fra menn. Det betyr ikke at man faktisk ser bra ut, men at menn tenker sex når de ser en. Jeg vil heller ha oppmerksomhet fordi jeg faktisk er verdt oppmerksomheten uten å måtte bruke billige triks, men det er vel bare meg da 😊 

Om jeg måtte kle meg som en slut for at menn skulle se på meg, så hadde det jo betydd at jeg ikke var bra nok uten disse billige triksene.

Anonymkode: e8876...f79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har tynne bein selv, samt en god sprettrumpe, klarer likevel å finne busker som passer. Du lager bare unsklydlinger, det er ikke derfor du drar den opp. 

Billig oppmerksomhet gjør 0 for meg, hvilken som helst jente kan kle seg slutty og seksuell oppmerksomhet fra menn. Det betyr ikke at man faktisk ser bra ut, men at menn tenker sex når de ser en. Jeg vil heller ha oppmerksomhet fordi jeg faktisk er verdt oppmerksomheten uten å måtte bruke billige triks, men det er vel bare meg da 😊 

Om jeg måtte kle meg som en slut for at menn skulle se på meg, så hadde det jo betydd at jeg ikke var bra nok uten disse billige triksene.

Anonymkode: e8876...f79

Jeg lager kanskje unnskyldninger. Jeg skal innrømme at jeg drar den opp fordi jeg liker følelsen og oppmerksomheten. Kanskje det er billig oppmerksomhet, men jeg liker det i hvert fall og om jeg er ei slut av den grunn så ok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, frujeans said:

Jeg lager kanskje unnskyldninger. Jeg skal innrømme at jeg drar den opp fordi jeg liker følelsen og oppmerksomheten. Kanskje det er billig oppmerksomhet, men jeg liker det i hvert fall og om jeg er ei slut av den grunn så ok.

Kle seg som en slut  Å være en slut 

Så nei, kaller deg ikke det, men de fleste hadde nok hatt godt av å se sin egen verdi som noe større enn hvor mye seksuell oppmerksomhet de klarer å få. 

Anonymkode: e8876...f79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Kle seg som en slut  Å være en slut 

Så nei, kaller deg ikke det, men de fleste hadde nok hatt godt av å se sin egen verdi som noe større enn hvor mye seksuell oppmerksomhet de klarer å få. 

Anonymkode: e8876...f79

Det er sikkert mange som synes jeg er billig eller mener at jeg er ei slut. Det får de bare mene. Jeg fortsette å dra buksa opp i rumpa og trives med cameltoen min uansett. Jeg måler kanskje verdien min opp mit hvor mange menn som viser interesse, sånn er jeg bare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vanlig jobb, nei. Men på et eller annet fjernt kurs, med folk jeg ikke kjenner ... hehe, why not? Gjennom årene har det nok vært noen episoder med sånt, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Hunmedham said:

På vanlig jobb, nei. Men på et eller annet fjernt kurs, med folk jeg ikke kjenner ... hehe, why not? Gjennom årene har det nok vært noen episoder med sånt, ja.

Jeg har det hele tida jeg, det er bare sånn jeg går kledd... why not? ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2020 den 12.33, Mysticgirl skrev:

Nei, om du ser hva jeg har skrevet i tråden, så har jeg ikke misforstått noe. Det er forskjell på å gå i vanlige bukser der cameltoen vises, enn der du bevisst drar buksen opp og fremhever kjønnet på en vulgær måte.

Rart at det kun er vulgære mennesker med mangel på sosial kompetanse som "tilfeldigvis" går rundt å viser fitta gjennom klærne. Gjerne navere. Hvor ofte ser man en høyt utdannet kvinne med fast jobb, i fast forhold med livet på stell, går rundt med fitta på vifft? Nei nettopp, nesten aldri. 

Anonymkode: e1823...983

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Rart at det kun er vulgære mennesker med mangel på sosial kompetanse som "tilfeldigvis" går rundt å viser fitta gjennom klærne. Gjerne navere. Hvor ofte ser man en høyt utdannet kvinne med fast jobb, i fast forhold med livet på stell, går rundt med fitta på vifft? Nei nettopp, nesten aldri. 

Anonymkode: e1823...983

Snakk om å sette folk i bås. Jeg naver ikke og har aldri gjort det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, frujeans said:

Jeg har det hele tida jeg, det er bare sånn jeg går kledd... why not? ;) 

Hvordan går du kledd egentlig?

Anonymkode: 14de6...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan går du kledd egentlig?

Anonymkode: 14de6...530

Jeg kler meg vel som alle andre. Jeg går i trange jeans som jeg drar opp i rumpa og får cameltoe av det. Jeg liker nok å kle meg mer utfordrende enn mange andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, frujeans skrev:

Snakk om å sette folk i bås. Jeg naver ikke og har aldri gjort det. 

Ingen normalt oppegående mennesker går offentlig med cameltoe. Normalt oppegående mennesker skjønner at man ikke skal gå slik. I en normal hverdag vaser du rundt å viser fitta på jobb, viser den frem til familie, venner, barn og ungdommer, arbeidsgiver, butikkansatte. Hvis du ikke naver håper jeg ikke du jobber med mennesker. De fleste har faktisk ikke interesse av å se fitta di, mulig du får oppmerksomhet fra kåte menn som vil knulle deg, men vil de noe mer? Vil de ha en kvinne som bevisst går slik? Nei, sannsynligvis ikke. På samme måte som at de fleste kvinner ikke har interesse for at menn går rundt i stramme bukser/tights og tydelig viser penis.

Anonymkode: e1823...983

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen normalt oppegående mennesker går offentlig med cameltoe. Normalt oppegående mennesker skjønner at man ikke skal gå slik. I en normal hverdag vaser du rundt å viser fitta på jobb, viser den frem til familie, venner, barn og ungdommer, arbeidsgiver, butikkansatte. Hvis du ikke naver håper jeg ikke du jobber med mennesker. De fleste har faktisk ikke interesse av å se fitta di, mulig du får oppmerksomhet fra kåte menn som vil knulle deg, men vil de noe mer? Vil de ha en kvinne som bevisst går slik? Nei, sannsynligvis ikke. På samme måte som at de fleste kvinner ikke har interesse for at menn går rundt i stramme bukser/tights og tydelig viser penis.

Anonymkode: e1823...983

Så er jeg ikke et normalt oppegående menneske. Normal ønsker jeg ikke å være heller, gud så kjedelig. Jeg får oppmerksomhet fra kåte menn og det er mange som vil ha et forhold med meg. Kanskje det er vanskelig for deg å forstå at noen menn vil ha ei kvinne som meg som går bevisst slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke at det har noe som helst med denne tråden å gjøre, men jeg går faktisk rundt med en svær kamel-tann i lommeboka (er hull i den så jeg kan bære den som smykke om jeg vil), var en gave fra en jeg møtte på reise. Jeg må vel si "heller en kamel-tann i lommeboka enn camel-toe på..." øhh ja jeg trenger vel ikke utdype ;)

Anonymkode: b91c5...a5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker said:

ikke at det har noe som helst med denne tråden å gjøre, men jeg går faktisk rundt med en svær kamel-tann i lommeboka (er hull i den så jeg kan bære den som smykke om jeg vil), var en gave fra en jeg møtte på reise. Jeg må vel si "heller en kamel-tann i lommeboka enn camel-toe på..." øhh ja jeg trenger vel ikke utdype ;)

Anonymkode: b91c5...a5f

 

WIN_20200227_21_27_15_Pro.jpg

WIN_20200227_21_27_27_Pro.jpg

Anonymkode: b91c5...a5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig å se hvor mange av disse innleggene som faktisk er sannferdige. Misstenker at enkelte av damene her som elsker å vise frem, og mennene med damer som elsker å gjøre det, ikke er noen av delene 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange som skryter på seg både det ene og det andre. Men jeg ser faktisk en og annen cameltoe. Så en helt nydelig en for et par uker siden. Det er helheten som teller. Skal du først være litt frekk så må du også ha litt stil for å holde inntrykket oppe. Har du ingen stil trekker en cameltoe deg bare enda lenger ned. 

Anonymkode: 177d1...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nok mange som skryter på seg både det ene og det andre. Men jeg ser faktisk en og annen cameltoe. Så en helt nydelig en for et par uker siden. Det er helheten som teller. Skal du først være litt frekk så må du også ha litt stil for å holde inntrykket oppe. Har du ingen stil trekker en cameltoe deg bare enda lenger ned. 

Anonymkode: 177d1...d0a

Jeg tror jeg har en stil som passer bra med at jeg går med cameltoe ;) Men alle har jo litt forskjellig smak selvsagt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...