Jolene Skrevet 9. september 2018 #22 Skrevet 9. september 2018 8 minutter siden, Winza skrev: Disney sjokoladen var så god 😄 Ikke sant! Jeg savner den skikkelig 2
Gjest Winza Skrevet 9. september 2018 #24 Skrevet 9. september 2018 1 minutt siden, Jolene skrev: Ikke sant! Jeg savner den skikkelig Tante brukte å kjøpe det til meg når hun var i utlandet når jeg var liten, barndomsminner
Gjest Winza Skrevet 9. september 2018 #25 Skrevet 9. september 2018 Akkurat nå, Macro skrev: Eventyrposen. Var det den med freia sjokolade biter formet som figurer?
Ullvott Skrevet 9. september 2018 #26 Skrevet 9. september 2018 4 minutter siden, Stella Rose skrev: Soho falt aldri i smak hos meg. Helt enig. Jeg mistenker dessuten at de fleste som påstår at de savner SOHO aldri har smakt den. Jeg synes den var skikkelig vond, og er en av ytterst få sjokolader jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe igjen, noensinne. Jeg savner denne: 9
Gjest SVK Skrevet 9. september 2018 #27 Skrevet 9. september 2018 (endret) 5 hours ago, An0nymBruker said: Appelsinsjokoladen fra Freia, og jeg vil savne daim om den forsvinner. Solgte de den ikke sist vinter? På esken at det ser ut som et sesongprodukt. Endret 9. september 2018 av SVK
Gjest Winza Skrevet 9. september 2018 #28 Skrevet 9. september 2018 2 timer siden, An0nymBruker skrev: Appelsinsjokoladen fra Freia, og jeg vil savne daim om den forsvinner. Står Daim i fare for å forsvinne?
Jolene Skrevet 9. september 2018 #29 Skrevet 9. september 2018 3 minutter siden, Ullvott skrev: Helt enig. Jeg mistenker dessuten at de fleste som påstår at de savner SOHO aldri har smakt den. Jeg synes den var skikkelig vond, og er en av ytterst få sjokolader jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe igjen, noensinne. Jeg savner denne: Soho var min favoritt som barn. Elsket den syrlige smaken, i tillegg til den deilige sjokoladesmaken. 3
Gjest SVK Skrevet 9. september 2018 #30 Skrevet 9. september 2018 (endret) 10 minutter siden, Ullvott said: Helt enig. Jeg mistenker dessuten at de fleste som påstår at de savner SOHO aldri har smakt den. Jeg synes den var skikkelig vond, og er en av ytterst få sjokolader jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe igjen, noensinne. Jeg savner denne: Det er vel omtrent den samme som Marabou sin? Endret 9. september 2018 av SVK
Perle Skrevet 9. september 2018 #31 Skrevet 9. september 2018 59 minutter siden, Luka_S skrev: Soho 4
Pupperulla Skrevet 9. september 2018 #32 Skrevet 9. september 2018 56 minutter siden, Winza skrev: Hva slags sjokolade var det? Nesten som Stratos bare mindre str på bobler og mykere konsistens😍 4
Gjest Winza Skrevet 9. september 2018 #33 Skrevet 9. september 2018 Akkurat nå, Pupperulla skrev: Nesten som Stratos bare mindre str på bobler og mykere konsistens😍 Fint med de gammeldagse designene
Macro Skrevet 9. september 2018 #34 Skrevet 9. september 2018 1 time siden, Winza skrev: Var det den med freia sjokolade biter formet som figurer? Jess😋 1
An0nymBruker Skrevet 9. september 2018 #35 Skrevet 9. september 2018 3 timer siden, SVK skrev: Solgte de den ikke sist vinter? På eksen at det ser ut som et sesongprodukt. Hei Det er mulig du har rett og at det er jeg som husker feil.
An0nymBruker Skrevet 9. september 2018 #36 Skrevet 9. september 2018 3 timer siden, Winza skrev: Står Daim i fare for å forsvinne? Hei Jeg har ikke hørt noe om det nei.
Munchlax Skrevet 9. september 2018 #37 Skrevet 9. september 2018 3 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hei Det er mulig du har rett og at det er jeg som husker feil. Mener det er du som har rett, An0nymBruker. Ble vel ramaskrik sist jul nettopp fordi Freia droppet appelsin-sjokoladen den jula. Eller blander jeg nå med årets påske, mon tro Vet at den ikke var i i butikken nå i påsken hvertfall, men ble brått usikker på om det også gjaldt julen 2017. 1
An0nymBruker Skrevet 9. september 2018 #38 Skrevet 9. september 2018 (endret) 5 minutter siden, multe skrev: Mener det er du som har rett, An0nymBruker. Ble vel ramaskrik sist jul nettopp fordi Freia droppet appelsin-sjokoladen den jula. Eller blander jeg nå med årets påske, mon tro Vet at den ikke var i i butikken nå i påsken hvertfall, men ble brått usikker på om det også gjaldt julen 2017. Ja, jeg husker også å ha lest at den ikke var i butikkene enten til jul eller påske siste året. Men så rart, den står på freias side her: https://www.freia.no/produckter/sesong/freia-sjokoladeappelsin-(175-g)?c1=920&c2=1163&p=1965 men ikke her, i oversikten over sesongproduktene https://www.freia.no/produkter Endret 9. september 2018 av An0nymBruker
Perle Skrevet 9. september 2018 #39 Skrevet 9. september 2018 Tar meg selv i å savne denne. *nostalgi* 7
Lillemorbare Skrevet 9. september 2018 #40 Skrevet 9. september 2018 Hadde helt glemt melkedrøm sjokoladene!! Så nå ble jeg trist fordi de ikke finnes mer. De var jo Såå gode... 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå