Mamma 2 gang Skrevet 2. mai 2019 #961 Del Skrevet 2. mai 2019 27 minutter siden, kvinne35+ skrev: Jeg jubler over at i går var vi 35+0 det vil si 35 fullgåtte uker Jeg jubler også over at i dag er vi 35+1 og med andre ord er vi i svangerskapsuke36 Jeg jubler også over at permisjonen starter om bare 16dager Jeg sukker for at jeg fikk advarsel fra NAV at lønningskontoret mitt enda ikke har sendt inn lønnsmelding og at om dette ikke blir gjort innen en viss tid nå så må de AVSLÅ søknaden om foreldrepenger på grunnlag av manglende dokumentasjon. Jeg har enda ikke pakket fødebagen og det er like over 5uker til termin. Du må gjøre som meg og mase på arbeidsgiver og be han el henne sende den inn digitalt gjennom sin bedriftsside i altinn. Trenger de hjelp får de ringe nav og trykke null på tlf var det vel. Da får de den på dagen, blir det gjennom post kan det ta mnd før de får den! Vært igjennom d helvete selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. mai 2019 Forfatter #962 Del Skrevet 2. mai 2019 9 timer siden, Albbas skrev: Jeg fødte i går! Ble styrtfødsel på halvannen time, men en god opplevelse alt i alt! 7 timer siden, Gillie skrev: Gratulerer! Oi hørtes heftig ut! Jeg fødte i natt 39+5. Lege fant at jeg hadde 2-3 cm åpning når jeg kom inn i går tidlig. Kynnerne utviklet seg sakte til rier ila ettermiddagen, og jeg ble lagt på fødestue ca 18.30. Jenta vår ble født 01.16 etter ca 7 timer fødsel. Fikk epidural som fungerte godt en stund. Anbefales varmt videre! Gratulerer så mye begge to ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma 2 gang Skrevet 3. mai 2019 #963 Del Skrevet 3. mai 2019 Hjelpes hehe. Er så usikker på om det er vannet eller resten av slimproppen som har gått nå. Våknet og det bare rant i buksa og en del slim i do og nå fortsatt😳😊Finner jo ut av det men dette blir spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 3. mai 2019 #964 Del Skrevet 3. mai 2019 18 hours ago, Albbas said: Jeg fødte i går! Ble styrtfødsel på halvannen time, men en god opplevelse alt i alt! Gratulerer så mye! Det var virkelig en rask fødsel, rakk du å komme til sykehuset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 3. mai 2019 #965 Del Skrevet 3. mai 2019 17 hours ago, Gillie said: Gratulerer! Oi hørtes heftig ut! Jeg fødte i natt 39+5. Lege fant at jeg hadde 2-3 cm åpning når jeg kom inn i går tidlig. Kynnerne utviklet seg sakte til rier ila ettermiddagen, og jeg ble lagt på fødestue ca 18.30. Jenta vår ble født 01.16 etter ca 7 timer fødsel. Fikk epidural som fungerte godt en stund. Anbefales varmt videre! Gratulerer så masse ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma 2 gang Skrevet 3. mai 2019 #966 Del Skrevet 3. mai 2019 34 minutter siden, Metzili skrev: Gratulerer så masse ❤ Takk skal på sykehuset 12.20 i dag og sjekke at det er vannavgang. Spennende. Gratulerer selv med en liten jente her blir det gutt💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 3. mai 2019 #967 Del Skrevet 3. mai 2019 4 minutter siden, Mamma 2 gang said: Takk skal på sykehuset 12.20 i dag og sjekke at det er vannavgang. Spennende. Gratulerer selv med en liten jente her blir det gutt💙 Så spennende! Kanskje det bpde er vannavgang og slimpropp som har gått. Jeg har ikke født enda, og vet ikke kjønn 😉 lykke til i dag!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma 2 gang Skrevet 3. mai 2019 #968 Del Skrevet 3. mai 2019 44 minutter siden, Metzili skrev: Så spennende! Kanskje det bpde er vannavgang og slimpropp som har gått. Jeg har ikke født enda, og vet ikke kjønn 😉 lykke til i dag!! Hehe snakk om og være lost. Svarte til feil person😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 3. mai 2019 #969 Del Skrevet 3. mai 2019 59 minutter siden, Mamma 2 gang said: Hehe snakk om og være lost. Svarte til feil person😂 Heheh 😂 fort gjort! Hold oss oppdatert etter Skjekk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 3. mai 2019 #970 Del Skrevet 3. mai 2019 2 hours ago, Metzili said: Gratulerer så mye! Det var virkelig en rask fødsel, rakk du å komme til sykehuset? Takk. Ja vi bor nærme sykehuset heldigvis, og vi var også veldig raske med å mistenke at fødsel var i gang så vi kom oss avgårde kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillie Skrevet 4. mai 2019 #971 Del Skrevet 4. mai 2019 På 3.5.2019 den 9.52, Mamma 2 gang skrev: Takk skal på sykehuset 12.20 i dag og sjekke at det er vannavgang. Spennende. Gratulerer selv med en liten jente her blir det gutt💙 Hvordan går det med deg? Var det vannavgang? Jeg krysser fingrene for at du har født nå🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma 2 gang Skrevet 4. mai 2019 #972 Del Skrevet 4. mai 2019 1 minutt siden, Gillie skrev: Hvordan går det med deg? Var det vannavgang? Jeg krysser fingrene for at du har født nå🤞🏻 Hei beklager glemte si fra. Ja var vannavgang og nei ikke født men har hatt rier i natt og nå og skal inn til sjekk kl 13 i dag🙏Håper riene har gjort jobben så jeg slipper bli satt i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillie Skrevet 4. mai 2019 #973 Del Skrevet 4. mai 2019 1 minutt siden, Mamma 2 gang skrev: Hei beklager glemte si fra. Ja var vannavgang og nei ikke født men har hatt rier i natt og nå og skal inn til sjekk kl 13 i dag🙏Håper riene har gjort jobben så jeg slipper bli satt i gang Masse lykke til! Premien er nær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma 2 gang Skrevet 4. mai 2019 #974 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Akkurat nå, Gillie skrev: Masse lykke til! Premien er nær! Jo takk vet det😍💙 Endret 4. mai 2019 av Mamma 2 gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamiC Skrevet 4. mai 2019 #975 Del Skrevet 4. mai 2019 Gratulerer til dere som har født, og heia Mamma 2 gang- håper du er i full sving!😍 Blir så spennende å lese her inne fremover! Selv er jeg 36+5, og er bare i så vanvittig mye bedre form enn jeg hadde trodd jeg skulle være på dette tidspunktet🙈 Litt vondter her og der innimellom (spesielt i tissen!), men hodet er festet og alle kontroller ser bra ut. Energinivået går det opp og ned med, og er tidvis noe mer humørsyk, men jeg må virkelig si at jeg trives godt med tilværelsen. Gleder meg selvsagt til å se den lille kidden, men håper i grunn han holder seg inne de siste ukene, for denne dama gleder seg til permisjonslivet uten barn!🙊 Ting er heller ikke helt på stell- har ikke pakket fødebag og har fortsatt noen innkjøp som må gjøres. Men som førstegangs går jeg vel sikkert langt over tida?? Lykke til i innspurten alle sammen!❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillie Skrevet 5. mai 2019 #976 Del Skrevet 5. mai 2019 12 timer siden, MamiC skrev: Gratulerer til dere som har født, og heia Mamma 2 gang- håper du er i full sving!😍 Blir så spennende å lese her inne fremover! Selv er jeg 36+5, og er bare i så vanvittig mye bedre form enn jeg hadde trodd jeg skulle være på dette tidspunktet🙈 Litt vondter her og der innimellom (spesielt i tissen!), men hodet er festet og alle kontroller ser bra ut. Energinivået går det opp og ned med, og er tidvis noe mer humørsyk, men jeg må virkelig si at jeg trives godt med tilværelsen. Gleder meg selvsagt til å se den lille kidden, men håper i grunn han holder seg inne de siste ukene, for denne dama gleder seg til permisjonslivet uten barn!🙊 Ting er heller ikke helt på stell- har ikke pakket fødebag og har fortsatt noen innkjøp som må gjøres. Men som førstegangs går jeg vel sikkert langt over tida?? Lykke til i innspurten alle sammen!❤️ Nyt tiden frem til fødsel, når du likevel er i så god form! Det er ikke sikkert du går over bare fordi du er førstegangs. Hør med andre damer i familien, ofte kan det være en trend at man går over eller ikke. Jeg fødte 39+5 begge gangene😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 5. mai 2019 #977 Del Skrevet 5. mai 2019 14 timer siden, MamiC skrev: Gratulerer til dere som har født, og heia Mamma 2 gang- håper du er i full sving!😍 Blir så spennende å lese her inne fremover! Selv er jeg 36+5, og er bare i så vanvittig mye bedre form enn jeg hadde trodd jeg skulle være på dette tidspunktet🙈 Litt vondter her og der innimellom (spesielt i tissen!), men hodet er festet og alle kontroller ser bra ut. Energinivået går det opp og ned med, og er tidvis noe mer humørsyk, men jeg må virkelig si at jeg trives godt med tilværelsen. Gleder meg selvsagt til å se den lille kidden, men håper i grunn han holder seg inne de siste ukene, for denne dama gleder seg til permisjonslivet uten barn!🙊 Ting er heller ikke helt på stell- har ikke pakket fødebag og har fortsatt noen innkjøp som må gjøres. Men som førstegangs går jeg vel sikkert langt over tida?? Lykke til i innspurten alle sammen!❤️ Jeg fødte 37+4 med første pakket bagen med rier, anbefales ikke 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamiC Skrevet 5. mai 2019 #978 Del Skrevet 5. mai 2019 10 hours ago, Gillie said: Jeg fødte 39+5 begge gangene😆 10 hours ago, murray said: Jeg fødte 37+4 med første pakket bagen med rier, anbefales ikke 😛 Hoho! Loud and clear, damer- skjønner jeg ikke kan belage meg på 5 uker til! Jeg får pakke fødebagen ila de nærmeste dagene! 🙈🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 6. mai 2019 #979 Del Skrevet 6. mai 2019 18 timer siden, MamiC skrev: Hoho! Loud and clear, damer- skjønner jeg ikke kan belage meg på 5 uker til! Jeg får pakke fødebagen ila de nærmeste dagene! 🙈🙈 Hehe jeg har ikke pakket den enda jeg heller Er nå 35+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 6. mai 2019 #980 Del Skrevet 6. mai 2019 Permisjonsstart om 12dager, fortsatt har ikke lønningskontoret sendt inn LØNNSMELDING og nav har gitt advarsel på at det blir avslag om det ikke gjøres snart. Styreren i bedriften sendte påminnelse også for 4dager siden og fortsatt ingenting! Jeg blir så innmari oppgitt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå