Gå til innhold

Gunhild Stordalen


Justlooking

Anbefalte innlegg

Unika skrev (14 timer siden):

Tror hun tjener helt greit med penger selv altså.. 

Tja, men kommer ikke de pengene hun tjener også indirekte fra Petter? Hun sier jo i nevnte Aftenposten intervjuet at det hadde ikke vært noe EAT uten Petter, og at under pandemien når Petter og andre sponsorer hadde mindre penger enn vanlig, så måtte hun si opp to ansatte. 

 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 5/9/2022 at 9:42 AM, LoveMoschino said:

Og hvem trenger å bo i luksus leilighet på over 200 kvm? 

Ingen trenger det. Men en ekte bitch ville krevd 400.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (På 13.5.2022 den 10.52):

Tja, men kommer ikke de pengene hun tjener også indirekte fra Petter? Hun sier jo i nevnte Aftenposten intervjuet at det hadde ikke vært noe EAT uten Petter, og at under pandemien når Petter og andre sponsorer hadde mindre penger enn vanlig, så måtte hun si opp to ansatte. 

 

Alt kommer fra Petter og han skulle fortsette å betale for EAT også etter skilsmissen uttalte de begge. 
Det jeg lurer litt på er hvorfor en exfrue av en milliardær på Bygdøy fortsatt tror at hun skal redde verden. Av de 8 milliarder folk i verden er det akkurat HUN som skal gjøre den jobben. Hun trodde det da og tror det nå. Det er vel ganske grandiose tanker om seg selv 😊

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på maten den gigantiske hunden får. Finnes det bærekraftig hundemat?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 14.5.2022 den 19.18):

Alt kommer fra Petter og han skulle fortsette å betale for EAT også etter skilsmissen uttalte de begge. 
Det jeg lurer litt på er hvorfor en exfrue av en milliardær på Bygdøy fortsatt tror at hun skal redde verden. Av de 8 milliarder folk i verden er det akkurat HUN som skal gjøre den jobben. Hun trodde det da og tror det nå. Det er vel ganske grandiose tanker om seg selv 😊

Takke meg til folk som vil redde verden 👏 Vi har mer enn nok av de som prøver å ødelegge den. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (På 14.5.2022 den 19.18):

Alt kommer fra Petter og han skulle fortsette å betale for EAT også etter skilsmissen uttalte de begge. 
Det jeg lurer litt på er hvorfor en exfrue av en milliardær på Bygdøy fortsatt tror at hun skal redde verden. Av de 8 milliarder folk i verden er det akkurat HUN som skal gjøre den jobben. Hun trodde det da og tror det nå. Det er vel ganske grandiose tanker om seg selv 😊

Ser dobbelmoralismen i ljetsetlivet hun levde før. Men beundrer pågangsmotet! Mulig hun har høye tanker om seg selv. Men hun oppfordrer alle til å endre livstil og tenke i andre baner. En bevegelse eller endring starter alltid med en som tar iniativet. Men hun er altså ikke den eneste som har gått ut og dratt igang en debatt om dette. Forskjellen er vel at hun har en større plattform. Uavhengig om man er milliardær eller vaskehjelp er det flott å ha en idealistisk tankegang. Fallhøyden til en milliardær er bare høyere. 

Endret av miss spjåk
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/14/2022 at 7:18 PM, Justlooking said:

Alt kommer fra Petter og han skulle fortsette å betale for EAT også etter skilsmissen uttalte de begge. 
Det jeg lurer litt på er hvorfor en exfrue av en milliardær på Bygdøy fortsatt tror at hun skal redde verden. Av de 8 milliarder folk i verden er det akkurat HUN som skal gjøre den jobben. Hun trodde det da og tror det nå. Det er vel ganske grandiose tanker om seg selv 😊

Hvis noen enkeltpersoner redder verden så vil det vel sannsynligvis være noen med grandiost selvbilde. Dessuten tror jeg hun er realistisk nok. Hun ser at siden hun har muligheten mer enn mange til å gjøre noe så gjør hun det. Mange kan redde verden litt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marai123 skrev (På 16.5.2022 den 0.45):

Jeg lurer på maten den gigantiske hunden får. Finnes det bærekraftig hundemat?

Den får 70% vegetabilsk for, sa hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (2 timer siden):

Den får 70% vegetabilsk for, sa hun

Hunder er totalt carnivore, så Gunhild sulter hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på henne som lite oppegående. Vi vet hvem som betaler på henne, kosthold kan hun heller ikke noe om. Hun var jo stolt over å kunne sove lite, men det gikk heller ikke i lengden. Så skal hun redde verden også.

Sorry, fokuser heller på deg selv du Gunhild. Ta vare på deg selv. Penger har du nok av, slutt å fortell oss andre hvordan vi skal leve. Se på deg selv.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (På 24.5.2022 den 16.25):

Jeg ser på henne som lite oppegående. Vi vet hvem som betaler på henne, kosthold kan hun heller ikke noe om. Hun var jo stolt over å kunne sove lite, men det gikk heller ikke i lengden. Så skal hun redde verden også.

Sorry, fokuser heller på deg selv du Gunhild. Ta vare på deg selv. Penger har du nok av, slutt å fortell oss andre hvordan vi skal leve. Se på deg selv.

Lite opplyst innlegg. Gunhild er ikke perfekt hun, langt ifra. Men det hun brenner for er et utrolig viktig tema og det står respekt av det hun ønsker og få til. Vet ikke helt hva du vil frem til - mener du hun ikke har kunnskap om det hun driver med eller hva er det du vil frem til? Skill sak og person. Hun prøver iallefall og er ærlig. Om Petter skulle bruke penger på noe så var vel klima en ok ting eller hva? Syns du han burde bruke penger på noe annet? Makan.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amber skrev (På 25.5.2022 den 19.50):

Lite opplyst innlegg. Gunhild er ikke perfekt hun, langt ifra. Men det hun brenner for er et utrolig viktig tema og det står respekt av det hun ønsker og få til. Vet ikke helt hva du vil frem til - mener du hun ikke har kunnskap om det hun driver med eller hva er det du vil frem til? Skill sak og person. Hun prøver iallefall og er ærlig. Om Petter skulle bruke penger på noe så var vel klima en ok ting eller hva? Syns du han burde bruke penger på noe annet? Makan.

Som om ditt innlegg er mer reflektert der du forsvarer Gunhild og Petter. Gunhild sulter hunden for sine prinsipper, det er alt du trenger å vite om kjerringa.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere misunnelige på henne, kanskje? Synes det står respekt av det hun gjør, jeg. Dere spør hvorfor akkurat hun skal gjøre dette. Vel, det er vel fritt fram for alle andre å engasjere seg også - til og med deg selv. ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (1 time siden):

Er dere misunnelige på henne, kanskje? 

Hva er det å være misunnelig på?

Kaisamaia skrev (1 time siden):

Synes det står respekt av det hun gjør, jeg. Dere spør hvorfor akkurat hun skal gjøre dette. Vel, det er vel fritt fram for alle andre å engasjere seg også - til og med deg selv. ☺️

Prøver du å være bestevenninne med henne siden du respekterer det hun gjør så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fjugur skrev (På 18.5.2022 den 17.15):

Programmet hennes: Gunhilds kamp har visst premiere i kveld... 
Ble slaktet av Aftenposten «Gunhilds kamp» = Gunhilds merkevarebygging (aftenposten.no)
-som en 3-timers reklamefilm for EAT mener de .

Jeg så på det. Det var en lidelse. Og ja, en eneste lang reklame for EAT. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 17.54):

Hun er pen. Det er nok fagbakgrunn for meg.

Anonymkode: 3d89c...5b2

Ja for alle pene folk er faglig kompetente på ernæring. :rolleyes:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (På 1.6.2022 den 16.58):

Ja for alle pene folk er faglig kompetente på ernæring. :rolleyes:

Ja, ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 24.5.2022 den 13.59):

Den får 70% vegetabilsk for, sa hun

Hunder er kjøttetere, det der må jo være en slags dyremishandling ☹️ Stakkars hund ☹️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...