Gå til innhold

Dama går med cameltoe på jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å buhu, så krenka da. Kom igjen: cameltoe er nasty og vulgært! Menn hadde da også fått massive reaksjoner om de møtte opp i treningstights på jobben som satt som klister på utstyret deres, og de hadde seriøst mistet jobben i et kvinnedominert yrke av sånne stunt på dagen. Jeg er kvinne, så tankene til ts er virkelig ikke forbeholdt sjalu kjærester. 

Anonymkode: a7742...9d0

At du er kvinne kom ikke som noe sjokk for å si det sånn, det du skrev var 100% typisk kvinne å si. 

Det er mange som har cameltoe som ikke kan noe for det, og du mener de skal skjemme seg over hvordan de ser ut. 
Dette er ikke nødvendigvis snakk om noen som bruker strl xs og drar buksa så langt oppi fitta så mulig, det kan være helt normale jeans der man får cameltoe. Eller bør vi som får cameltoe kun bruke vide bukser?

Endret av Emblja
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seff blir hun forbanna når du konfronterer om noe som er sant, alt er planlagt i hennes verden. Mannfolk skal sikle etter det, er mer hjelpsomme og hun vil alltid bli jaktet på. 

Hun har ingen respekt for deg, og er klar for at en som er bedre enn deg skal dukke opp.

 

De elsker all oppmerksomheten de kan få, å har gjerne faste som aldri sladrer for selve rushet av å ha noen andre bak ryggen din.

Anonymkode: 5f6b8...a42

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt vanlig for kvinnfolk å få «cameltoe» skjerp deg!!! 

Anonymkode: 02bb4...f2c

Da er buksene for trange!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mystic woman said:

Da er buksene for trange!

Nei det trenger de ikke være

Anonymkode: 8c36f...e80

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg får camel toe i jeans og andre bukser (som passer fint). Har bollemus. Det har ikke falt meg inn å skamme meg for det, og jeg kommer ikke til å begynne med det nå heller. Kroppen min er slik kroppen min er.

Anonymkode: 9a941...3cf

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig så mange at dette er helt normalt å gå med? I mitt hode er det relativt unormalt, og en anelse vulgært, å gå å "vise frem" kjønnsorganet sitt for andre på jobb, uavhengig av kjønn. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, herzeleid skrev:

Synes virkelig så mange at dette er helt normalt å gå med? I mitt hode er det relativt unormalt, og en anelse vulgært, å gå å "vise frem" kjønnsorganet sitt for andre på jobb, uavhengig av kjønn. 

Aner ikke, men det jammen ikke ofte man ser cameltoe ute og omkring. 

Anonymkode: b4b4d...a87

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi gjør det samme. Hun går alltid med kameltå men det er fordi hun drar buksa langt opp. Jeg spurte henne om hun var klar over det. Jeg fikk bare til svar at hun selvsagt var klar over det. Hun likte det. Så enkelt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
24 minutter siden, herzeleid said:

Synes virkelig så mange at dette er helt normalt å gå med? I mitt hode er det relativt unormalt, og en anelse vulgært, å gå å "vise frem" kjønnsorganet sitt for andre på jobb, uavhengig av kjønn. 

For normale folk er dette opplagt. KG er ikke representativt. Mye trashy folk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, GiftMann38 skrev:

For normale folk er dette opplagt. KG er ikke representativt. Mye trashy folk her.

Dama mi kan være litt trashy men jeg synes det bare er sexy. Jeg var ikke helt forberedt på svaret hennes. Det gjør meg ikke noe at hun viser frem cameltoe på jobben egentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Det er helt vanlig for kvinnfolk å få «cameltoe» skjerp deg!!! 

Anonymkode: 02bb4...f2c

Da er det vel helt vanlig for menn å gå med stiv kølle på jobb da ;)

Anonymkode: 692d3...89d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er det vel helt vanlig for menn å gå med stiv kølle på jobb da ;)

Anonymkode: 692d3...89d

:klo:

Anonymkode: bd00e...3aa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

Lurer på hvor lang tid det hadde tatt før jeg var arbeidsledig dersom jeg insisterte på å gå sånn på jobben:

the-22-most-horrifying-cases-of-male-cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Lurer på hvor lang tid det hadde tatt før jeg var arbeidsledig dersom jeg insisterte på å gå sånn på jobben:

the-22-most-horrifying-cases-of-male-cam

Haha. Jeg tror ikke dama mi har fått beskjed om at det er upassende at hun går kledd sånn som hun gjør. Sjefen er mann så det kan være noe med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel heller hvorfor TS blir ukomfortabel av dette? Har han eierskap til partnerens kjønn, tro?

Anonymkode: 88442...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er vel heller hvorfor TS blir ukomfortabel av dette? Har han eierskap til partnerens kjønn, tro?

Anonymkode: 88442...ae4

Sukk, for en problemstilling. 

Anonymkode: 2661f...999

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en kameltå?

Anonymkode: 62597...f43

 
Kameltå
 
Kameltå er et uttrykk som betegner konturen av de ytre kjønnsleppene og kløften imellom når de blir tydelig synlige utenpå buksene som en kvinne bærer. Uttrykket stammer fra nyere amerikansk kultur. Wikipedia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Gjerrigknark said:

Herregud. Cameltoe er så tacky. Be henne gå med truseinnlegg.

problem solved.

Min erfaring er at det faktisk blir verre med truseinnlegg. Innlegget former seg også etter underlivet, og det ser enda "voldsommere" ut.

Anonymkode: 71a8b...299

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...