Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2019


lillemeg90

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Mammalivet skrev:
 

Ja, er veldig kjedelig :( Bare 7 uker, men føler liksom jeg har vært gravid i en evighet allerede. Syns disse ukene alltid går så treigt. Jeg har stort sett mistet mellom uke 6-7. Ja, skal ringe i morgen. Men fastlegen min pleier å være så streng på sånn. Regner med at hcg-måling blir foreslått, men skal prøve å kreve ultralyd. 

Med historien din burde det ikke være vanskelig å få en ultralyd. Krysser fingrene for deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mammalivet
5 minutter siden, lillemeg90 skrev:
 

Med historien din burde det ikke være vanskelig å få en ultralyd. Krysser fingrene for deg ❤

Håper det ordner seg. Bedre å få vite det snarest uansett utfallet. Takk :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mammalivet skrev:
 

Her tror jeg ikke det går veien desverre :( Har hatt blødning i dag, og brunlig utflod i de siste dagene. Ingen symptomer annet enn kvalme, men første gang jeg mistet MA, hadde jeg alle symptomer helt til utskrapninga 😞 

Rart å forklare det, bare føler det så likt som de gangene jeg har mistet. I svangerskapet som gikk bra følte jeg meg gravid hele veien. 

Masse lykke til på ultralyd i morgen :hjerte: Menssmerter har jeg aldri hatt de gangene jeg mistet, men mye i svangerskapet med guttungen. Føler det er positivt tegn :) Ikke kjent murringer denne gangen. 

Huff... Du må ringe og kreve ultralyd imorgen. Tenker det er veldig greit å få sjekket skikkelig og være helt sikker. Siden flere kan ha blødning og brunlig utflod.. 

Håper selvfølgelig du tar feil😞 Lykke til selv imorgen, jeg skal tenke på deg!💜 

Får se imorgen, om dette er et positivt tegn.. Tenker ikke på noe annet.. Vært en lang dag idag😑 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mammalivet skrev:
 

Her tror jeg ikke det går veien desverre :( Har hatt blødning i dag, og brunlig utflod i de siste dagene. Ingen symptomer annet enn kvalme, men første gang jeg mistet MA, hadde jeg alle symptomer helt til utskrapninga 😞 

Rart å forklare det, bare føler det så likt som de gangene jeg har mistet. I svangerskapet som gikk bra følte jeg meg gravid hele veien. 

Masse lykke til på ultralyd i morgen :hjerte: Menssmerter har jeg aldri hatt de gangene jeg mistet, men mye i svangerskapet med guttungen. Føler det er positivt tegn :) Ikke kjent murringer denne gangen. 

Håper du slipper å miste!!!!! Sender masse omtanke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kvinne35+ skrev:
 

To babyer? Har du vært gjennom IVF eller har det skjedd av seg selv? De sier at det er større sjanse etter at man har født flere barn og til høyere alder.. ? Det høres fantastisk ut! Jeg skulle ønske å oppleve det selv.

To ja 😜 det har skjedd helt av seg selv ja! Har et barn fra før, og er 28 år. Så ingenting som skulle tilsi at jeg var i «risikosonen». Synes det er helt sykt jeg 😂❤️

Har en eggleder bare så jordmor var ganske paff da hun spurte om jeg ville ha en overraskelse 😆 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Febmamma skrev:
 

To ja 😜 det har skjedd helt av seg selv ja! Har et barn fra før, og er 28 år. Så ingenting som skulle tilsi at jeg var i «risikosonen». Synes det er helt sykt jeg 😂❤️

Har en eggleder bare så jordmor var ganske paff da hun spurte om jeg ville ha en overraskelse 😆 

Herlige nyheter!!!! :hjerte::hjerte: Store gratulasjoner!! 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM i dag 🤪 Tok den siste testen, det var ikke vanskelig å tyde den akkurat 😂 Klarer liksom ikke tro at jeg er gravid likevel. 

Bekkenet mitt krangler allerede. Håper det blir sånn som sist. Da var det vondt i 1 trimester, ga seg i 2 og vondt i 3 trimester igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vaiana skrev:
 

IKM i dag 🤪 Tok den siste testen, det var ikke vanskelig å tyde den akkurat 😂 Klarer liksom ikke tro at jeg er gravid likevel. 

Bekkenet mitt krangler allerede. Håper det blir sånn som sist. Da var det vondt i 1 trimester, ga seg i 2 og vondt i 3 trimester igjen. 

Gratulerer så mye😍🎉 Har selv hatt vondt i bekkenet siden uke 6.. Men, vi får noe vakkert i retur, så dette klarer vi uansett!😃👏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd.. Alt sto bra til, kjempe fint hjerteslag😍 Ble flyttet fram 1 dag, så er 8+4.. 😃 Nå skal jeg prøve og slappe av tross menssmerter, for ingenting var galt.. Skal nyte det de nærmeste dagene❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Maya89 skrev:
 

Da har jeg vært på ultralyd.. Alt sto bra til, kjempe fint hjerteslag😍 Ble flyttet fram 1 dag, så er 8+4.. 😃 Nå skal jeg prøve og slappe av tross menssmerter, for ingenting var galt.. Skal nyte det de nærmeste dagene❤️

Så godt å høre 😃 ingenting er bedre ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Mammalivet skrev:
 

Håper det ordner seg. Bedre å få vite det snarest uansett utfallet. Takk :hjerte: 

Hvordan gikk det med deg i dag? ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første runde IVF og en porsjon flaks ga to blå (etter to år prøving og en SA). Håper spiren holder seg fast til 14.juni,som er beregnet termindato. Trøtt, men foreløpig ikke kvalm. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, California skrev:
 

Første runde IVF og en porsjon flaks ga to blå (etter to år prøving og en SA). Håper spiren holder seg fast til 14.juni,som er beregnet termindato. Trøtt, men foreløpig ikke kvalm. 

Velkommen og gratulerer til deg! Håper spire klorer seg fast ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mammalivet
1 time siden, lillemeg90 skrev:
 

Hvordan gikk det med deg i dag? ❤

Jeg dro aldri til fastlegen. Bestilte meg privat UL på onsdag, så må bare vente til da :hjerte: Ikke noe blødning i dag. 

Husker så godt fra sist graviditet når jeg fikk inn på sykehuset for tidlig ultralyd. Tror jeg satt å ventet i 4-5 timer før de fikk «lurt» meg inn i mellom timene. Mannen kan heller ikke ta fri i mange timer, så fant ut at det var bedre å avtale akkurat tidspunkt på onsdag. Får i alle fall hatt med mannen da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mammalivet skrev:
 

Jeg dro aldri til fastlegen. Bestilte meg privat UL på onsdag, så må bare vente til da :hjerte: Ikke noe blødning i dag. 

Husker så godt fra sist graviditet når jeg fikk inn på sykehuset for tidlig ultralyd. Tror jeg satt å ventet i 4-5 timer før de fikk «lurt» meg inn i mellom timene. Mannen kan heller ikke ta fri i mange timer, så fant ut at det var bedre å avtale akkurat tidspunkt på onsdag. Får i alle fall hatt med mannen da :) 

Høres fornuftig ut Det! Er heldigvis ikke lenge til onsdag  ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammalivet
2 minutter siden, lillemeg90 skrev:
 

Høres fornuftig ut Det! Er heldigvis ikke lenge til onsdag  ❤

Nei, heldigvis ikke. Hadde de ikke hatt time såppas tidlig så måtte jeg bare ha dratt på sykehuset, men 2 dager utgjør lite :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei.

jeg slenger meg inn her. Mannen og jeg hadde tenkt til å begynne å prøve neste EL. Lite visste jeg at jeg allerede hadde en spire i magen ☺️

Er i dag 6+1 og har foreløping termin 5 juni. Er så sinnsykt trøtt og svimmel, det er latterlig! Heldigvis forståelsesfull partner ♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maya89 skrev:
 

Gratulerer så mye😍🎉 Har selv hatt vondt i bekkenet siden uke 6.. Men, vi får noe vakkert i retur, så dette klarer vi uansett!😃👏 

Takk ❤️😊

Ja, med ikke så kjekt når man får så vondt i bekkenet at man ikke kan være aktiv med ungene. Håper det ikke blir like ille denne gangen som sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sportsidioten skrev:
 

Hei hei.

jeg slenger meg inn her. Mannen og jeg hadde tenkt til å begynne å prøve neste EL. Lite visste jeg at jeg allerede hadde en spire i magen ☺️

Er i dag 6+1 og har foreløping termin 5 juni. Er så sinnsykt trøtt og svimmel, det er latterlig! Heldigvis forståelsesfull partner ♥️

Velkommen og gratulerer! Fint å slippe prøvetiden da 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her🙈

Testa positivt (2-3) på Clearblue digital igår, og foreløbig termin er 16 juni😍

Er mamma til en gutt på snart 11 år ifra før som jeg fikk når jeg var 16. Er veldig spennende og skummelt på en gang når det er så stor aldersforskjell mellom de😊

Når forteller man det til søsken?😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...