Gjest gjesta Skrevet 7. april 2005 #241 Del Skrevet 7. april 2005 Ah, kan ikke tro det. Igår etter konserten skrudde jeg på mobilen, rett før vi skulle se BB. Noen hadde lagt igjen melding på svareren, og det var ang jobben...! Han sier : "Vi har bestemt oss for ikke å ansette noe likevel, da vi klarer oss bra uten. Men hvis vi trenger noen senere, har vi jo navnet ditt. Jeg kan forklare mer om du ringer meg opp igjen." Er det mulig?? Hvordan ER det mulig å ha så MAX uflaks?!.. Når det først går så bra på et intervju, så trenger de ingen likevel.. tragikomisk... uff... Jeg ringer han litt senere vertfall, for å vise interesse & at de har navnet mitt inne. Ellers igår, så vi flere episoder av 24, ah, det er bare så kuuuult La oss nærmere 03... Idag skal jeg ringe festlokale (bryllupet) og avtale tidespunkt når vikan få omvisning på fredag. Nå må jeg levere selvangivelsen på internett Får litt over 8000,- igjen på skatten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2005 #242 Del Skrevet 7. april 2005 Nå skal jeg snart ned på kafe å møte to venninner. Må bare ete litt & dusje. And selfølgelig coffee Ringte jobben, hvis det dukker opp noe senere har han søknaden min... tja, tviler vell på det! Måtte ringe lokalet opp igjen da hun var i møte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 7. april 2005 #243 Del Skrevet 7. april 2005 Ah, kan ikke tro det. Igår etter konserten skrudde jeg på mobilen, rett før vi skulle se BB. Noen hadde lagt igjen melding på svareren, og det var ang jobben...! Han sier : "Vi har bestemt oss for ikke å ansette noe likevel, da vi klarer oss bra uten. Men hvis vi trenger noen senere, har vi jo navnet ditt. Jeg kan forklare mer om du ringer meg opp igjen." Er det mulig?? Hvordan ER det mulig å ha så MAX uflaks?!.. Når det først går så bra på et intervju, så trenger de ingen likevel.. tragikomisk... uff... Jeg ringer han litt senere vertfall, for å vise interesse & at de har navnet mitt inne. Ellers igår, så vi flere episoder av 24, ah, det er bare så kuuuult La oss nærmere 03... Idag skal jeg ringe festlokale (bryllupet) og avtale tidespunkt når vikan få omvisning på fredag. Nå må jeg levere selvangivelsen på internett Får litt over 8000,- igjen på skatten! Næmen uff så kjedelig og jippi så flott Det må jo være inspirerende for dine neste intverjuer, at det gikk så bra! Da hadde vel du fått jobben, om det ikke var for at de ikke skulle ha noen alikevel Kjedelig og Kjempe bra :blomst_opp: Kos deg på cafe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lanfear Skrevet 7. april 2005 #244 Del Skrevet 7. april 2005 Fikk ikke jobben.. :o Jeg som krysset fingrene for deg... Hmm.. det bruker da alltid å fungere...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2005 #245 Del Skrevet 7. april 2005 Fikk ikke jobben.. :o Jeg som krysset fingrene for deg... Hmm.. det bruker da alltid å fungere...! Du får gjøre det neste gang Uff ja,er litt nede nå.. Men ikke såmye å gjøre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2005 #246 Del Skrevet 7. april 2005 Chrizzy vet ikke om jeg skal grine eller le. Får visst aldri noe jobb jeg Er visst ment at jeg skal være husmor 4ever som på 50-tallet.... Tragisk.. Håper du har hatt en fin dag Ja, var koselig på cafe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2005 #247 Del Skrevet 7. april 2005 Ei av venninnene (forloveren) som jeg var på cafe med, hadde nesten blit tvunget til å si opp igår. Hun begynte som butikksjef, men har vert veldig mye å gjøre + ombygging/oppussing.. Syns det er tragisk hvordan man kan presse folk til å si opp, mye hun fortalte, mer enn jeg skriver her. men hun har jobbet masse & vert kjempeflink.. Uff, men hedligvis får hun jobbe videre, men mindre, på golvet i klesbutikken. Arbeidsmarkedet...Det kan gå å legge seg!.. argh.. Akkuratt komt hjem. Typen hennes henta oss. Ikveld skal jeg & forloveden møte ei jeg studerte med, og typen og ta noen øl. Blir endel øl for tiden.. alkis Imorgen avtalte jeg at vi skal ned å se på lokalet. Et lite lys i tunnellen vertfall....... :-D På lørdag tenkte vi ha fest her, men ikke helt planlagt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #248 Del Skrevet 7. april 2005 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2005 #249 Del Skrevet 7. april 2005 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 7. april 2005 #250 Del Skrevet 7. april 2005 Chrizzy vet ikke om jeg skal grine eller le. Får visst aldri noe jobb jeg Er visst ment at jeg skal være husmor 4ever som på 50-tallet.... Tragisk.. Håper du har hatt en fin dag Ja, var koselig på cafe Ja jeg vet jo egentlig ikke hvor lenge du har søkt på jobb, eller gått arbeidsledig. Om det er en stund så er det klart det er kjempe kjedelig. Håper det ordner seg fort, hm øl Venter til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2005 #251 Del Skrevet 7. april 2005 Ja jeg vet jo egentlig ikke hvor lenge du har søkt på jobb, eller gått arbeidsledig. Om det er en stund så er det klart det er kjempe kjedelig. Håper det ordner seg fort, hm øl Venter til helga Snart 2 år uten jobb... helt sykt... Ja, øl.. klarer aldri vente til helga Skal du ha jentekveld idag eller til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 7. april 2005 #252 Del Skrevet 7. april 2005 Det er lenge til. Kusina kommer på besøk 22 april - 1 mai Så det blir der engang. Men jeg vil jo at hun skal ha et topp opphold, så jeg sitter å funderer over hva jeg skal finne på 2 år, ja du skrev at du håpet jeg ikke ble like uheldig som deg. Har hørt om noen lærere som har kjempe vanskelig med å få jobb. Kanskje man må være villig til å flytte på seg. Ellers så kan det jo hende at det går bra fordi man har mulighet til å vise hva man er god for som vikar Det var lenge Darl Angel, skjønner at du er utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. april 2005 #253 Del Skrevet 7. april 2005 Så leit at du ikke fikk jobben. Men det var jo litt oppmuntrende at de ikke ansatte en annen enn deg. Det betyr jo at du var den riktige for jobben - hvis de hadde bestemt seg for å ansette noen. Den følelsen kan du ta med til neste intervju. Jeg forstår at du ble skuffet. Håper det åpner seg en ny dør for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 7. april 2005 #254 Del Skrevet 7. april 2005 Hei, hei. Måtte innom med en , synd med jobben, men er sikker på at neste gang er det din tur Men forstår at det er surt for deg. Bra at du tar det så fint iallefall. Off i morgen skal jeg på jobb tidlig og så skal jeg lade opp til lørdagen for da fyller jeg nemlig året Blir det noe fest hos dere på lørdag eller?? Ha en super kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. april 2005 #255 Del Skrevet 8. april 2005 Ja, utrolig kjipt å ikke få jobben, for det er første gang på lenge at jeg har hatt sååå lyst på en jobb,.. det virket så gøy å jobbe der.. Er redd det kan ta lang tid før jeg er heldig, men fåt ta det som det kommer, solisol. Ja, blir fest imorgen Var ute igår og, uh, så jeg legger meg snart igjen Håper du får en fin helg! Gratulerer med dagen, på forskudd! Kommer det masse folk til dere? Takk for gode ord Bettie Har du planer for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. april 2005 #256 Del Skrevet 8. april 2005 Det er lenge til. Kusina kommer på besøk 22 april - 1 mai Så det blir der engang. Men jeg vil jo at hun skal ha et topp opphold, så jeg sitter å funderer over hva jeg skal finne på 2 år, ja du skrev at du håpet jeg ikke ble like uheldig som deg. Har hørt om noen lærere som har kjempe vanskelig med å få jobb. Kanskje man må være villig til å flytte på seg. Ellers så kan det jo hende at det går bra fordi man har mulighet til å vise hva man er god for som vikar Det var lenge Darl Angel, skjønner at du er utålmodig Ok Da har du vertfall god tid til å finne ut noen sprell før hun kommer Ja, veldig leeenge.. Tviler på om jeg får jobb noengang... Håper du slipper å gå arbeidsledig, unner ingen det.. Planer for helgen? Her blir det fest Var ute igår og, uff uff, ble mye flere øl enn planlagt ;9 GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. april 2005 #257 Del Skrevet 8. april 2005 Traff venninna & typen fra studietiden i utlandet, igår med typen, på en bar. Så forsatte turen til et nytt sted, så endte vi opp på et siste sted & hadde mer alkohol i kroppen enn planlagt. Gikk hjem i 0230 tiden. Kjempegøy bytur, var på plasser vi ikke pleier å gå. Og kos å se venninna mi igjen, gleder meg til hun flytter hit til sommeren! Kjenner jeg er i bakrus... Uff, lei av bakrus.. Jeg får legge meg snart & drikke noe vann. TØRST JAH! Så skal vi se på lokale kl 4.. Håper det er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. april 2005 #258 Del Skrevet 8. april 2005 Deilig å få sovet etpar timer til, men føler meg ennå litt ugga-bugga Kaffe & røyk på bordet, surfer jeg litt KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #259 Del Skrevet 8. april 2005 Ikke noe særlig å være i dårlig form, håper dagen blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. april 2005 #260 Del Skrevet 8. april 2005 Ikke noe særlig å være i dårlig form, håper dagen blir bedre Litt bedre nå Du da? Planer for helgen? Vi skal drikke imorgen, men ikveld blir det rolig Idol-kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg