Gå til innhold

Dama går med cameltoe på jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 10.2.2020 den 16.55, AnonymBruker skrev:

Akkurat! Vi gjør ikke det. Og derfor blir det ubehagelig for ts som vet at menns øyner trekkes mot et kvinnekjønn som fremheves.

Anonymkode: af893...b58

Blir vel litt ubehagelig for deg også om det er mora di eller datteren som går kledd sånn? Hva med tolvåringen til naboen? Sjefen din på 63? 

Innlegget ditt er egentlig et typisk eksempel på hvordan menn bare ser én kategori kvinner.

Anonymkode: d4036...972

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ALDRI godtatt at kona mi gjorde dette.

Har sagt det til henne et par ganger, når hun har kjøpt lite flatterende plagg. De har hun selvsagt sluttet å gå med. Hun er helt enig i at det ikke passer seg, og er dritflaut.

Anonymkode: 3787c...2c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville ALDRI godtatt at kona mi gjorde dette.

Har sagt det til henne et par ganger, når hun har kjøpt lite flatterende plagg. De har hun selvsagt sluttet å gå med. Hun er helt enig i at det ikke passer seg, og er dritflaut.

Anonymkode: 3787c...2c6

Forstår ikke hvorfor det er så flaut. Det er bare en kroppsdel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Mysticgirl said:

Ja nå tenker jeg ikke på de som bevisst drar buksen langt opp og fremhever cameltoen, men at den bare vises i tights eller andre bukser du går i. Det er jo en naturlig del på kvinnen som ingen bør skjemmes over. Akkurat som en brystvorte :) 

Jeg synes ofte jeans sitter mye penere på rumpa om den dras litt opp, da blir det gjerne cameltoe av det også. Men ser ikke helt problemet med det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får cameltoe uansett hva jeg har på meg av bukser, bortsett fra jobbebukser som er alt for store, samt skjørt og kjole seff. Skal jeg slutte å gå i bukse da fordi andre blitt støtt av hvordan mitt underliv er formet? Lol nope, sorry 😂 Jeg har både truse og bukse utenpå, hvis det plager deg - se en annen vei :)

Anonymkode: cce39...d7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ALDRI godtatt at kona mi gjorde dette.

Har sagt det til henne et par ganger, når hun har kjøpt lite flatterende plagg. De har hun selvsagt sluttet å gå med. Hun er helt enig i at det ikke passer seg, og er dritflaut.

Anonymkode: 3787c...2c6

Ja bare fortsette å fortelle kona di at hun bør skjemmes over kroppsdelene sine!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, frujeans said:

Jeg synes ofte jeans sitter mye penere på rumpa om den dras litt opp, da blir det gjerne cameltoe av det også. Men ser ikke helt problemet med det.

Helt enig😍

Anonymkode: 8c36f...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Mysticgirl said:

Ja bare fortsette å fortelle kona di at hun bør skjemmes over kroppsdelene sine!

Du har misforstått totalt.

Anonymkode: 3787c...2c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen menn kaller en ct lite flatterende, ingen menn på kg. Sammenlignet med hva menn kan vise fram er ct ingen ting. En liten sprekk er mye mer estetisk enn to kuler og en bøyd snake. 

Anonymkode: 177d1...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har misforstått totalt.

Anonymkode: 3787c...2c6

Nei, om du ser hva jeg har skrevet i tråden, så har jeg ikke misforstått noe. Det er forskjell på å gå i vanlige bukser der cameltoen vises, enn der du bevisst drar buksen opp og fremhever kjønnet på en vulgær måte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en forskjell, ja. Men begge deler er stygt, flaut, og upassende på en arbeidsplass.

Er som om jeg skulle gått rundt på kontoret med pungen hengende ut av buksesmekken.

Anonymkode: 3787c...2c6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er en forskjell, ja. Men begge deler er stygt, flaut, og upassende på en arbeidsplass.

Er som om jeg skulle gått rundt på kontoret med pungen hengende ut av buksesmekken.

Anonymkode: 3787c...2c6

Det er jo ikke det samme. Fitta henger ikke utenfor, det er bare formene av fitta du kan se.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Mysticgirl said:

Nei, om du ser hva jeg har skrevet i tråden, så har jeg ikke misforstått noe. Det er forskjell på å gå i vanlige bukser der cameltoen vises, enn der du bevisst drar buksen opp og fremhever kjønnet på en vulgær måte.

jeg drar buksa bevisst opp for å vise frem kameltåen min. det er ikke vulgært.

Anonymkode: da5b2...511

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

det er ikke vulgært.

Hvordan kan du mene at det ikke er vulgært? 😱

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeneXCII said:

Hvordan kan du mene at det ikke er vulgært? 😱

Jeg synes heller ikke det er vulgært. Jeg også drar buksa bevisst opp for å vise litt former. Jeg får mye oppmerksomhet av menn på grunn av det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2020 den 19.26, frujeans skrev:

Jeg synes ofte jeans sitter mye penere på rumpa om den dras litt opp, da blir det gjerne cameltoe av det også. Men ser ikke helt problemet med det.

Er enig der, det er IKKE pent med bukser som sitter slapt og ser ut til å være trukket ned av frykt for at noe skal være synlig. Gjelder både foran og bak. At noe vises både foran og bak er naturlig, og fint. Hvor mye som vises er avhengig av bukse og stoff og anatomi.

Anonymkode: 177d1...d0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, AnonymBruker said:

Er enig der, det er IKKE pent med bukser som sitter slapt og ser ut til å være trukket ned av frykt for at noe skal være synlig. Gjelder både foran og bak. At noe vises både foran og bak er naturlig, og fint. Hvor mye som vises er avhengig av bukse og stoff og anatomi.

Anonymkode: 177d1...d0a

Ikke sant. Jeg synes ikke det er pent når buksa sagger eller når det ser ut som om jeg har en rumpeball. Derfor drar jeg buksa opp slik at sømmen deler rumpa mi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Er enig der, det er IKKE pent med bukser som sitter slapt og ser ut til å være trukket ned av frykt for at noe skal være synlig. Gjelder både foran og bak. At noe vises både foran og bak er naturlig, og fint. Hvor mye som vises er avhengig av bukse og stoff og anatomi.

Anonymkode: 177d1...d0a

Jeg bruker stramme jeans som sitter som støpt på rumpa uten å måtte dra den opp. Å dra opp buksa langt opp i sprekken, både bak og foran, er og blir vulgært samme hvor sexy noen skulle mene det er. 

 

Anonymkode: e8876...f79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, frujeans said:

Ikke sant. Jeg synes ikke det er pent når buksa sagger eller når det ser ut som om jeg har en rumpeball. Derfor drar jeg buksa opp slik at sømmen deler rumpa mi.

Om du får en rumpeball når du bruker jeansen normalt, altså uten å dra den opp som en galing, så er det fordi buksen enten er for stor eller for liten for deg. For stor =ingen form på rumpa. For liten = jeansen presser på rumpe så mye og stoffet blir så strukket at den ikke har mulighet til å forme seg etter kroppen din. Om du hadde kjøpt en jeans i riktig størrelse og riktig fasong for deg hadde den sittet fint uten å dra den unaturlig langt opp. Men du liker å oppmerksomheten du får av å spille på sex da

Anonymkode: e8876...f79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du får en rumpeball når du bruker jeansen normalt, altså uten å dra den opp som en galing, så er det fordi buksen enten er for stor eller for liten for deg. For stor =ingen form på rumpa. For liten = jeansen presser på rumpe så mye og stoffet blir så strukket at den ikke har mulighet til å forme seg etter kroppen din. Om du hadde kjøpt en jeans i riktig størrelse og riktig fasong for deg hadde den sittet fint uten å dra den unaturlig langt opp. Men du liker å oppmerksomheten du får av å spille på sex da

Anonymkode: e8876...f79

Jeg må kjøpe den liten fordi jeg har ganske tynne bein.Er det litt løs så må jeg i hvert fall dra den opp for å få rumpe i den. Jeg bruker mange forskjellige merker og det er det samme med alle merkene. Hvem liker ikke litt oppmerksomhet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...