Bimmelim Skrevet 25. september 2018 #721 Del Skrevet 25. september 2018 Er Det bare jeg som synes det var snodig av Andrea å sitte på sengen å nappe kjønnshår med pinsett 🙈🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #722 Del Skrevet 25. september 2018 3 minutter siden, Bimmelim skrev: Er Det bare jeg som synes det var snodig av Andrea å sitte på sengen å nappe kjønnshår med pinsett 🙈🙈 Jeg trodde jeg det bare så sånn ut haha. Anonymkode: 08b46...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #723 Del Skrevet 25. september 2018 Orket nesten ikke å se på dagens episode! Kjenner jeg blir sikkelig irritert at Magnhild får lov til å snakke sånn, også er det ingen som snakker til henne? Hun kan jo ikke stå der og skrike sånn til Anne Marte og komme med så mange påstander uten bevis? Og hvor er Martin når Magnhild står og skriker sånn? Han burde jo ha konfrontert Magnhild med det hun sa om Anne Marte 5 minutter tidligere. Nei æsj ass, for et usmakelig menneske Magnhild er. Håper hun kan dra snart. Anonymkode: 3c5ef...b08 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #724 Del Skrevet 25. september 2018 Det forundrer meg at ingen griper inn når Magnhild skriver til Anne-Marthe. Forundrer meg også at Martin ikke sette Magnhild på plass ved å si at sette her blir for dumt... Anonymkode: 08b46...2f0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #725 Del Skrevet 25. september 2018 Herregud jeg ble helt satt ut av Magnhild i dag, er det mulig?? Det at det stod så mange rundt, og ingen grep inn syns jeg er litt trist. Anonymkode: da5fd...0c1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #726 Del Skrevet 25. september 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Orket nesten ikke å se på dagens episode! Kjenner jeg blir sikkelig irritert at Magnhild får lov til å snakke sånn, også er det ingen som snakker til henne? Hun kan jo ikke stå der og skrike sånn til Anne Marte og komme med så mange påstander uten bevis? Og hvor er Martin når Magnhild står og skriker sånn? Han burde jo ha konfrontert Magnhild med det hun sa om Anne Marte 5 minutter tidligere. Nei æsj ass, for et usmakelig menneske Magnhild er. Håper hun kan dra snart. Anonymkode: 3c5ef...b08 blir kvalm av Magnhild!! Anonymkode: 5ad31...9c1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #727 Del Skrevet 25. september 2018 usmakelig oppførsel av Magnhild ja. Men vet ikke om jeg missforsto, men Rebecca satt i sofaen å sa at hun ikke skjønte noe av dette, for deretter stille seg ved siden av Magnhild å si at alle hadde sett denne konspirasjonen fra Annemarthe? For øvrig synes jeg det er unødvendig å skulle ta en slik konfrontasjon når man har drukket. Greit nok å skulle bli ferdig med saken, men slike diskusjoner i fylla blir bare til en "hun sa, hun sa, bla bla" så skal folk danne seg meninger og parti basert på en fyllediskusjon. Anonymkode: 476fd...8cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkiwinkiii Skrevet 25. september 2018 #728 Del Skrevet 25. september 2018 Hade Magnhild!Nå ryker du hjem! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkiwinkiii Skrevet 25. september 2018 #729 Del Skrevet 25. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: usmakelig oppførsel av Magnhild ja. Men vet ikke om jeg missforsto, men Rebecca satt i sofaen å sa at hun ikke skjønte noe av dette, for deretter stille seg ved siden av Magnhild å si at alle hadde sett denne konspirasjonen fra Annemarthe? For øvrig synes jeg det er unødvendig å skulle ta en slik konfrontasjon når man har drukket. Greit nok å skulle bli ferdig med saken, men slike diskusjoner i fylla blir bare til en "hun sa, hun sa, bla bla" så skal folk danne seg meninger og parti basert på en fyllediskusjon. Anonymkode: 476fd...8cb Tror Rebecca sa at alle hadde oppfordret hun til å gå for den hun ville ha eller noe i den duren. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkiwinkiii Skrevet 25. september 2018 #730 Del Skrevet 25. september 2018 1 time siden, Bimmelim skrev: Er Det bare jeg som synes det var snodig av Andrea å sitte på sengen å nappe kjønnshår med pinsett 🙈🙈 Haha,fikk ikke det ned meg..Gjorde hun det altså?🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #731 Del Skrevet 25. september 2018 AM kunne jo bare ha gått med en gang... Anonymkode: c3a4f...c4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prisme Skrevet 25. september 2018 #732 Del Skrevet 25. september 2018 Nei og nei Magnhild... Nå har du paranoia. Og med denne oppførselsen ødelegger du for deg selv både "inne og ute" .... Vi så hvordan Anne Marte viste omtanke for Magnhild, ba Martin om å gå å danse, og snakke med henne osv, så hun ikke skulle føle seg uttafor. Dette blir det flaut å se senere, Magnhild. ... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 25. september 2018 #733 Del Skrevet 25. september 2018 Lurer på hva Magnhild tenker når hun ser alt dette på tv senere.. da vil hun se hva martin tenkte og følte i den perioden det var "de to", hun vil se at Anne marthe aldri har prøvd å få henne ut men faktisk prøvd å sørge for at hun ikke skal stå alene, hun vil se at de andre i huset også ba Rebekka gå for Einar og sist men ikke minst håper eg hun ser hvor dust hun selv har vært.. Hun vil forhåpentligvis se at hun er helt totalt på viddene.. Eller ikke.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prisme Skrevet 25. september 2018 #734 Del Skrevet 25. september 2018 Magnild dumpet jo Einar, så hva er det hun fuzzer sånn over. Hun la jo selv opp til at Einar og Rebecka skulle finne til hverandre.. Ganske på bærtur nå, Magnhild. Konkurranseinstinktet går helt fra konseptene, roe seg ned nå. dette er irrasjonelt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #735 Del Skrevet 25. september 2018 Merker jeg begynner å like Silje mer og mer, så søt og god! Anonymkode: 32d39...7ba 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #736 Del Skrevet 25. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merker jeg begynner å like Silje mer og mer, så søt og god! Anonymkode: 32d39...7ba Ja, silje er virkelig en bra jente, på flere plan. Og hun fortjener noe bedre enn han overflatiske, selvsentrerte instafemifjotten hun dater nå.. Sorry, men skjønner ikke hvordan noen finner han attraktiv... Anonymkode: e3184...7a8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #737 Del Skrevet 25. september 2018 Har mislikt Magnhild fra starten av uten å skrive noe, men nå klarer jeg ikke å holde meg lenger. Makan til ufyselig oppførsel hun viser der inne. Fra måten hun behandla Andrea på, til hvordan hun "eide" Martin, dumpe Einar for så å angre og prøve å sabotere, og til dette. Virker som hun trives med å trykke andre ned. I kveld ble jeg virkelig sjokkert. Den første tingen er jo at hun selv gav Einar grønt lys for å gå for hun nye. Men all den skrikinga i kveld om at AM skulle la henne være i fred, når det er Magnhild selv som starter hele greia ved å gå til Martin og blande seg i hans forhold til AM? Mange fine ord om at hun sa det fordi hun brydde seg om han og at AM liksom spilte et spill, så mye bullshit. AM tok det opp på en saklig og fin måte, Magnhild framstod dessverre som en heks. Bruker hersketeknikker som gneldring og "ikke putt en glorie over hodet ditt" mens AM forteller sin side av "saken" (i virkeligheten er det jo ikke en sak men bare noe Magnhild har kokt opp i sjalusi). Nei.. Uff! Det er så klart et TV program som blir klippet, og det er ikke en naturlig setting for noen - men av det jeg har sett virker Magnhild som et menneske det er umulig å komme overens med. Hun har framstått ille i alle de fire (?) ukene hun har vært med nå. Håper noen andre tør å si fra til henne i neste episode. Anonymkode: f1038...cc2 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #738 Del Skrevet 26. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, silje er virkelig en bra jente, på flere plan. Og hun fortjener noe bedre enn han overflatiske, selvsentrerte instafemifjotten hun dater nå.. Sorry, men skjønner ikke hvordan noen finner han attraktiv... Anonymkode: e3184...7a8 Helt enig med deg! Begynner å lure litt på om grunnen til at han aldri har vært forelska i en jente er at han heller hadde foretrukket en gutt? Anonymkode: 32d39...7ba 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 26. september 2018 #739 Del Skrevet 26. september 2018 Magnhild har jo helt vrangforestillinger jo 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #740 Del Skrevet 26. september 2018 Synes det er dumt at vi skal stemme på det parret vi synes fortjener minst å vinne. Det burde ha vært en dumping først. Så Rebekka og Einar kunne ha stått sammen, også kunne Magnhild ha dratt. Dårlig gjort å sende inn enda ei som er keen på Martin, han har det jo bare med Anne Marte. Hvorfor ødelegge enda mer for forholdet dems? Synes dem har vært igjennom mye mtp Magnhild. Anonymkode: 3c5ef...b08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå