Gå til innhold

Vårt nyfødte barn har en annen hudfarge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du er en person som heller aksepterer utroskap bare for at partneren din ikke skal gå fra deg. Stakkarslig syns jeg. Er du så desperat at du ikke kan beholde stoltheten din engang ? 

Anonymkode: e0901...c1f

Den kommentaren kunne du spart deg for. 

Anonymkode: 51e7f...98b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Sex påvirker ikke DNA koden som er inni cellene. 

Det vet vi ingenting om på nåværende tidspunkt. Det er blitt bevist på fruktfluer, at den første sexpartner påvirket frukt fluers avkom og deres størrelse..

Anonymkode: 498c5...abe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

teorien om microchimerism kan du bare legge fra deg først som sist, ab 498c5...abe. 

Bare det å se hvilken kilde som ble brukt, og ikke minst språkbruken der, burde være nok til å ikke ta dette tullet for god fisk.

Anonymkode: 51e7f...98b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet vi ingenting om på nåværende tidspunkt. Det er blitt bevist på fruktfluer, at den første sexpartner påvirket frukt fluers avkom og deres størrelse..

Anonymkode: 498c5...abe

Dette er kilden din.; 

Return Of Kings is a blog for heterosexual, masculine men. It’s meant for a small but vocal collection of men in America today who believe men should be masculine and women should be feminine.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått tips om å spørre helsepersonellet på føden. Har du gjort dette?? For hvis ikke er det første bud før du gjør noe som helst mer. De kan fortelle deg om barnet har negroide trekk eller om det er andre årsaker til den mørke fargen. 

Så det du gjør nå før du henter mor og barn er å ringe føden og be om å få snakke med en gynekolog eller en barnelege. Enten pr telefon eller før du går inn til mor. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde glatt forlangt en DNA test. 

Er helt høl i hode at dette ikke er obligatorisk. Minst 25% av kvinner i langvarige forhold er utro, at manne vokser opp med barn de knytter seg til, for så og finne ut at de har forsørget og oppdratt en annen manns barn er galskap. 

Etter min mening burde DNA vært sjekket på alle nyfødte.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Perelandra skrev:

Tråden er ryddet for personangrep og brukerdebatt

Perelandra, mod. 

Takk.

Anonymkode: 498c5...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk.

Anonymkode: 498c5...abe

Kilden som du har henvist til: 

Return Of Kings is a blog for heterosexual, masculine men. It’s meant for a small but vocal collection of men in America today who believe men should be masculine and women should be feminine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært kvinnen i dette tilfelle hadde jeg selvfølgelig blitt litt lei meg, men hatt full forståelse for en farskapstest. Tror til og med jeg hadde foreslått det selv for å vise far at her er det ingenting å frykte, og gi ham en trygghet på at dette er hans barn.

Vi kvinner kan være 100% sikre på at barnet er vårt. Mens menn må ha tillit. Og viss barnet kommer ut og ser ut som det har en annen nasjonalitet så bør det være full forståelse for at mannen ønsker en bekreftelse på farskap.

Dette er også spørsmål som vil kunne komme fra andre opp gjennom barnets oppvekst. Så grusomt for en far å gå rundt med en usikkerhet, uansett hvor liten og feilaktig den måtte være. Og det vil kunne hindre far å skape skikkelige bånd med barnet sitt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville syntes det var veldig merkelig om ikke hun påpekte forskjellen selv - dét ville gjort at jeg hadde stusset på om hun var nervøs fordi hun skjulte noe. Det mest naturlige villevært om begge to var overrasket og stusset på det!

Anonymkode: 35a0d...bb4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er glad jeg ikke er like «tøff« som deg Vera. Bare buse på og kjøre konfrontasjons-strategi på usikkert grunnlag er bare for dumt.

Jeg luftet ikke noe som helst med mine foreldre. Min mor ringte meg og var opprørt etter å ha besøkt mor og barn.

Jeg har søkt råd og synspunkter i en situasjon som er vanskelig og hvor det er veldig lett å gjøre uopprettelig skade

Det at jeg ikke besøkte i går var som jeg skrev tidligere tuftet på at jeg ikke greide det rent mentalt fordi jeg er så usikker og sliten (jeg passer jenta vår på to år i tillegg til alt dette fæle) og i tillegg var jeg redd for å ordlegge meg feil.

Siden du ikke har annet enn vonde ord å tilby meg når jeg er i den verste situasjonen i mitt liv håper jeg du kan la videre kommentarer ligge.

TS

Anonymkode: a5d08...ba9

Det er ikke snakk om å være tøff Ts, det er snakk om å ikke la et forum ødelegge enda mer for deg. For det er det du risikerer her, om du lar denne tråden fortsette. I din higen etter å ikke såre konen din - og heller søke råd på nett - risikerer du hele forholdet ditt, for din situasjon er lett gjenkjennbar. Ikke vær så redd for konfrontasjoner - hvis du, og dine ser at det er noe som ikke stemmer her, ser konen din det også garantert. Snakk om den berømte elefanten, istedenfor å gjemme deg bak den. Og ikke svar mer i denne tråden! Jeg sier det ikke for å være stygg, eller «tøff» som du sier, jeg sier det for at du har blitt offer for en popcorn-gjeng på Kg. Er situasjonen din reell, bør du logge av. Når du leser kommentarer som «oppdater oss» «jeg venter i spenning på oppdatering» i denne tråden, er det ikke fordi de er genuint opptatt av deg og ditt beste. Det er fordi enkelte her inne lever og ånder for andres drama, og drar frem popcornet så fort sjangsen byr seg, og trigger frem enda mer usikkerhet hos personer som er i en vanskelig situasjon. Du må gjerne syns jeg er tøff og aggressiv, men jeg tror at du vet, som jeg, at den eneste som har svaret i denne situasjonen er du og konen din. Ikke vi på forumet.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snaskesnusken skrev:

Har du snakket med helsepersonell på føden? Du kan kan lufte dine tanker med dem. Jeg er ganske så sikker på at det vil være til mer hjelp enn å lese enkelte av besvarelsene her inne som hevder at hun har vært utro. Vi vet i utgangspunktet ingentig om deg eller din kone eller hvordan barnet ser ut. 

 

Enig i dette. De har til og med sett barnet, så de kan gi mer konkrete svar i og med at vi andre kan underdrive og overdrive mtp det vi ser for oss. Ja, fordi at det genetiske er så utrolig og unikt at man kan få litt av hvert av blanding fra en hel slekt nærmest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Kilden som du har henvist til: 

Return Of Kings is a blog for heterosexual, masculine men. It’s meant for a small but vocal collection of men in America today who believe men should be masculine and women should be feminine.

Ok Snaskesnusken , den kilden var ikke så bra pga sine synspunkter. Men det finnes andre mer seriøse nyhets kilder som tatt opp det samme tema der det vises til forskning på frukt fluers sex partnere og deres avkom. Men fordi det  ikke er gjort samme forskning på pattedyr eller mennesker så kan det ikke bevises at det samme påvirker dyrs eller mennesker avkom. Jeg bare referer til det jeg har lest. Og har ingen formening om hva som er sant.

Anonymkode: 498c5...abe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del handler det om at jeg dessverre ikke har tillit til TS sin historie, da jeg føler det er altfor mye ved den som skurrer. Bare det at han, som (liksom) helt nybakt far, skriver historien sin på KG fremfor å snakke ordentlig kone/helsepersonell etc. får det hele til å skurre. 

For å trekke frem et eksempel på hvorfor jeg ikke tror på denne historien: TS påpeker at ungen ble født med krusete flekker på hodet, når dette ikke en sveis afrikanske barn blir født med. 

Anonymkode: dfa42...1a6

Prøv å bildegoogle «newborn african baby»

Anonymkode: 13ff5...af2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok Snaskesnusken , den kilden var ikke så bra pga sine synspunkter. Men det finnes andre mer seriøse nyhets kilder som tatt opp det samme tema der det vises til forskning på frukt fluers sex partnere og deres avkom. Men fordi det  ikke er gjort samme forskning på pattedyr eller mennesker så kan det ikke bevises at det samme påvirker dyrs eller mennesker avkom. Jeg bare referer til det jeg har lest. Og har ingen formening om hva som er sant.

Anonymkode: 498c5...abe

Anbefaler deg å lese om epigenetikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her blir ren skriveterapi altså men kona ringte meg for litt siden og mens hun gråt hysterisk sa hun at hun og den nyfødte var blitt hentet av hennes søster flere timer før hun hadde avtalt at jeg skulle hente

Da jeg spurte hvorfor sa hun bare at det måtte jeg da forstå, og at vi måtte snakke sammen. Jeg ble stum og hun ba meg gi jenta vår en klem og si at mamma kommer hjem om to dager. Hun avsluttet med at hun håpet vi kunne finne en løsning men at hun ikke orket snakke mere nå, og at vi fikk ta det fredag.

Å si at det er et katastrofalt kaos inni meg nå er ingen overdrivelse, tårene renner og hodet koker av tusen spørsmål. Min mor er på veg for å hente jenta vår for å få henne unna. Jeg har vondt av kona mi og føler jeg må gjøre noe, men hva skal jeg gjøre?

Jeg reiser på sykehuset og snakker med personalet der ihvertfall

jeg er sint, skuffet, lei meg og redd og så synes jeg synd på henne for hun har det helt forferdelig hun også

Anonymkode: a5d08...ba9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...