Gjest Belle âme Skrevet 9. september 2018 #42 Skrevet 9. september 2018 Kjæresten min savner porøs sjokoladen, den sjokoladen med gelé og sånn, Stratos med kvit sjokolade inni og Bergene melk Han liker sjokolade😅
Punhunter Skrevet 9. september 2018 #43 Skrevet 9. september 2018 3 hours ago, Moonwalker said: Skulle til å kommentere denne selv 😍 Savnet er stort! 2
Wonders Skrevet 9. september 2018 #44 Skrevet 9. september 2018 (endret) Endret 9. september 2018 av Wonders 1
An0nymBruker Skrevet 9. september 2018 #45 Skrevet 9. september 2018 1 minutt siden, Wonders skrev: Hvordan fikk du til å poste et tomt innlegg? Eller er det noe feil på KG?
Ullvott Skrevet 9. september 2018 #46 Skrevet 9. september 2018 3 timer siden, SVK skrev: Det er vel omtrent den samme som Marabou sin? Godt mulig det. Ingen av butikkene jeg handler i fører denne, og jeg er aldri i Sverige, så den har jeg verken sett eller smakt. 1
Wonders Skrevet 9. september 2018 #47 Skrevet 9. september 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Hvordan fikk du til å poste et tomt innlegg? Eller er det noe feil på KG? Enig. Merkelig. Prøvde igjen, men da ble det bare enda lenger og tommere...hmmm skal prøve igjen. MAX savner jeg. Den ligner på en annen men ikke helt lik. 2
An0nymBruker Skrevet 9. september 2018 #48 Skrevet 9. september 2018 Akkurat nå, Wonders skrev: Enig. Merkelig. Prøvde igjen, men da ble det bare enda lenger og tommere...hmmm skal prøve igjen. MAX savner jeg. Den ligner på en annen men ikke helt lik. Det var noe feil på KG i går kveld/natt også, der postede videoer ble borte. Men de kom tilbake igjen. 1
An0nymBruker Skrevet 9. september 2018 #49 Skrevet 9. september 2018 (endret) 6 minutter siden, Wonders skrev: Enig. Merkelig. Prøvde igjen, men da ble det bare enda lenger og tommere...hmmm skal prøve igjen. MAX savner jeg. Den ligner på en annen men ikke helt lik. Ja, den likte jeg også Jeg postet en tråd på ris&ros om trøbbelet med postingen @Wonders: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1219078-bilder-og-videoer-som-er-postet-forsvinner/?tab=comments#comment-22166905 Endret 9. september 2018 av An0nymBruker 1
Wonders Skrevet 9. september 2018 #50 Skrevet 9. september 2018 Denne også https://pin.it/qa3f6b2kts75rj 1
Gjest SVK Skrevet 9. september 2018 #51 Skrevet 9. september 2018 (endret) 1 hour ago, An0nymBruker said: Hei Det er mulig du har rett og at det er jeg som husker feil. Kommentaren min var ment som et spørsmål. Jeg er ikke sikker på om de solgte Appelsinen sist jul. Jeg kjøper aldri sjokoladen så husker nok dårligere enn deg om de hadde den sist jul. Går an å sende melding til Freia og spørre om de skal selge den denne vinteren. 37 minutter siden, Ullvott said: Godt mulig det. Ingen av butikkene jeg handler i fører denne, og jeg er aldri i Sverige, så den har jeg verken sett eller smakt. Tidligere solgte de den på IKEA. Vet ikke om de fortsatt gjør det. De selger den i hvert fall i diverste nettbutikker som selger sjokolade. Sjokoladen er ikke identisk. Men den er temmelig lik. Marabou er jo navnet Freias sjokolader blir solgt under i Sverige. Endret 9. september 2018 av SVK
An0nymBruker Skrevet 9. september 2018 #52 Skrevet 9. september 2018 2 minutter siden, SVK skrev: Kommentaren min var ment som et spørsmål. Jeg er ikke sikker på om de solgte Appelsinen sist jul. Jeg kjøper aldri sjokoladen så husker dårlig om de hadde den sist jul. Går an å sende melding til Freia og spørre om de skal selge den denne vinteren. Ok Det er en god ide å skrive til Freia
Gjest Winza Skrevet 9. september 2018 #53 Skrevet 9. september 2018 41 minutter siden, Perle skrev: Tar meg selv i å savne denne. *nostalgi* Jeg hadde brukt en formue på å kjøpe inn masse av dem hvis de kom tilbake 😄
Gjest Winza Skrevet 9. september 2018 #54 Skrevet 9. september 2018 34 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hvordan fikk du til å poste et tomt innlegg? Eller er det noe feil på KG? Laster du opp et bilde og fjerner det fra mine vedlegg så står du igjen med et tomt innlegg
Maleficenta Skrevet 9. september 2018 #55 Skrevet 9. september 2018 6 timer siden, Stella Rose skrev: Åååå der er de sjokoladene jeg syns jeg husker som barn men ingen andre husker dem jo. Relax. De var kjeeempeeegooode. Og soho. Soho har kommet og gått fra meg to ganger nå. Irriterer meg at ikke mange nok liker den sjokoladen sånn at den ikke solgte godt nok. 3
Gjest loveli Skrevet 9. september 2018 #56 Skrevet 9. september 2018 Jeg prøvde å kjøpe masse Soho da de relanserte den. Problemet var at de bare solgte den i kiosker og på bensinstasjoner, noe som gjorde at de var fryktelig dyre. Men nå har jo småsjokolader blitt veldig dyre, så er vel bare jeg som reagerte ekstra fordi jeg aldri kjøper det. 😛 Jeg visste ikke at 70g sjokolade kostet nær 30,- før for litt siden. Men goooooood var den!
An0nymBruker Skrevet 9. september 2018 #57 Skrevet 9. september 2018 13 minutter siden, Winza skrev: Laster du opp et bilde og fjerner det fra mine vedlegg så står du igjen med et tomt innlegg Ok. Takk for opplysning!
Maleficenta Skrevet 10. september 2018 #58 Skrevet 10. september 2018 15 timer siden, loveli skrev: Jeg prøvde å kjøpe masse Soho da de relanserte den. Problemet var at de bare solgte den i kiosker og på bensinstasjoner, noe som gjorde at de var fryktelig dyre. Men nå har jo småsjokolader blitt veldig dyre, så er vel bare jeg som reagerte ekstra fordi jeg aldri kjøper det. 😛 Jeg visste ikke at 70g sjokolade kostet nær 30,- før for litt siden. Men goooooood var den! De hadde den på kiwi der jeg bodde før. Plutselig var den borte. Jeg husker navnet på sjokoladen fortsatt stod på hyllekanten. Skuffelsen var stor da kvikklunsj lå der hvor soho lå før 1
Gjest Stella Rose Skrevet 10. september 2018 #60 Skrevet 10. september 2018 1 time siden, Jerry Lee skrev: Savner Hopplahopp. Den var god. Hva slags sjokolade var det ? Kan ikke huske å ha hørt om den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå