Febmamma Skrevet 5. januar 2019 #701 Del Skrevet 5. januar 2019 5 timer siden, kvinne35+ skrev: 18+1, sterke mensensmerter. Hvordan går det ? ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 5. januar 2019 #702 Del Skrevet 5. januar 2019 1 time siden, Febmamma skrev: Hvordan går det ? ❤️ Fikk sovet noen timer men nå er det på igjen. Faktisk ganske så ubehagelig. Usikker om jeg hadde det sist. Jeg vet jeg begynte rundt 21 med kynnere sist. Sterke kynnere som gav smerter. Husker ikke helt hvordan det føltes.. Eh.. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaaaa Skrevet 7. januar 2019 #703 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) Termin blir stående på 6.juni & det blir en gutt 💙 faren er i ekstase, og jeg må omstille meg fra å ha vært skråsikker på jente!😅 Endret 7. januar 2019 av Andreaaaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaaaa Skrevet 7. januar 2019 #704 Del Skrevet 7. januar 2019 På 5.1.2019 den 18.45, kvinne35+ skrev: Fikk sovet noen timer men nå er det på igjen. Faktisk ganske så ubehagelig. Usikker om jeg hadde det sist. Jeg vet jeg begynte rundt 21 med kynnere sist. Sterke kynnere som gav smerter. Husker ikke helt hvordan det føltes.. Eh.. Hmm.. Håper alt er bra med deg! Jeg hadde noen merkelige vonde blåmerkeasmerter på høyre side i romjulen, var som noen slo meg hardt i siden både når jeg beveget meg og satt stille.. Er det slike? Fikk beskjed om at det mest sannsynlig var livmoren som strakk seg. Og alt var bra i dag på oul, så da var det nok det de sa på telefonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. januar 2019 Forfatter #705 Del Skrevet 8. januar 2019 11 timer siden, Andreaaaa skrev: Termin blir stående på 6.juni & det blir en gutt 💙 faren er i ekstase, og jeg må omstille meg fra å ha vært skråsikker på jente!😅 Gratulerer ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. januar 2019 Forfatter #706 Del Skrevet 8. januar 2019 Hvordan er det med dere andre? 😊😊 er ikke mange jeg har endret på eller lagt til kjønn på terminlisten 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 8. januar 2019 #707 Del Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, lillemeg90 skrev: Hvordan er det med dere andre? 😊😊 er ikke mange jeg har endret på eller lagt til kjønn på terminlisten 😊 Jeg har en gutt og en jente og termin flyttet en dag frem - til 1.juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. januar 2019 Forfatter #708 Del Skrevet 8. januar 2019 4 minutter siden, Febmamma skrev: Jeg har en gutt og en jente og termin flyttet en dag frem - til 1.juni Gøy med en av hvert kjønn da 😊 hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 8. januar 2019 #709 Del Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, lillemeg90 skrev: Gøy med en av hvert kjønn da 😊 hvordan går det med deg? Ja veldig fornøyd med det 😍 joda; det går greit . Sliter enda med hyppige og lange kynnere . Spesielt på kvelden. så er litt bekymret for hvor tidlig jeg vil gå i fødsel siden jeg fødte prematurt forrige gang . Skal heldigvis måle cervix om en uke . Veldig spent på å få vite hvor lang den er. Mistenker den er noe forkortet i allefall. Belastning når magen vokser så mye , så fort . Er 20+0 , men magen tilsvarer 30 uker 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. januar 2019 Forfatter #710 Del Skrevet 8. januar 2019 4 minutter siden, Febmamma skrev: Ja veldig fornøyd med det 😍 joda; det går greit . Sliter enda med hyppige og lange kynnere . Spesielt på kvelden. så er litt bekymret for hvor tidlig jeg vil gå i fødsel siden jeg fødte prematurt forrige gang . Skal heldigvis måle cervix om en uke . Veldig spent på å få vite hvor lang den er. Mistenker den er noe forkortet i allefall. Belastning når magen vokser så mye , så fort . Er 20+0 , men magen tilsvarer 30 uker 😜 Jeg svarte deg akkurat i den andre tråden men svarer her også håper det blir bedre! Får du hvilt nok? Jeg var sikker på at min var forkortet siden kynnerene var så vonde men den var heldigvis slik den skulle være! Håper det samme for deg 😊 men er litt mer tyngde med to inni ja 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 8. januar 2019 #711 Del Skrevet 8. januar 2019 6 minutter siden, lillemeg90 skrev: Jeg svarte deg akkurat i den andre tråden men svarer her også håper det blir bedre! Får du hvilt nok? Jeg var sikker på at min var forkortet siden kynnerene var så vonde men den var heldigvis slik den skulle være! Håper det samme for deg 😊 men er litt mer tyngde med to inni ja 🙈 Får hvilt etter at ungen er i seng i 20 tiden 😅 krysser fingrene for at min også er som den skal enda 👍 vet du hvor fort det evt kan endre seg etter en måling? Aldri tenkt på det før nå, så dette har jeg i grunn lite kunnskap om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. januar 2019 Forfatter #712 Del Skrevet 8. januar 2019 11 minutter siden, Febmamma skrev: Får hvilt etter at ungen er i seng i 20 tiden 😅 krysser fingrene for at min også er som den skal enda 👍 vet du hvor fort det evt kan endre seg etter en måling? Aldri tenkt på det før nå, så dette har jeg i grunn lite kunnskap om Jeg vet ikke sikkert men tror den kan endres ganske raskt. Om man tenker på når man føder så skjer jo endringene fort. Men om du har hatt mye lange og vonde kynnere og den er som den skal er det vel liten sjanse for at de neste vonde kynnerene endrer den. Om du forstår hva jeg mener 😊 Min ble målt til 25 mm i uke 33 sist (skal i utgangspunktet ligge rundt 40 mm, vet det er andre grenser når man bærer tvillinger men vet ikke hva den er), i uke 34 var den lik. I uke 36 var den helt avflatet og i uke 37 hadde jeg et par cm åpning. Ble satt i gang i uke 40 og hadde da 4 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 8. januar 2019 #713 Del Skrevet 8. januar 2019 1 time siden, lillemeg90 skrev: Jeg vet ikke sikkert men tror den kan endres ganske raskt. Om man tenker på når man føder så skjer jo endringene fort. Men om du har hatt mye lange og vonde kynnere og den er som den skal er det vel liten sjanse for at de neste vonde kynnerene endrer den. Om du forstår hva jeg mener 😊 Min ble målt til 25 mm i uke 33 sist (skal i utgangspunktet ligge rundt 40 mm, vet det er andre grenser når man bærer tvillinger men vet ikke hva den er), i uke 34 var den lik. I uke 36 var den helt avflatet og i uke 37 hadde jeg et par cm åpning. Ble satt i gang i uke 40 og hadde da 4 cm. Ja, skjønner blir spennnede å se neste uke 😄 tror nok uvien har stor innvirkning på kynnerne , så satser på det bedrer seg ila morgendagen. Da er det dag 3 med antibiotika . Dobbel dose av det som er normalt , og behandles i 7 dager mot normalt 3 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. januar 2019 Forfatter #714 Del Skrevet 8. januar 2019 1 time siden, Febmamma skrev: Ja, skjønner blir spennnede å se neste uke 😄 tror nok uvien har stor innvirkning på kynnerne , så satser på det bedrer seg ila morgendagen. Da er det dag 3 med antibiotika . Dobbel dose av det som er normalt , og behandles i 7 dager mot normalt 3 👍 Krysser fingrene 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 8. januar 2019 #715 Del Skrevet 8. januar 2019 5 timer siden, Febmamma skrev: Får hvilt etter at ungen er i seng i 20 tiden 😅 krysser fingrene for at min også er som den skal enda 👍 vet du hvor fort det evt kan endre seg etter en måling? Aldri tenkt på det før nå, så dette har jeg i grunn lite kunnskap om Min var dynamisk og forkortet seg under kynnere. De målte den, sa den så fin ut. Så fikk jeg kynner og legene bare «oi, hva skjedde nå?!» da gikk den fra 3 cm til 0,4 cm. Fikk også 1 cm nebbing bak livmorhalsen. Får de målt lengden på livmorhalsen uten ultralyd? Legen min mente han kunne se/kjenne det uten ultralyd. Men jeg er vant med å måle den på sykehuset hos lege/gynekolog med innvendig ultralyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. januar 2019 Forfatter #716 Del Skrevet 8. januar 2019 2 timer siden, Vaiana skrev: Min var dynamisk og forkortet seg under kynnere. De målte den, sa den så fin ut. Så fikk jeg kynner og legene bare «oi, hva skjedde nå?!» da gikk den fra 3 cm til 0,4 cm. Fikk også 1 cm nebbing bak livmorhalsen. Får de målt lengden på livmorhalsen uten ultralyd? Legen min mente han kunne se/kjenne det uten ultralyd. Men jeg er vant med å måle den på sykehuset hos lege/gynekolog med innvendig ultralyd. Nei. De kan tippe. Men man får ikke et eksakt mål uten ultralyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 8. januar 2019 #717 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) omgangssyke i svangerskap, anyone som har noen erfaring eller kunnskap rundt det? er ingefær, kamillete og honning ok i svangerskapet? hvis jeg kaster opp igjen, kan bakterier fra honning på noen måte skade min baby på under 9mnd? Endret 8. januar 2019 av kvinne35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 9. januar 2019 #718 Del Skrevet 9. januar 2019 9 timer siden, kvinne35+ skrev: omgangssyke i svangerskap, anyone som har noen erfaring eller kunnskap rundt det? er ingefær, kamillete og honning ok i svangerskapet? hvis jeg kaster opp igjen, kan bakterier fra honning på noen måte skade min baby på under 9mnd? Ikke farlig med omgangssyke noen dager. kamillete vet jeg ikke , men Ingefær og honning er ok. Baby vil ikke påvirkes av honning om du ammer . Jobber på helsestasjon og aldri vært noe tema i allefall. Kun at de ikke skal spise det selv tviler på bakteriene overlever veien inn i morsmelken 😄 da hadde det vært fokus på det sånn at «alle» hadde visst det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 10. januar 2019 #719 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Tema utenom, men relevant for meg akkurat nå...Noen her fra helsevesenet? Jeg har blitt smittet med omgangssyken, hadde inntil i går tidlig kvelding med aktiv smitte (diare osv). Arbeider i helsevesenet med pleie.Da er det jo 48t etter symptomer opphører før du er smittefri ikke sant? Altså du skal ikke gå på jobb, altså gå inn og stelle på pasienter og smøre på mat før de 48t? var det jeg fikk beskjed om og var det som gjaldt de andre som hadde omgangssyken.. Endret 10. januar 2019 av kvinne35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinter91 Skrevet 10. januar 2019 #720 Del Skrevet 10. januar 2019 OUL på Onsdag😍 Gleder meg😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå