Gå til innhold

Dama går med cameltoe på jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syntes det bare er flott jeg, mye bedre at buksa sitter godt på enn at den gir en løs sæggete hengeræv

Anonymkode: 8c36f...e80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.9.2018 den 19.10, AnonymBruker skrev:

Det er helt vanlig for kvinnfolk å få «cameltoe» skjerp deg!!! 

Anonymkode: 02bb4...f2c

Nei, det er faktisk et valg man tar når man tar på tettsittende bukser for å fremheve underlivet !

Anonymkode: 6bc0f...d22

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 1.33, AnonymBruker skrev:

Det hender jeg får camel toe i jeans og andre bukser (som passer fint). Har bollemus. Det har ikke falt meg inn å skamme meg for det, og jeg kommer ikke til å begynne med det nå heller. Kroppen min er slik kroppen min er.

Anonymkode: 9a941...3cf

Det går an å kle seg anstendig uten at buksene gir henge ræv. Synes bare at det er vulgært å "blotte" underlivet sitt for andre. Da er buksene alt for trange i skrittet. Det finnes utrolig mange fine bukser som sitter veldig pent uten å være trange eller å vise kløften i skrittet....

Anonymkode: 6bc0f...d22

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil på generelt grunnlag, og en særlig  tanke til de som hetser TS og sier han ikke har noe med dette, oppfordre alle til å ordne seg en heidundrende cameltoe på jobben på mandag i solidaritet med dama til ts. Egentlig bør mandag bil CT-dagen på jobb! 😎

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er faktisk et valg man tar når man tar på tettsittende bukser for å fremheve underlivet !

Anonymkode: 6bc0f...d22

Å hjelpe meg. Går det an? Man kan få det selv med vide bukser også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Tiuren said:

Jeg vil på generelt grunnlag, og en særlig  tanke til de som hetser TS og sier han ikke har noe med dette, oppfordre alle til å ordne seg en heidundrende cameltoe på jobben på mandag i solidaritet med dama til ts. Egentlig bør mandag bil CT-dagen på jobb! 😎

Støtter den😎

Anonymkode: 8c36f...e80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameltoe lager man selv. Jeg får også cameltoe om jeg velger ei bukse med lavt liv og og drar den langt opp på magen. Men synes ikke selv det er særlig behagelig og litt upassende. Jeg velger heller en bukse med høyere liv som sitter like fint på rumpa uten at man trenger å dra buksa langt opp i sprekken. 

Anonymkode: 3f342...81a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen min drar også buksen langt opp i musen og rumpen. Hun har en digg rumpe da og bryr seg ikke om hele musen er på utstilling. Jævlig mange menn som stirrer på henne når vi er på ute eller på butikken. Hun går sånn på jobb også.

Anonymkode: 347a5...d82

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2019 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Det går an å kle seg anstendig uten at buksene gir henge ræv. Synes bare at det er vulgært å "blotte" underlivet sitt for andre. Da er buksene alt for trange i skrittet. Det finnes utrolig mange fine bukser som sitter veldig pent uten å være trange eller å vise kløften i skrittet....

Anonymkode: 6bc0f...d22

Mhm, hva skal menn si da, når det aller hotteste på motefronten er skinny jeans - skal de bare kappe den av? Det er jo ufint og vulgært å blotte underlivet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Vera skrev:

Jeje, bedre med en tå i buksa, enn en bukse i tåa. 

😂😂 I noen bukser får hu mer en bukse i tåa enn ei tå i buksa 😉

Anonymkode: 347a5...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂 I noen bukser får hu mer en bukse i tåa enn ei tå i buksa 😉

Anonymkode: 347a5...d82

:P Men tåa må jo også få bukse, selv om hun har bukse i tåa, tåa kan ikke være bukseløs..da ville det blitt rabalder da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Vera skrev:

:P Men tåa må jo også få bukse, selv om hun har bukse i tåa, tåa kan ikke være bukseløs..da ville det blitt rabalder da. 

Ikke sant... skjer vel mest i shorts 😉😂

Anonymkode: 347a5...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tilhenger av en liten cameltoe, men her gjelder mer enn noen gang ordtaket "less is more", det kan lett bli for mye.

Dette er fint synes jeg:

 

658ff665efac361d3fdcb5ed998196f3.1.jpg.60c34735313bd521c9855fa95b9534a2.jpg

Anonymkode: 177d1...d0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er tilhenger av en liten cameltoe, men her gjelder mer enn noen gang ordtaket "less is more", det kan lett bli for mye.

Dette er fint synes jeg:

 

658ff665efac361d3fdcb5ed998196f3.1.jpg.60c34735313bd521c9855fa95b9534a2.jpg

Anonymkode: 177d1...d0a

Det kan av og til bli for mye, og i noen bukser får hu ei ganske dyp tå. Men i treningstights er den alltid godt synlig.

Anonymkode: 347a5...d82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Vera skrev:

Mhm, hva skal menn si da, når det aller hotteste på motefronten er skinny jeans - skal de bare kappe den av? Det er jo ufint og vulgært å blotte underlivet sitt.

Det er like ille med menn...har sett unge menn i trange trenings bukser hvor omtrent hele stasen deres var synlig og det så ut som et stort blikkfang når de kom ut fra treningstudioet...utrolig pinlig. 

Anonymkode: 6bc0f...d22

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si huff til å gå slik på jobb, må i så fall være kledd litt pent, men på fritiden, i joggebukse, treningstøy eller i bikini, er det skikkelig hot! Jeans passer ikke særlig, blir for mye eksosrype.

Anonymkode: 177d1...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker om kleskoden er at det er lov å vise underliv på jobb, så er det også lov å vise pikk og pung. Likt skal være likt. Og også gjerne kjempekløft og rumpe sprekk. Når man har det mest private på utstilling så er alt annet innafor. 

Anonymkode: c6b25...c0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Hva så? De fleste må da tåle å se det. Kvinner går med cameltoe og menn går med bul. Helt normalt😂Hva mener du hun skal gjøre da? Gå med skjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...