Gå til innhold

diary of an angel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Nå har jeg søkt på noen jobber. Ahh, blir gaaaal..

Kan ikke noen ansette meg snart da..? :cry:

Jaja.. Får hoppe i dusjen snart. Uff, røyker som en pipe her.. :ler:

Å!! Jeg håper virkelig at jeg kommer på KG en dag snart og der står det en jublende meld om at du har fått jobb :hoppe:

Abra Kadabra, la det skje :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Ja Chrizzy han er perfekt tvilling for meg ;)

Sikkert gøy å flytte på seg ja :) Mange fra Stavanger som anbefaler Bergen.

Takk for gode tanker om jobb.. håper du har rett.., da hadde liksom alt blitt perfekt. Kun det som mangler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Håper det ordner seg på jobbfronten for deg jeg også :)

:klem:

Takk! :klem: Begynner å tvile på at jeg noengang får jobb, for det har ikke skjedd ennå.. etter lang tid.

Men mååå jo bare være tålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Surfer KG... Siden jeg stod opp! Bare avbrutt av dusje og spisepause.. :ler: Hva ER det som gjør meg så avhengig..?

Ah, har hatt en vond klump i magen siden jeg stod opp idag.. det henger igjen at jeg fikk nei på intervjuet.. uff.

Føler jeg bare må surre rundt her, blakk og fæl. Kjeder meg.. Kan ikke fatte at jeg tok bachelorgrad, og det ikke var noen vits.

Monday blues... :(

Nå kommer vel snart min kjære hjem. Jeg tar vel turen ned på prix å panter flasker engang før 21.. må ha noe kaffe & røyk..

Ah, det er kjipt å leve på mamma og typen's penger. Sosialen vil ikke hjelpe med noe som helst.. og dette skal være et land der man blir hjulpet økonomisk?!...

I don't think so...... :o

Nei, jeg får prøve å få tilbake humøret! :) Er bare litt nedfor idag, føler alt er håpløst.. Men kanskje også fordi det er den dagen i mnd. :ler::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta
Jeg vet hvordan Dark Angels type ser ut he he  :Hehe:  

OOOOOOOOOOOO I`m in løøøøøøøøve  :hjerte:  

:ler:

:ler::ler: Åja, der ja ;) Jeg snik tittet på dine bilder også ;) Gøy å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Ja det er helt merkelig å se bilde av de man prater med her. Jeg har sett bilde av Lillesky også :)

Jeg tror i alle fall at du blir en nydelig brud :)

Nå har vi spist, W sitter og leker med lego, det elsker han. Jeg drikker enda kaffe, men burde gå over til te.

Er så kjedelig med jobb, skønner godt at du blir frustrert. Håper sånn at det ordner seg noe snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Her er den affirmasjonssetningen. Man skal visst si dette til seg selv mange ganger hver dag, skal virke som magi.

" Den perfekte jobben med perfekt inntekt kommer nå fort og lett til meg.

Slik er det! "

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hei Chrizzy!

Har lagt opp flere bilder nå:)

Jeg håper bare jeg finner drømmekjolen, og ikke budsjettet sprenges! ;)

Lego er gøy, syns jeg også! :ler:

Ja, det med jobb, lei av å aldri få napp.. men får prøve å ikke miste troen på det.

Må høre med lillesky om jeg kan se bilde av henne også,

blir nysjerrig! :)

Ja, vi bør gå over til te, men kaffe er såmye bedre!! Du må fortelle når du vet hvor du flytter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Her er den affirmasjonssetningen. Man skal visst si dette til seg selv mange ganger hver dag, skal virke som magi.

" Den perfekte jobben med perfekt inntekt kommer nå fort og lett til meg.

Slik er det! "

:)

Det skal jeg gjøre! Takk! :klem:

Prøver alt som kan virke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Gjest gjesta

Nå har jeg sett lillesky! ;)

Nå skal jeg snart vekke min kommende mann. Begynner å bli sulten på middag... mmm.. hva skal vi ha idag mon tro... Kaffe må vi kjøpe vertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det med jobb, lei av å aldri få napp.. men får prøve å ikke miste troen på det.

Er i samme situasjon som deg. Lurer på om jeg kommer til å være arbeidsledig resten av livet! Vel, vel...vi får være positive, eller noe sånt. :wink: Siden jeg er gravid for tiden så tviler jeg vel på at det øker sjansen på noen jobb i nær fremtid.

Var mange fine kjoler. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Er i samme situasjon som deg. Lurer på om jeg kommer til å være arbeidsledig resten av livet! Vel, vel...vi får være positive, eller noe sånt. :wink: Siden jeg er gravid for tiden så tviler jeg vel på at det øker sjansen på noen jobb i nær fremtid.

Var mange fine kjoler. :-)

Uff ja, sant det føles sånn?..

Men skal du kanskje melde deg opp til xamen istedenfor, eller vil dere klare dere på hans lønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Nå har vi sett BB - kjedelig.... , og hatt taco ;) NAM!

Vi sitter IGJEN på hver vår data, like hekta begge to på det vi gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nå skal vi se film & ete chips etterhvert, men først litt mer KG... :ler::ler:

:plystre:

Jeg må huske å ta :husarbeid: hvis ikke vaskemaskinen har stoppa igjen... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...