Gå til innhold

Dama går med cameltoe på jobben

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for avsporinger, diskusjon med seg selv og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.9.2018 den 1.22, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til at kjæresten min til stadighet går med "cameltoe" på jobben. Må legge til at hun jobber i et svært mannsdominert yrke, må innrømme at jeg ikke er særlig komfortabel med dette.

Hvis jeg konfronterer henne blir hun veldig sint.

Må innrømme at jeg er litt frustrert og rådløs, interessant å høre hvordan dere på forumet tenker.

Anonymkode: 92d1d...ed1

Det forteller bare at dama di ikke er så flink til å kle seg. Det har ingenting med sex å gjøre. 

Anonymkode: 323c8...949

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2018 den 1.24, AnonymBruker skrev:

Da regner jeg med hun holder mennene på avstand. Utrolig ekkelt. 

Anonymkode: 6ec0c...8e0

Ja, fryktelig ekkelt gitt......

0_832.jpg

Anonymkode: b9b87...27e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må i så fall gå ganske casual på jobben. Jeg vet ikke hvor mange som jobber i tettsittende joggebusker eller tights.

Jeg hadde en venninne som gikk med joggebukser med synlig cameltoe. Det så ikke veldig classy ut, og det var hun ikke heller. 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
På 1.9.2019 den 10.04, AnonymBruker skrev:

Ja, fryktelig ekkelt gitt......

0_832.jpg

Anonymkode: b9b87...27e

Alt for ung for meg, men vakkert og opphissende selvsagt, men så var det det med timingen da, hun der er neppe på jobb. Det som er vakkert på stranda, kan være bekymringsfullt på en arbeidsplass. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama går alltid med cameltoe på jobben. I går kom hun hjem og hadde gått med en skinnbukse på jobb som gikk langt oppi der. Hun er ganske lav og har store pupper så ingen tvil om at hun får oppmerksomhet på jobb.

Anonymkode: ecb64...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hører kanskje med til historien at hun er blond og har noen lange falske øyevipper også 😂

Anonymkode: ecb64...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
På 27.9.2018 den 17.17, AnonymBruker skrev:

Å buhu, så krenka da. Kom igjen: cameltoe er nasty og vulgært! Menn hadde da også fått massive reaksjoner om de møtte opp i treningstights på jobben som satt som klister på utstyret deres, og de hadde seriøst mistet jobben i et kvinnedominert yrke av sånne stunt på dagen. Jeg er kvinne, så tankene til ts er virkelig ikke forbeholdt sjalu kjærester. 

Anonymkode: a7742...9d0

Takk!! Godt å se noen faktisk har perspektiv! 👍Hilsen mann 38.

Anonymkode: af893...b58

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2018 den 19.43, Yuumi skrev:

At du er kvinne kom ikke som noe sjokk for å si det sånn, det du skrev var 100% typisk kvinne å si. 

Det er mange som har cameltoe som ikke kan noe for det, og du mener de skal skjemme seg over hvordan de ser ut. 
Dette er ikke nødvendigvis snakk om noen som bruker strl xs og drar buksa så langt oppi fitta så mulig, det kan være helt normale jeans der man får cameltoe. Eller bør vi som får cameltoe kun bruke vide bukser?

At du er kvinne selv kom ikke som et sjokk slik du vinkler denne saken, 100% typisk. Var det dømmende nok for deg eller? Om du har så store kjønnslepper at alle bukser du bruker gir deg cameltoe så kan jeg skjønne ditt syn. For de som ikke har sååå store kjønnslepper men likevel ender opp med en saftig tå fra en drøvtygger, så handler det om bevist klesvalg. Eller er det slik at de ikke er i stand til å se hvordan de selv ser ut med buksene på?? Herregud! Det er en trend, og det er kvinner selv som velger hvordan de selv ønsker å bli fremstilt ved å kle seg selv. MEN det dreier seg selvfølgelig ikke om alle kvinner. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2018 den 1.18, AnonymBruker skrev:

Man skal da for pokker ikke trenge å gå med bind eller truseinnlegg bare fordi noen idioter ikke klarer å løfte blikket fra skrittet til en dame. Herregud, for et ikke-problem! Noen får camel toe nesten uansett, andre får det ikke, noen fremprovoserer ei litta tå av ukjente grunner, men hvem faen bryr seg? Skal denne shamingen av kvinnekropp ingen ende ta? Har dere virkelig ikke bedre ting å bry dere om? 

Fy faen dere er patetiske ass

Anonymkode: 9a941...3cf

Ganske patetisk å ikke skjønne det vesentlige problemet i saken. Gjensidig respekt!! Virker som om det er et jævla stort problem å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2018 den 4.03, Perle skrev:

Synes du bør kjøpe et slikt. "bankebrett" heter de.

Alt, absolutt ALT du foretar deg er mer konstruktivt enn slike innlegg som dette. 

banke 2.jpg

Så da valgte du å være mindre konstruktiv selv da skjønner jeg? Folk ass!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2018 den 14.47, AnonymBruker skrev:

-hilsen jente

De færreste menn syntes ikke dette er "utrolig ekkelt".

Anonymkode: 50a20...859

Akkurat! Vi gjør ikke det. Og derfor blir det ubehagelig for ts som vet at menns øyner trekkes mot et kvinnekjønn som fremheves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.9.2018 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Seff blir hun forbanna når du konfronterer om noe som er sant, alt er planlagt i hennes verden. Mannfolk skal sikle etter det, er mer hjelpsomme og hun vil alltid bli jaktet på. 

Hun har ingen respekt for deg, og er klar for at en som er bedre enn deg skal dukke opp.

De elsker all oppmerksomheten de kan få, å har gjerne faste som aldri sladrer for selve rushet av å ha noen andre bak ryggen din.

Anonymkode: 5f6b8...a42

Er faktisk noe sannhet i dette🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 7.34, AnonymBruker skrev:

Aner ikke, men det jammen ikke ofte man ser cameltoe ute og omkring. 

Anonymkode: b4b4d...a87

Må være lokalt fenomen rundt deg det da...cameltoes uber alles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke menn som blir sammen med vulgære jenter som har alt for mye oppmerksomhetsbehov, for så å klage over at de er for vulgære og søker seksuell oppmerksomhet fra alt og alle.

Finn deg en jente som har selvrespekt og ikke spiller på sex i hver minste bevegelse hun gjør :) Om hun har sexy bilder av seg selv på Tinder eller Instagram skjønner du jo allerede hvilken type jente hun er. 

Anonymkode: e8876...f79

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
On 2/10/2020 at 5:50 PM, AnonymBruker said:

Skjønner ikke menn som blir sammen med vulgære jenter som har alt for mye oppmerksomhetsbehov, for så å klage over at de er for vulgære og søker seksuell oppmerksomhet fra alt og alle.

Finn deg en jente som har selvrespekt og ikke spiller på sex i hver minste bevegelse hun gjør :) Om hun har sexy bilder av seg selv på Tinder eller Instagram skjønner du jo allerede hvilken type jente hun er. 

Anonymkode: e8876...f79

Det er jeg helt enig med deg i, men jeg kan ikke forstå hva som er så galt med å ha det og hvorfor det skulle være så vulgært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Vi er skapt med en mus og litt cameltoe har da aldri skadet noen. Menn har da utstyr som ofte vises utenpå buksa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Vi er skapt med en mus og litt cameltoe har da aldri skadet noen. Menn har da utstyr som ofte vises utenpå buksa. 

Må innrømme at jeg vakler litt i mitt forhold til cameltoe. Noen ganger kan jeg tenke "å nei!", andre ganger kan jeg bli skikkelig "begeistret". Da helst i tights på trening, eller i bikini på stranden, hvor det faktisk er ganske naturlig. Det er litt avhengig av hvem som viser hva også. Noen viser det på en måte slik at du får inntrykk av at de vet det godt, og tenker at det er helt greit, er nærmest litt provoserende uhøytidelig og frekk. Det er ganske tøft, og kan være riktig så hot ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
30 minutter siden, Paramount skrev:

Må innrømme at jeg vakler litt i mitt forhold til cameltoe. Noen ganger kan jeg tenke "å nei!", andre ganger kan jeg bli skikkelig "begeistret". Da helst i tights på trening, eller i bikini på stranden, hvor det faktisk er ganske naturlig. Det er litt avhengig av hvem som viser hva også. Noen viser det på en måte slik at du får inntrykk av at de vet det godt, og tenker at det er helt greit, er nærmest litt provoserende uhøytidelig og frekk. Det er ganske tøft, og kan være riktig så hot ;).

Ja nå tenker jeg ikke på de som bevisst drar buksen langt opp og fremhever cameltoen, men at den bare vises i tights eller andre bukser du går i. Det er jo en naturlig del på kvinnen som ingen bør skjemmes over. Akkurat som en brystvorte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...