Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2019


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Vært på ul Idag. 

Den ene var forventet str og hadde hjerteslag. Den andre hadde også hjerteslag men var en del mindre . Gyn var usikker på om det var fordi den lå veldig vanskelig til tett opptil veggen så skal på kontroll igjen om to uker ❤️❤️ Det får gå som det går , men kjenner jeg ble litt stressa 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Febmamma skrev:
 

Vært på ul Idag. 

Den ene var forventet str og hadde hjerteslag. Den andre hadde også hjerteslag men var en del mindre . Gyn var usikker på om det var fordi den lå veldig vanskelig til tett opptil veggen så skal på kontroll igjen om to uker ❤️❤️ Det får gå som det går , men kjenner jeg ble litt stressa 😰

Godt du får ny kontroll da! Hvor mange uker er du nå? ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lillemeg90 skrev:
 

Godt du får ny kontroll da! Hvor mange uker er du nå? ❤

7+2😊 er mest redd for at begge skal ende i SA. Om det skjer med den ene så har jeg i allefall en igjen, og det er det som er det vanligste . Men ved kraftige blødninger der den ene dør , så kan begge «skylles ut». Får bare krysse fingrene . At jeg var så Kvalm var i allefall et godt tegn 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Febmamma skrev:
 

7+2😊 er mest redd for at begge skal ende i SA. Om det skjer med den ene så har jeg i allefall en igjen, og det er det som er det vanligste . Men ved kraftige blødninger der den ene dør , så kan begge «skylles ut». Får bare krysse fingrene . At jeg var så Kvalm var i allefall et godt tegn 😜

Det er jo enda tidlig. Håper gynekologen bare ikke så skikkelig❤  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 2-3 på tirsdag, og fikk 3+ i dag. Trodde ikke jeg skulle få 3+ før over helgen, siden hcg var 86 forrige fredag (8 dager siden). Jeg vet at Clearblue ikke kan stoles på 100% til den type hcg måling, men tolker det uansett positivt og at ting går i riktig retning! 😀 Første gang med 3+, forrige gang mistet jeg før jeg kom så langt. 

Snapchat-252098252.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag våknet jeg opp uten kvalme . Enda ikke kvalm og blir dritbekymra😨 har vært så intenst kvalm i to uker nå.. Ikke hatt blødning eller smerter da. 

Er ikke sulten da. Spiste mye taco sent igår 🤣 kan det ha en sammenheng? 

Klager når jeg er kvalm, og klager når jeg ikke er det 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Febmamma said:
 

Idag våknet jeg opp uten kvalme . Enda ikke kvalm og blir dritbekymra😨 har vært så intenst kvalm i to uker nå.. Ikke hatt blødning eller smerter da. 

Er ikke sulten da. Spiste mye taco sent igår 🤣 kan det ha en sammenheng? 

Klager når jeg er kvalm, og klager når jeg ikke er det 🤪

Det er helt normalt at kvalmen tar ferie noen dager. :) Det kan også henge sammen med at du la deg mett. Min kvalme ga seg for flere uker siden, men de siste dagene har jeg spist dårlig og derfor vært mer kvalm enn vanlig. Prøv heller å nyte denne kvalmefrie dagen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Albbas skrev:
 

Det er helt normalt at kvalmen tar ferie noen dager. :) Det kan også henge sammen med at du la deg mett. Min kvalme ga seg for flere uker siden, men de siste dagene har jeg spist dårlig og derfor vært mer kvalm enn vanlig. Prøv heller å nyte denne kvalmefrie dagen! 

Huff ja, skal prøve på det. Er jo veldig deilig å slippe , men bekymringene tar overhånd 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, California skrev:
 

Fikk 2-3 på tirsdag, og fikk 3+ i dag. Trodde ikke jeg skulle få 3+ før over helgen, siden hcg var 86 forrige fredag (8 dager siden). Jeg vet at Clearblue ikke kan stoles på 100% til den type hcg måling, men tolker det uansett positivt og at ting går i riktig retning! 😀 Første gang med 3+, forrige gang mistet jeg før jeg kom så langt. 

Snapchat-252098252.jpg

Alltid gøy å se det går fremover 😀 

 

1 time siden, Febmamma skrev:
 

Idag våknet jeg opp uten kvalme . Enda ikke kvalm og blir dritbekymra😨 har vært så intenst kvalm i to uker nå.. Ikke hatt blødning eller smerter da. 

Er ikke sulten da. Spiste mye taco sent igår 🤣 kan det ha en sammenheng? 

Klager når jeg er kvalm, og klager når jeg ikke er det 🤪

Jeg har det helt likt😅 hadde to dager jeg nesten var helt uten kvalme og jeg ble dødsbekymret 🙈 den kom tilbake før å si det slik 😅 skal prøve å nyte det om det skjer igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.
Jeg er så redd for å ha mistet i missed abortion (MA) igjen. Det har skjedd 2 ganger at jeg mistet og fant det på ultralyd mange uker senere. Ene gangen mistet jeg i halvveis MA og halveis SA og måtte ha utskraping til slutt da og.
HCG skal jo ikke synke bare doble seg hver to dag. 
:grine::grine:
Hadde store smerter i ei stund i morges midt i livmor.
Mvh kvinne25+.
 

041018_copy.jpg

071018_copy.jpg

131018_copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, kvinne35+ skrev:
 

Hei.
Jeg er så redd for å ha mistet i missed abortion (MA) igjen. Det har skjedd 2 ganger at jeg mistet og fant det på ultralyd mange uker senere. Ene gangen mistet jeg i halvveis MA og halveis SA og måtte ha utskraping til slutt da og.
HCG skal jo ikke synke bare doble seg hver to dag. 
:grine::grine:
Hadde store smerter i ei stund i morges midt i livmor.
Mvh kvinne25+.
 

041018_copy.jpg

071018_copy.jpg

131018_copy.jpg

Men du kan jo ikke måle HCG med tester i grunn. Er de tatt helt til samme tid? 

Kanskje du sko bestilt deg en ul så du slipper bekymre deg? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lillemeg90 skrev:
 

Alltid gøy å se det går fremover 😀 

 

Jeg har det helt likt😅 hadde to dager jeg nesten var helt uten kvalme og jeg ble dødsbekymret 🙈 den kom tilbake før å si det slik 😅 skal prøve å nyte det om det skjer igjen 😊

Kvalmen kom tilbake etter en sen frokost ja 🤢 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Febmamma skrev:
 

Men du kan jo ikke måle HCG med tester i grunn. Er de tatt helt til samme tid? 

Kanskje du sko bestilt deg en ul så du slipper bekymre deg? ❤️

Ja morgenurin på alle. Mistet før uten tegn og uten blod flere ganger så. Bestilte like greit en legetime fordi det er bedre å finne det ut nå enn og finne det ut etter lang tid. Blir veldig bekymret. Streken skulle jo ikke bli svakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, kvinne35+ skrev:
 

Hei.
Jeg er så redd for å ha mistet i missed abortion (MA) igjen. Det har skjedd 2 ganger at jeg mistet og fant det på ultralyd mange uker senere. Ene gangen mistet jeg i halvveis MA og halveis SA og måtte ha utskraping til slutt da og.
HCG skal jo ikke synke bare doble seg hver to dag. 
:grine::grine:
Hadde store smerter i ei stund i morges midt i livmor.
Mvh kvinne25+.
 

041018_copy.jpg

071018_copy.jpg

131018_copy.jpg

Kan jo kanskje vøre noe variasjon i testene. Og du hadde ikke tisset mye om natta før den siste? 

Skader jo ikke med en sjekk når du har opplevd MA før ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg inn i uke 6, uæ! 👏
"Bare" 8-9 uker til vi skal på UL rundt uke 14. Det er såååå lege til. 
Syns virkelig ikke svangerskapet går fortere om man har barn fra før jeg. 

Er så sinnsykt oppblåst, vekten har gått oppover selv om matlysten er laber. Er nesten redd det er to inni der, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammalivet

Noen her som vet om det er noe vi gravide kan ta mot luft? Minifom eller noe? 

Med sønnen så var jeg ikke SÅ oppblåst, men nå i uke 8 er det helt jævlig. Pappa spurte meg om jeg var gravid i dag🙄 Måtte bare si det :ler: Sammenligner magen min i dag med gravidmagen min sist gang, og matcher best fra rundt 7 mnd.. Kan jo ikke gå på jobb uten en stor genser.. Jeg vet jo at spira i magen bare er 1cm, så det må jo være ganske mye luft her nå :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Mammalivet said:
 

Noen her som vet om det er noe vi gravide kan ta mot luft? Minifom eller noe? 

Med sønnen så var jeg ikke SÅ oppblåst, men nå i uke 8 er det helt jævlig. Pappa spurte meg om jeg var gravid i dag🙄 Måtte bare si det :ler: Sammenligner magen min i dag med gravidmagen min sist gang, og matcher best fra rundt 7 mnd.. Kan jo ikke gå på jobb uten en stor genser.. Jeg vet jo at spira i magen bare er 1cm, så det må jo være ganske mye luft her nå :fnise: 

Jeg er også sinnsykt oppblåst, så tar gjerne imot tips jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2018 den 18.20, kvinne35+ skrev:
 

Hei.
Jeg er så redd for å ha mistet i missed abortion (MA) igjen. Det har skjedd 2 ganger at jeg mistet og fant det på ultralyd mange uker senere. Ene gangen mistet jeg i halvveis MA og halveis SA og måtte ha utskraping til slutt da og.
HCG skal jo ikke synke bare doble seg hver to dag. 
:grine::grine:
Hadde store smerter i ei stund i morges midt i livmor.
Mvh kvinne25+.
 

041018_copy.jpg

071018_copy.jpg

131018_copy.jpg

Hvordan går det ? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...