Frøkenfryden Skrevet 16. oktober 2022 #281 Skrevet 16. oktober 2022 Maleficenta skrev (9 timer siden): savner stadig soho Kom inn her for å skrive det samme.. glemmer den aldri og ingenting ligner
Maleficenta Skrevet 16. oktober 2022 #282 Skrevet 16. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Kom inn her for å skrive det samme.. glemmer den aldri og ingenting ligner ble så lei meg når de reintroduserte den og så vipps så var den borte igjen. Folk påsto den ikke smakte det samme som første gang den kom i butikkene men det er bullshit 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #283 Skrevet 16. oktober 2022 Maleficenta skrev (10 minutter siden): ble så lei meg når de reintroduserte den og så vipps så var den borte igjen. Folk påsto den ikke smakte det samme som første gang den kom i butikkene men det er bullshit Den rakk ikke engang å komme til butikkene rundt her jeg bor.. Anonymkode: de2fd...955
MarianneE Skrevet 16. oktober 2022 #284 Skrevet 16. oktober 2022 Melkesjokolade Boble og den som var Melkesjokolade i bunn og mokkasjokolade i et lag oppå. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå