Gå til innhold

Hvilke sjokolader savner du?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Winza skrev:

Disney sjokoladen var så god 😄 

Ikke sant! Jeg savner den skikkelig :(

  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Jolene skrev:

Ikke sant! Jeg savner den skikkelig :(

Tante brukte å kjøpe det til meg når hun var i utlandet når jeg var liten, barndomsminner :rodmer: 

Skrevet
Akkurat nå, Macro skrev:

Eventyrposen.

Var det den med freia sjokolade biter formet som figurer?

Skrevet
4 minutter siden, Stella Rose skrev:

Soho falt aldri i smak hos meg.

Helt enig. Jeg mistenker dessuten at de fleste som påstår at de savner SOHO aldri har smakt den. Jeg synes den var skikkelig vond, og er en av ytterst få sjokolader jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe igjen, noensinne. 

Jeg savner denne:

 

6833.jpg

  • Liker 9
Skrevet (endret)
5 hours ago, An0nymBruker said:

Appelsinsjokoladen fra Freia, og jeg vil savne daim om den forsvinner. 

images?q=tbn:ANd9GcS6ThDVl223d2oGqJNQuAc

Solgte de den ikke sist vinter?  På esken at det ser ut som et sesongprodukt. 

Endret av SVK
Skrevet
2 timer siden, An0nymBruker skrev:

Appelsinsjokoladen fra Freia, og jeg vil savne daim om den forsvinner. 

images?q=tbn:ANd9GcS6ThDVl223d2oGqJNQuAc

Står Daim i fare for å forsvinne?

Skrevet
3 minutter siden, Ullvott skrev:

Helt enig. Jeg mistenker dessuten at de fleste som påstår at de savner SOHO aldri har smakt den. Jeg synes den var skikkelig vond, og er en av ytterst få sjokolader jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe igjen, noensinne. 

Jeg savner denne:

 

6833.jpg

Soho var min favoritt som barn. Elsket den syrlige smaken, i tillegg til den deilige sjokoladesmaken.

  • Liker 3
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Ullvott said:

Helt enig. Jeg mistenker dessuten at de fleste som påstår at de savner SOHO aldri har smakt den. Jeg synes den var skikkelig vond, og er en av ytterst få sjokolader jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe igjen, noensinne. 

Jeg savner denne:

 

6833.jpg

Det er vel omtrent den samme som Marabou sin?  

image.png.75d52dcb15f93173f6553542b3838232.png

Endret av SVK
Skrevet
59 minutter siden, Luka_S skrev:

Soho

1017853-8-1413979417623.jpg

:trist:

  • Liker 4
Skrevet
56 minutter siden, Winza skrev:

Hva slags sjokolade var det?

Nesten som Stratos bare mindre str på bobler og mykere konsistens😍

  • Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Pupperulla skrev:

Nesten som Stratos bare mindre str på bobler og mykere konsistens😍

Fint med de gammeldagse designene :)

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Var det den med freia sjokolade biter formet som figurer?

Jess😋

  • Liker 1
Skrevet
3 timer siden, SVK skrev:

Solgte de den ikke sist vinter?  På eksen at det ser ut som et sesongprodukt. 

Hei :) Det er mulig du har rett og at det er jeg som husker feil.

Skrevet
3 timer siden, Winza skrev:

Står Daim i fare for å forsvinne?

Hei :) Jeg har ikke hørt noe om det nei.

Skrevet
3 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Hei :) Det er mulig du har rett og at det er jeg som husker feil.

Mener det er du som har rett, An0nymBruker. Ble vel ramaskrik sist jul nettopp fordi Freia droppet appelsin-sjokoladen den jula. 

Eller blander jeg nå med årets påske, mon tro:klo:

Vet at den ikke var i i butikken nå i påsken hvertfall, men ble brått usikker på om det også gjaldt julen 2017. 

  • Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, multe skrev:

Mener det er du som har rett, An0nymBruker. Ble vel ramaskrik sist jul nettopp fordi Freia droppet appelsin-sjokoladen den jula. 

Eller blander jeg nå med årets påske, mon tro:klo:

Vet at den ikke var i i butikken nå i påsken hvertfall, men ble brått usikker på om det også gjaldt julen 2017. 

Ja, jeg husker også å ha lest at den ikke var i butikkene enten til jul eller påske siste året. Men så rart, den står på freias side her: https://www.freia.no/produckter/sesong/freia-sjokoladeappelsin-(175-g)?c1=920&c2=1163&p=1965

men ikke her, i oversikten over sesongproduktene https://www.freia.no/produkter

Endret av An0nymBruker
Skrevet

Tar meg selv i å savne denne. *nostalgi* :lillesky:

 

last ned (1).jpeg

  • Liker 7
Skrevet

Hadde helt glemt melkedrøm sjokoladene!! Så nå ble jeg trist fordi de ikke finnes mer. De var jo Såå gode... 

  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...