Gå til innhold

Love Island - norsk versjon

calium

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Også Maghild da, der klikket det jo bokstavelig talt. Hun så ond ut i øynene, tror nesten hun kom i en slags transe der. Nr før det kunne gått skikkelig galt. 

Hun gjentok det samme hele tiden, å hun tror t noen er ute etter henne hele tiden. Kanskje hun treger hjelp? I så måte synd på henne. 😞

Anonymkode: 41b8f...81b

Tror faktisk hun sliter psykisk med ting og sliter med store aggresjonsproblemer og burde nok ikke vært på tv.Kanskje all den treningen er nesten en terapi for hun ,for å få ut alt sinnet hun har i seg og bearbeide ting fra fortiden?Folk flest tillater seg ikke å klikke sånn på folk og hverfall ikke foran folk,og IHVERTFALL ikke hvis de er på tv,så hun har ikke helt kontroll over seg selv og sinnet sitt.I tillegg er hun veldig paranoid og har vrangforestillinger om ting.Man skal ha utrolig sterk psyke for å tåle å være med i et slik program hvor en kan bli byttet ut med en annen partner,sendt hjem osv.Hun passer ikke til dette programmet og burde blitt sendt hjem snarest.Synes heller ikke at en bør få bli i programmet når man oppfører seg slik som hun gjorde mot AM i går.Det er ikke greit!Det lagde kanskje «underholdning» ja,men hun burde få tilsnakk av TV-folka om at dette ikke er greit.

Endret av Tinkiwinkiii
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig spesielt at INGEN av de andre deltakerene brøt inn. Jeg håper og tror at dersom jeg hadde vært vitne til noe slikt hadde jeg sagt i fra om at slik oppførsel ikke er innafor. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sophia skrev:

Veldig spesielt at INGEN av de andre deltakerene brøt inn. Jeg håper og tror at dersom jeg hadde vært vitne til noe slikt hadde jeg sagt i fra om at slik oppførsel ikke er innafor. 

Tror de ble sjokka!Visste sikkert ikke hvordan de skulle gripe inn.Martin grep inn tilslutt og tok AM med seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tinkiwinkiii skrev:

Tror de ble sjokka!Visste sikkert ikke hvordan de skulle gripe inn.Martin grep inn tilslutt og tok AM med seg.

Han grep vel ikke akkurat inn. Magnhild jaga jo AM vekk fra kjøkkenet, så hun hadde vel bare med å stikke derfra. 

Småkomisk og pinlig opptreden av Magnhild. Er nok ikke hennes stolteste øyeblikk 🙈😬

Anonymkode: 3b5cb...7cf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig spesielt at Magnhild klikker ovet at Anne Marte tar opp noe Magnhild har gått rundt å snakket piss om. Også er det Magnhild som blir sint og ber Anne Marte slutte å blande seg i henne afærer? 😂 Det er jo Magnhild som må slutte å blande seg inn i forholdet til AnneMartin. Magnhild «slo oppe» med Einar og sa til han at kunne bare bli kjent med hun nye. Hun kan ikke legge skylla over på Anne Marte bare fordi at hun angrer på det. Tror de fleste mannfolk der ute blir skremt av å se hvordan Magnhild oppfører seg. Hun snakker om at Einar er så ung i alder, det er han kanskje, men han er mye eldre enn hun mentalt.

Anonymkode: 3c5ef...b08

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest Love Island hadde potensiell i starten, men synest bare det blir fælere og fælere jo nærmere slutten vi er. 

Det har blitt alt for mye drama og fokus på konflikt med Magnhild og Martin. Magnhild har klikket helt og Anne Marthe fortener ikke å bli skreket til på den måten. Det er tydelig at hun har noen issuses som hun burde jobbe med, og som gjør til at hun ikke burde vært eksponert på tv slik ting er nå. Greitt nok, produksjonen kunne kanskje ikke vite at hun kom til å eskalere så til de grader, men nå håper jeg noen tar tak. Hun burde bli sendt rett hjem.

Synest også det er helt på trynet at de velger å sende inn enda en ny jente som er ute etter Martin? Det synest jeg blir for drøyt, for meg virker det som de bryr seg mest om å skape drama. Jeg synest veldig synd på Martin, han har uttrykt det flere ganger at han begynner å bli lei av at alle jentene som kommer inn, peker seg ut han, han har stått mitt i dramaet og har måtte akseptere at blir dårlig likt for enkelte handlinger. Det er tydeleg at han bare ønsker å konsentrere seg om Anne Marthe, så da synest jeg faktisk produksjonen er direkte slem som sender inn en ny jente som skal jakte på han. 

Lurer faktisk på hvorfor de ikke velger noen som tørr å utfordre noe av de mer stabile para? Er det fordi ingen vil eller ønsker de åpenbart bare å skape mer drama?

Jeg er også veldig skuffet over at de har valgt å dra inn en så stor pengepremie i konseptet, som andre er inne på så gjør det plutselig konseptet veldig tvilsomt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magnhild var lei seg at hun er alltid nummer 2. Tviler på at det blir noe lettere for henne å finne en kjæreste etter dette..Var nesten litt ekkelt å se på det..😨

Anonymkode: 9bfcf...341

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Magnhild var lei seg at hun er alltid nummer 2. Tviler på at det blir noe lettere for henne å finne en kjæreste etter dette..Var nesten litt ekkelt å se på det..😨

Anonymkode: 9bfcf...341

Forever alone får en annen betydning etter det der for å si det sånn

Anonymkode: ba85a...82e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser på klipp fra dagens episode i appen, ser det ut som om alt er helt greit dagen etter? Blir spennende å se episoden i kveld

Anonymkode: fac24...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig Anne-Marthe? Har hun vært med i TV før? Synes hun ser så sykt kjent ut, men skjønner ikke fra hvor. Finner ho ikke på instagram en gang x) Kul jente da! Heia AnneMartin! 

Anonymkode: 745ac...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettopp episoden der Magnhild klikket på Anne-Marthe for å ha «blandet seg i hennes affærer». Jeg er sjokkert! Skjennepreken fra Magnhild er langt over streken og totalt urimelig, men det komiske er at det er hun selv som burde fått skjennepreken (i den forstand noen fortjener den overhode)! Det er Magnhild som svartmaler AM, sprer (usann) dritt om henne til andre deltagere, og blander seg inn i Anne-Martins forhold.

Selv har hun (Magnhild) «slått opp» med Einar så man skulle tro at den saken var biff, men tydeligvis ikke. På imponerende vis greier Magnhild å få AM til å være ansvarlig for hvordan det går videre med Magnhild og Einar! Jeg er imponert! Eller nei, jeg er forferdet! Det er jo helt sykt!

Magnhild kommer enten til å bli veldig lei seg når hun ser alt dette i ettertid, eller så kommer hun til å bli fly forbanna og mene at hun ble klippet feil. Jeg mistenker at sistnevnte skjer. Synd, men hvis hun ønsker å få det bedre med seg selv og finne kjærligheten en gang (ikke i nær fremtid, her må det jobbes med seg selv gitt) så bør hun ta inn over seg sine egne mekanismer og atferdsmønstre som ødelegger for henne. Håper hun finner ut av det til slutt og får det bedre med seg selv. Lykke til på selvforbedringsferden din, Magnhild, men det er på tide at du kommer deg ut av Love Iceland. Jeg føler vi som seere har et ansvar om å sende henne ut så fort vi kan. Det er det eneste etisk forsvarlige.

Anonymkode: 5ecf5...e7e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fy faen så FEIG Martin er! Han prøver jo ikke å forsvare Anne Marthe en gang! Hadde jeg vært henne hadde jeg løpt fra han, når han så åpenbart viser at han ikke klarer å stå opp for en så TYDELIG usmaklig oppførsel! Herregud

Anonymkode: b87a9...296

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men fy faen så FEIG Martin er! Han prøver jo ikke å forsvare Anne Marthe en gang! Hadde jeg vært henne hadde jeg løpt fra han, når han så åpenbart viser at han ikke klarer å stå opp for en så TYDELIG usmaklig oppførsel! Herregud

Spot on! Martin er feig som fy! Finnes ikke tak i han, så er AM lur, så finner hun seg noe bedre.

Blir forresten spennende å se når Martin skal på date igjen i kveld....blir han like "in love" denne gangen også. Kjenner lusa på gangen 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja tenkte også på dette! Det var jo faktisk han som bad henne om på snakke med Magnhild, og når hun da blåser seg slik opp, burde han grepet inn og satt henne på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del hadde blitt rasende dersom min partner/kjæreste/flørt hadde brutt inn for å "redde" meg i en diskusjon.  På en annen side hadde jeg aldri stått å tatt i mot slik som AM gjorde. Synes alle tre gjorde en dårlig figur i denne situasjonen.

Anonymkode: a2f75...10d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg for min del hadde blitt rasende dersom min partner/kjæreste/flørt hadde brutt inn for å "redde" meg i en diskusjon.  På en annen side hadde jeg aldri stått å tatt i mot slik som AM gjorde. Synes alle tre gjorde en dårlig figur i denne situasjonen.

Anonymkode: a2f75...10d

Hvis man er i en diskusjon med noen man opplever som oppfarende, usammenhengende og aggressive tror jeg det klokeste er nettopp å beholde roen. Da har man kontroll på hva man sier, og slipper å si eller gjøre noe dumt som man i ettertid blir nødt til å beklage. Det å være stille og lytte til hva den andre sier kan jo potensielt også styrke din sak, når det den andre parten sier bare er vissvass.

Anonymkode: a5a40...af0

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med Bruna siden hun gikk ut av hideawayen?

Anonymkode: 08b46...2f0

Nicklas ble drita. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...