Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2019

lillemeg90

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Metzili skrev:

Har dere begynt å få mage? Jeg har fått en liten kul nå, og det er allerede flere som har bemerket graviditeten hos meg. Føler allikevel ikke at magen er større eller kommet tidligere enn sist. Jeg er 17 + 4 idag. Merker også at jeg samenligner dette svangerskapet veldig med det forrige, tror ikke det er så lurt egentlig, da det fort skaper bekymringer.. 

Det er så koselig med kul🤭 Jeg er 16+6 og har mage.. Større enn første gang.. Men alt varierer nok☺️ Ingen graviditeter er like.. 😁 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Metzili skrev:

Har dere begynt å få mage? Jeg har fått en liten kul nå, og det er allerede flere som har bemerket graviditeten hos meg. Føler allikevel ikke at magen er større eller kommet tidligere enn sist. Jeg er 17 + 4 idag. Merker også at jeg samenligner dette svangerskapet veldig med det forrige, tror ikke det er så lurt egentlig, da det fort skaper bekymringer.. 

Fått en del mage ja . 15+1. Men tvillinger da :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, lillemeg90 skrev:

Lillebror vinket til oss på OUL i dag  ❤

Så fint! Er det gutt du har fra før også? Ble termindato flyttet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Maya89 skrev:

Så herlig😭💜💜 

Ja ❤❤

1 time siden, Gillie skrev:

Så fint! Er det gutt du har fra før også? Ble termindato flyttet? 

Gutt fra før av også ja! Stolt storebror 😊 ble flyttet to dager tilbake 😊 

----------------------------------------------------------

Når dere andre får oppdatert dato og evt kjønn, gi beskjed så ordner jeg det på listen 👌

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, lillemeg90 skrev:

Ja ❤❤

Gutt fra før av også ja! Stolt storebror 😊 ble flyttet to dager tilbake 😊 

----------------------------------------------------------

Når dere andre får oppdatert dato og evt kjønn, gi beskjed så ordner jeg det på listen 👌

Så herlig da😊

jeg har ikke OUL før neste uke, selv om vi er omtrent likt. såå lenge å vente..! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gillie skrev:

Så herlig da😊

jeg har ikke OUL før neste uke, selv om vi er omtrent likt. såå lenge å vente..! 

Den uka går fort 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, lillemeg90 skrev:

Gratulerer :) Da blir det gutt nummer to ;) Da får dere satse på ei jente neste gang :) Hehe. Vi har to gutter vi også så det skal bli interessant om det er en gutt denne gangen også (sjansen er jo stor) men det kunne også være kjekt med ei jente ;) Hehe.. Viktigste er jo at det er et friskt barn :) Håper at både du og jeg slipper en til med kumelkproteinallergi :) Ultralyden min ble utsatt videre. Så jeg skulle få komme inn rett før jul. Da er jeg 16+0 den dagen. Ca 2uker til. Siden vi var hos jordmor som hørte hjertelyd så blir vi ikke så stresset av det :) Men jeg håper hun klarer å se skjønn når vi skal inn da :)

Endret av kvinne35+
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2018 den 19.55, Febmamma skrev:

Fått en del mage ja . 15+1. Men tvillinger da :) 

tvillinger du gitt! :) Heldig du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammalivet
På 6.12.2018 den 10.18, lillemeg90 skrev:

Ååh :hjerter_rundt: Så koslig! 

Holder en knapp på at det kommer en lillebror her også, men blir like glad uansett selvfølgelig :):hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Albbas skrev:

Vi så ei sprelsk lillesøster på OUL på fredag. 😃

Gratulerer! ❤ ble termindato flyttet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 hours ago, lillemeg90 said:

Gratulerer! ❤ ble termindato flyttet? :)

IVF, så ble ikke flyttet nei. Har 4. mai fra klinikken, men de bruker svangerskapslengde på 40+2,mens sykehuset bruker 40+3, så utifra sykehuset har jeg termin 5. mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Albbas skrev:

IVF, så ble ikke flyttet nei. Har 4. mai fra klinikken, men de bruker svangerskapslengde på 40+2,mens sykehuset bruker 40+3, så utifra sykehuset har jeg termin 5. mai. 

Dette har jeg faktisk lurt litt på.. Jeg har også gjennomgått ivf.. Og jeg mener det da blir feil hvis du begynner og flytte termin?🙈 Er livredd for at de skal flytte meg tilbake., 😑 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Maya89 said:

Dette har jeg faktisk lurt litt på.. Jeg har også gjennomgått ivf.. Og jeg mener det da blir feil hvis du begynner og flytte termin?🙈 Er livredd for at de skal flytte meg tilbake., 😑 

De skal ikke flytte terminen nei, det er helt klare retningslinjer på det. :) Her var det bare 1 dag i avvik på IVF-termin og OUL-termin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
49 minutter siden, Albbas skrev:

De skal ikke flytte terminen nei, det er helt klare retningslinjer på det. :) Her var det bare 1 dag i avvik på IVF-termin og OUL-termin. 

Tusen takk for svar!😃 Det er greit å vite tenker jeg.. Tipper de uansett kommer til og prøve å flytte😂 Da kan jeg si fra😎 En bekymring mindre.. 👏☺️ Er uansett en stund til oul her da men😂🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Albbas skrev:

Åja, då så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maya89 skrev:

Tusen takk for svar!😃 Det er greit å vite tenker jeg.. Tipper de uansett kommer til og prøve å flytte😂 Da kan jeg si fra😎 En bekymring mindre.. 👏☺️ Er uansett en stund til oul her da men😂🙈 

Når er der du skal ha OUL? Etter som jeg husker er du ganske nøyaktig fire uke lengre enn meg.  Jeg har ikke fått OUL før i slutten av januar da jeg er 19+3. Synes det er så lenge å vente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått OUL før i uke 21 😬 men var på Tidlig ultralyd i dag. Ble satt 4 dager tilbake, så er 13+1, termin er nå foreløpig 20 juni og ikke 16 som først antatt ☺️ Vi får 90-95% sannsynlig ei frisk lita jente 💖

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...